Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחו"ל, מחירי הדגם מקבילים לאלו של ה-2008, כך שאין ממש מה לצפות להפתעות מיוחדות למעט יתרון של מנוע מודרני לעומת ה-1.6 הוותיק עם התיבה המיושנת.

 

כן רק בהבדל ששם גם המחירים של ה-2008 יותר זולים אבל בוא לא נכנס ללמה כל המחירים כאן כאלה...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רק אניח את זה כאן..

cactus.png

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הרכב עבר תקינה בארץ, hip-hip-hooray!

 

מעניין מתי יתחילו לשווק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם המנוע של סמארט זה תוצרת מיצובישי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

wikipedia:

The 1.6 L (1,560 cc) Diesel is part of the DV/DLD family and is, depending application, called the DV6 (PSA), W16 (MINI) or DLD-416 (Ford). 90 PS and 110 PS versions are available. Though both intercooled, the major difference being that the 90 PS has a conventional waste-gated Mitsubishi MHI TD025 turbo charger, whilst the 110 PS uses a Garret GT15V variable geometry (VNT) turbocharger. The 110 PS version of this engine can be ordered in an unprecedented variety of car models, representing either side of the motoring spectrum, ranging from the MINI Cooper D to the Volvo S80 1.6D DRIVe. From 2011 PSA start to develop (1,598 cc) diesel with BMW/Mini

Kia Niro 2017

פורסם
גם המנוע של סמארט זה תוצרת מיצובישי.

 

לעבר.

כיום המנועים של סמארט הן מתוצרת רנו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

רק אותי מעניין איך נציגי המכירות יסבירו לרוכשים הפוטנציאלים בארץ למה יש פתח מיזוג רק לנהג?

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
פורסם

"לאשתך קר ולך חם? קנה C4 קקטוס!"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טרם נהגתי ב-C4 קקטוס, אבל התרשמתי ממנה מקרוב בתערוכת ז'נבה האחרונה.

 

כשקראתי את כתבות המבחן שהתפרסמו, הבנתי שתחושת הבטן שלי היתה נכונה; המכונית הזו קצת מרושלת, חצי אפויה.

 

היא נראית נהדר, בחוץ וגם בפנים. המושבים הקדמיים נוחים, אבל תנוחת הנהיגה החזירה אותי למכוניות לטיניות של פעם, למה שכונה "תנוחת הקוף".

 

למה? כי מישהו חסך חצי יורו על כיוון העומק של ציר ההגה.

 

מישהו חסך שניים וחצי יורו מאחור, כי לשבת במושב האחורי זה עונש. אין בדים על הדלתות, החלונות ניתנים להסטה החוצה כמו במכונית עירונית זולה(C1 ודומותיה), התחושה קלאוסטרופובית וקורת C עבה מאוד. חשוך שם ולא נעים.

 

מישהו חסך עוד שני סנט על האיירבאמפ, אותן בועות גומי הנתונות בתוך משטח מלבני המוצמד לדלתות. הגימור של צידי המשטחים מרושל, כמו גימור הפלסטיק בעוד אי אילו מקומות במכונית.

 

בקיצור - ועם כל הכבוד למראה היחודי, אם הקקטוס תעלה מחיר דומה ל-2008, אין שום סיבה הגיונית לבחור בה במקום בפיז'ו. לטעמי האישי, ב-100 אלף ש"ח ומעלה, היא גימיק, בעוד ה-2008 היא מכונית מוצלחת למדי; ביום בו יותקן בה מנוע ה-1.2 טורבו היא תהיה פשוט נהדרת!

 

עם זאת, אני כן רואה מקום למכונית הזו ב-80 אלף ש"ח (לגרסת הבנזין).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

עם זאת, אני כן רואה מקום למכונית הזו ב-80 אלף ש"ח (לגרסת הבנזין).

 

תשמע בחו"ל גרסת ה-1.2 טורבו נמכרת ב-17K (ליש"ט) ואם תוסיף את המיסוי פה זה לא זול, אבל שם לפחות מקבלים תמורה למחיר (כל אבזור שאפשר לקבל-מנוע הכי חזק-אומנם גיר ידני) הקטע כאן שסיטרואן יצאה קרחת משני הצדדים כי גם היא חסכה פה בהרבה דברים וגם בסופו של דבר המחיר שלה לא כזה זול כמו שתכננו בהתחלה,הדבר שאמור לפצות על זה זה אחזקה זולה וצריכת דלק טובה. לגבי אחזקה, נראה המכונית עוד חדשה, וצריכת דלק טובה- קצת יותר קשה כן בארץ עם דלק כזה "איכותי"...נראה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...