Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צרפתים חארות, ראשון על הבוקר אני חוזר לפסיכולוג.

 

 

הוצאה על פסיכולוג וחסכון לרכב חדש דווקא מסתדרים מצויין. אתה חוסך - ובסוף הפסיכולוג קונה :lol:

 

ללא קשר, מכונית משגעת. משב רוח רענן שמראה שסיטרואן לא שכחו את העבר, למרות הכל. יש לקוות שגם נוחות הנסיעה תהיה משובחת, גם אם זה יהיה על חשבון זויות הגלגול וחדוות הפניות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
יש לקוות שגם נוחות הנסיעה תהיה משובחת, גם אם זה יהיה על חשבון זויות הגלגול וחדוות הפניות.

 

מסכים ב- 100 אחוז, אני מתגעגע לכיול הזה שהיה בסיטרואן ויזה ו- GSA שהיו לי בעבר.

 

הם היו כל כך נוחות, פשוט לא הרגישו שום שיבוש בכביש ואני מתכוון כלום, ומנגד הציגו זויות גלגול מבהילות.

 

מי שלא נסע ברכבים הללו לא יכול להבין מה זה נוחות נסיעה.

 

מאז כל הרכבים נהיו העתק של רכבים אחרים, כולם מכוילים פחות או יותר אותו דבר, ״כיול גרמני״, גם רכבי סיטרואן.

 

אני לא מבין את הראש הזה, יש מספיק אנשים שמעדיפים נוחות נסיעה משובחת על התנהגות כביש (ביניהם גם אני).

 

ללא קשר לכיול של פעם, אם סיטרואן היו מייצרים דגם קקטוס אקסטרה לארג היא בהחלט הייתה בכוונת שלי (מבחינה קונספטואלית, צריך לראות שהרכב גם טוב כמובן :-))

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

וואוו! האמת, קשה לי להאמין שככה יראה הדגם הסדרתי. פשוט הוא כלכך שונה, כלכך מיוחד בכביש (וכן יש את הג'וק שהוא גם מיוחד אבל זו יותר) שאני יצטרך לראות כדי להאמין.

נושא נוסף שעולה אלו המנועים. עם הרכב יוצגו כמה מנועים חדשים, קטני נפח שיוציאו הספקים יפים מאוד. יהיה מעניין!

פורסם

תארזו לי אחד ואפילו בצהוב הזה!

מזכיר לי את היום שהתלהבתי שראיתי DS ואפילו לא הבנתי מה ראיתי.

 

מדהים מדהים מדהים.

פורסם

אז לאחר עוד מבט מעמיק בתמונות בנטקארשואו להלן כמה דברים ששמתי לב אליהם:

 

1) בשם העיצוב בסיטרואן החליטו ששוב, כמו בDS4 החלון האחורי לא יפתח למטה. כאן הוא נפתח הצידה בדומה לC1. הבעיה היא, לדעתי, שלא ראיתי שום פתחי מיזוג מאחור. העובדה הזו+ העובדה שאין מרווח בין הכסאות הקדמיים מעלים בי תהייה לגבי היכולת של המזגן לצנן את הרכב, בעיקר עבור היושבים מאחור בימי הקיץ החמים. מקווה שאני יתבדה והמזגן יהיה מאוד חזק ו/או יהיו פתחים גם מאחור.

2) העיצוב ממש מוזר עם פנסי הDRL למעלה. זה הקו החדש שכבר היה ניתן לפגוש בו בC4 פיקאסו ולכן אני עוד לא שופט לטוב או לרע כיוון שאני מחכה לפגוש בעיצוב הזה במציאות.

3) הג'אנטים ממש מגניבים לטעמי.

4) יהיה מאוד מאוד מעניין לראות איך המסך יתפקד תחת שמש ישירה. האם בכלל יהיה ניתן לראות בו משהו או שלא.

5) ידית סגירת הדלת שונה וממבט מרחוק נראת זולה ומיושנת אבל בתמונת תקריב נראת איכותית. יהיה מעניין להרגיש פיזית בה.

