Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם לי יצא אתמול לראות את הרכב. בכל הקשור לעיצוב, לסיטרואן יש שחקן חזק בשוק וגם התמחור צפוי להיות תחרותי ביחס לקרוסאוברים עירוניים. אבל, תיבה רובוטית חד מצמדית וחלון אחורי שלא נפתח מטה, פוסלים את הדגם עבור רוכשים רבים.

 

+1

 

כמה כבר הם חסכו על מנגנון חלון רגיל? הפסד הלקוחות מכך יהיה גדול בהרבה מהחסכון. טוב סיטרואן תמיד היו מוזרים.

 

גיר רובוטי חד מצמדי לפחות חוסך הרבה כסף לסיטרואן, אבל לפחות יכלו לתת אופציה לגיר האוטומטי 6 הילוכים פלנטרי שמשמש את שאר הדגמים שלהם.

 

בסיטרואן c4 פיקאסו החדשה, מוצעת גם גירסה רובוטית חד מצמדים בגירסת ה- 1.6 דיזל וגם גיר אוטומטי 6 הילוכים פלנטרי בשאר הגרסאות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

חוץ מהעילבון הצורב של "חסכו עליכם", כמה באמת פותחים את החלונות האחוריים? הרי ברוב המכוניות השימוש היחיד שעושים בהם זה במו"מ לקראת מכירה, אם הקונה הפוטנציאלי מספיק נודניק ונטפל לאוטו כדי לבדוק שהכל עובד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ישראלי מצוי לא יצא פראייר ויקנה רכב ללא פונקציה שהוא לא משתמש בה אף פעם אבל קיימת ברכבים אחרים.

אם מדובר בגנגסטרים שצריכים להוציא מדי פעם קלצ'ניקוב מהחלון האחורי במהלך הנסיעה, אז זה בסדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

בסיטרואן c4 פיקאסו החדשה, מוצעת גם גירסה רובוטית חד מצמדים בגירסת ה- 1.6 דיזל וגם גיר אוטומטי 6 הילוכים פלנטרי בשאר הגרסאות.

 

הסיטרואן C4 פיקאסו החדשה מגיעה רק עם הגיר האוט' 6 הילוכים של חברת אייסין (גם בדיזל וגם בבנזין).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גם אני לא הבנתי בהתחלה איך "לאכול" את הדגם הזה, אבל אחרי שראיתי אותו במציאות, אני מוכרח להודות שמדובר ביצירה מעניינת מאוד.

מעניין מה יהיו הגרסאות והתמחור.

פורסם (נערך)
הסיטרואן C4 פיקאסו החדשה מגיעה רק עם הגיר האוט' 6 הילוכים של חברת אייסין (גם בדיזל וגם בבנזין).

 

גירסת הדיזל 1.6 מגיעה עם גיר רובוטי חד מצמדי (גיר אלקטרוני בלשון היבואן).

 

גירסת הדיזל 2 ליטר דיזל + 1.6 טורבו בנזין, מגיעות עם גיר אוטומטי פלנטרי של איסיין.

 

http://m.citroen.co.il/CitroenMobileImages/156edd158efa47df9e0bf1de2b3b37b3.pdf

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
חוץ מהעילבון הצורב של "חסכו עליכם", כמה באמת פותחים את החלונות האחוריים? הרי ברוב המכוניות השימוש היחיד שעושים בהם זה במו"מ לקראת מכירה, אם הקונה הפוטנציאלי מספיק נודניק ונטפל לאוטו כדי לבדוק שהכל עובד.

 

 

בכל נסיעה כל ארבעת החלונות אצלי פתוחים, בין אם אני נוסע לבד ובין אם עוד אנשים (חוץ מנסיעות עם מזגן, שאצלי הן המיעוט ו/או נסיעות בינעירוניות, שאז כל החלונות פתוחים).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה כנראה אנומליה :-P

אני ברכב בלי מזגן ולעולם לא הייתי צריך לפתוח גם את החלונות האחוריים, באף מצב. גם כשיושב מישהו מאחורה, הרוח מהחלון הקדמי מגיעה גם אליו. בכביש בין עירוני זה כבר בלתי נסבל החל מ80 קמ"ש ואי אפשר לנסוע ככה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גירסת הדיזל 1.6 מגיעה עם גיר רובוטי חד מצמדי (גיר אלקטרוני בלשון היבואן).

 

גירסת הדיזל 2 ליטר דיזל + 1.6 טורבו בנזין, מגיעות עם גיר אוטומטי פלנטרי של איסיין.

 

http://m.citroen.co.il/CitroenMobileImages/156edd158efa47df9e0bf1de2b3b37b3.pdf

 

למיטב ידיעתי ה-C4 פיקאסו לא משווקת בארץ עם מנוע ה-1.6 טורבו דיזל. באתר היבואן קיים מחירון רק לדגמי הבנזין והדיזל 2.0 ליטר

prices_C4_picaso.png

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בכל נסיעה כל ארבעת החלונות אצלי פתוחים, בין אם אני נוסע לבד ובין אם עוד אנשים (חוץ מנסיעות עם מזגן, שאצלי הן המיעוט ו/או נסיעות בינעירוניות, שאז כל החלונות פתוחים).

 

אז כנראה תעשיית הרכב לא מכוונת אליך. חוץ ממך אני לא מכיר מישהו שפותח את החלונות האחוריים, מצטער.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתה כנראה אנומליה :-P

אני ברכב בלי מזגן ולעולם לא הייתי צריך לפתוח גם את החלונות האחוריים, באף מצב. גם כשיושב מישהו מאחורה, הרוח מהחלון הקדמי מגיעה גם אליו. בכביש בין עירוני זה כבר בלתי נסבל החל מ80 קמ"ש ואי אפשר לנסוע ככה.

 

בטעות רשמתי בנסיעות עם מזגן ובינעירוניות חלונות פתוחים, הכוונה כמובן חלונות סגורים.

 

בשאר המצבים כל החלונות פתוחים שאז תחלופת האוויר ברכב מירבית.

 

פתיחת חלונות קדמיים בלבד מאפשרת אמנם כניסת אויר גם לחלק האחורי של הרכב אבל זה דומה להשארת חלון סגור בחדר והדלת לחדר פתוחה, כך שאויר נכנס לחדר מחדר אחר בו יש חלון פתוח.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
למיטב ידיעתי ה-C4 פיקאסו לא משווקת בארץ עם מנוע ה-1.6 טורבו דיזל. באתר היבואן קיים מחירון רק לדגמי הבנזין והדיזל 2.0 ליטר

[ATTACH=CONFIG]404343[/ATTACH]

 

נמכרת גם נמכרת, במחיר של 165 אלף ש״ח, שזה דרך אגב מחיר מאד אטרקטיבי למיניוואן חסכוני כזה וברמה כזאת (ולמי שמוכן לקבל את הגיר הרובוטי).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אחרי נסיעת מבחן בקקטוס בתערוכת פריז- חוץ מהעיצוב שם, האוטו הזה לא צריך לעלות יותר מ-90-95K, באמת עם כל הכבוד לעיצוב ולהכל, זה לא אוטו שבעיקר שלא מגיע בגרסה אוט' נורמלית ששווה את הכסף הזה..שלא לדבר שהאוטו הזה מרגיש דיי פשוט וחסרה לו קצת פרקטיקה..עם כל הצער שבדבר..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...