Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


DJI
שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תשמע בחו"ל גרסת ה-1.2 טורבו נמכרת ב-17K (ליש"ט) ואם תוסיף את המיסוי פה זה לא זול, אבל שם לפחות מקבלים תמורה למחיר (כל אבזור שאפשר לקבל-מנוע הכי חזק-אומנם גיר ידני) הקטע כאן שסיטרואן יצאה קרחת משני הצדדים כי גם היא חסכה פה בהרבה דברים וגם בסופו של דבר המחיר שלה לא כזה זול כמו שתכננו בהתחלה,הדבר שאמור לפצות על זה זה אחזקה זולה וצריכת דלק טובה. לגבי אחזקה, נראה המכונית עוד חדשה, וצריכת דלק טובה- קצת יותר קשה כן בארץ עם דלק כזה "איכותי"...נראה

 

מי דיבר על קקטוס טורבו? לפי מסמך התקינה, מנוע הבנזין היחידי שייובא הוא 1.2 אטמוספרי.

 

אני מקווה לראות את מנוע הטורבו ב-2008 כתחליף ל-1.6.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי דיבר על קקטוס טורבו? לפי מסמך התקינה, מנוע הבנזין היחידי שייובא הוא 1.2 אטמוספרי.

 

אני מקווה לראות את מנוע הטורבו ב-2008 כתחליף ל-1.6.

 

כן אני יודע, פשוט נתתי דוגמה, אגב מאוד מאכזב שלא מביאים לכאן את גרסת הטורבו..ולא אכפת לי שזה ידני וחבל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של רכב, אם הייתה מגיעה קצת יותר מוקדם, זו הייתה המחליפה שלי ל C3 פיקאסו.

אבל לא הייתה חפיפה ואני תקועה עם 2008 שאני לא אוהב. :cry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר, פרט ונמק.

 

תראה, הקודמת שלי היא C3 פיקאסו שמאוד אהבתי אותה, הנוכחית 2008.

 

ברמת העיקרון, מדובר באינטרפטציה דומה (מיקרו ואן מול מיקרו קרוס אובר) על בסיס כמעט זהה (C3 מול 208 שמיוצר ע"י שתי אחיות תאומות (פיג'ו וסיטרואן).

 

אז בבשורות הטובות, יש שילדה מצוינת ויש מנוע שלמרות שקצת פחדתי משלושת בוכנותיו ומיעוט סוסיו (82), מתגלה כפנינה אמיתית.

 

אבל, ופה זה כבר אבל גדול, בניגוד מוחלט לחלוטין ל C3, האוטו מרגיש כמו איזה סקודה מלפני 30 שנה.

 

*הכפתורים מרגישים כאילו עוד שניה הם מתפרקים לך ביד,

*פתחי האיוורור נעצרים במחצית הדרך אז הם מקפיאים לך את הכתף אבל אם אתה רוצה משב אויר רענן לפנים, תקנה רכב אחר,

*אין ידיות אחיזה מעל הדלתות,

*הטמבון הקידמי כ"כ דק שהוא קופץ מהתושבות בכנפיים בגלל לחץ האויר שמופעל על מרכזו במהירות גבוהה (במוסך אמרו "ככה זה 2008"),

*כיסוי תא המטען פשוט מונח (ולא יושב בתוך איזה תושבות) אז כל מעבר מהיר מעל פס האטה גורם לו לקפוץ מהמקום וליפול,

*כשהאוטו עומד בשמש, הוא מגביל לך את הווליום של המערכת למשך רבע שעה עד שהיא מתקררת (רציני, לא צוחק עליך) ועוד עושה את זה לרמה שגם רופא עיניים חרש לא שומע כלום.

*הרדיו עם איכות קליטה מחפירה,

*המזגן די חלש,

*דלת תא המטען, מידי פעם נסגרת אבל הסנסור מורה שהיא פתוחה ומשגע אותך חצי מהדרך בצפצופי אזהרה

*גולת הכותרת, הרכב משווק ללא מחזיקי כוסות כלל ...

 

שאני אמשיך?

 

בקיצור, אם ב C3 פיקאסו הייתי מאושר מרמת ההקפדה והירידה לפרטים גם בתכנון, גם בייצור וגם בהרכבה, נראה כאילו ב 2008 הם אמרו "עזוב, זה לא הוכיח את עצמו הירידה הזאת לפרטים, ייצר,ייצר, בסין מחכים כבר לאוטו".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, הקודמת שלי היא C3 פיקאסו שמאוד אהבתי אותה, הנוכחית 2008.

 

בקיצור, אם ב C3 פיקאסו הייתי מאושר מרמת ההקפדה והירידה לפרטים גם בתכנון, גם בייצור וגם בהרכבה, נראה כאילו ב 2008 הם אמרו "עזוב, זה לא הוכיח את עצמו הירידה הזאת לפרטים, ייצר,ייצר, בסין מחכים כבר לאוטו".

או שפשוט אמרו- עזוב עזוב כבר יש לנו 208, בואו נעתיק אותה לכאן,בשביל מה להתאמץ?" ואז לא טרחו להתאים אותה ולרדת לפרטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

*גולת הכותרת, הרכב משווק ללא מחזיקי כוסות כלל ...

 

שאני אמשיך?

 

 

זאת סוג של מחלה בפיז'ו. גם ב-5008 אין משום מה מחזיקי כוסות, מה שגורם לזוגתי להתעצבן על הרכב כל בוקר בדרך לעבודה. ב-3008 דווקא יש משהו אם אני לא טועה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בצבעים האלה - חתיך לגמרי, נראה כמו משהו מסרט מד"ב.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יצא אתמול לראות את הרכב. בכל הקשור לעיצוב, לסיטרואן יש שחקן חזק בשוק וגם התמחור צפוי להיות תחרותי ביחס לקרוסאוברים עירוניים. אבל, תיבה רובוטית חד מצמדית וחלון אחורי שלא נפתח מטה, פוסלים את הדגם עבור רוכשים רבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב חלונות לא נפתחים, לפחות יש לו דלתות מאחור - זה כבר בונוס :-o

 

יפיוף אמיתי, נראה יותר כמו קונספט קאר מאשר גרסת ייצור סופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל הגיעו כמה רכבים לניסוי בארץ שעוברים בין כל מיני מקורבים ללובינסקי ומנהלי ציי רכב גדולים שתוהים קצת על קנקנו של היצור המוזר הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...