 

בכל מקרה, וכמו שאמרתי קודם, כרגע אני אוהב את העיצוב. מחכה לדגם הסדרתי והסופי ולפגישה במציאות.

פורסם

עיצוב הזוי וחולני... אהבתי!

בהחלט משב רוח רענן, צריך לראות אותה במציאות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אחחח, באמת סיטרואן בשנים האחרונות מנסה ליצור משהו שונה מעדר המכוניות ועל זה מגיע להו שאפו (ומקווה שלא יפשטו רגל בגלל זה....).

בכל פעם שמזכירים סיטרואן וייחודיות אני נזכר בטיול לחו"ל האחרון שעשינו באירופה וקיבלנו DS4. כמובן שאני היחידי שהבין מה קיבלנו (אישתי והבנות שלי (בנות 14) לא הבינו מדוע אני מתרגש והנהנו לעצמן במין גיחוך מרושע - 'עוד פעם התחיל עם השטויות שלו על מכוניות...'). דקה אחרי שנכנסנו לרכב, ע"מ ליצור ענין מחודש בנושא, שאלתי את הבנות שלי: 'אם תמצאו איך פותחים את החלונות מאחור אני קונה לכן מה שתרצו.....'. יש לכן זמן עד לסוף היום בו מחזירים את הרכב.

כמובן שלא הסתפקתי בזאת וגם לחבר שלי ולמשפחתו עשיתי את אותו הדבר.

במשך חצי שעה לא הפסקתי להיקרע מצחוק עד שנאלצתי לעצור בצד.....כמובן שלחלק מזה אחראית אישתי שהצטרפה 'למשחק' והחלה לעזור לבנותיי לחפש את אותם מתגים 'ארורים' שסיטרואן הצליחה להחביא כדי לפתוח את החלון.

לצערי החבר הרס את המשחק לאחר שבמכשיר הקשר הודיע לי: 'אני יודע את התשובה - אין אפשרות לפתיחת החלונות'. נו, ואיך האדון ידע זאת?

הציץ בחוברת של הרכב......

ומי אומר שלצרפתים אין חוש הומור?

 

סליחה על הבורות,

אין אפשרות לנוסעים לפתוח את החלונות מאחור?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מבחוץ הוא לא משהו, אבל מאד אהבתי את הפנים. נראה שיש המון מקום ואין קונסולות פלסטיק ענקיות ומנופחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מתאר לעצמי את הפרצוף של מי שיעשה לרכב הזה התקנה מקומית של משהו.

הוא יפתח איזה פאנל ואז יגיע הפרצוף:shock2: ואחרי זה :conf: וזה יגמר :drinking::rofl::mm_cry:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
סליחה על הבורות,

אין אפשרות לנוסעים לפתוח את החלונות מאחור?

 

בDS4 אין אפשרות עקב עיצוב החלון האחורי והדלת. הם ניסו לייצר רכב כאילו קופה אבל עבור הנוחות הוסיפו דלתות אחוריות (והסתירו את ידית הפתיחה בדומה לאלפא רומיאו 156 לדוגמא).

פורסם

בהחלט נראית ייחודית, ואפילו די טוב. במיוחד מבפנים. סיטרואן כמו שסיטרואן צריכה להיות - חדשנית, לא שגרתית, מוזרה אפילו.

 

אבל עדיין אני לא מבין למה סיטרואן מתעקשים להישאר עם החלונות האלה מאחורה. החריץ הקטן הזה כ"כ לא פרקטי גם ב-C1 שבקושי אמורה להסיע אנשים מאחורה, אז ברכב בגודל של הקקטוס? לא מובן...

גם מעניין איך ה"חומר הרך" הזה שעל הדלתות ישרוד עם שמש ישירה, גשם וכד'. הרעיון עצמו ייחודי ומעניין, ואפילו נראה טוב.

 

ולאלה שמקווים שהסיטרואן הזו תהיה נוחה כמו הסיטרואנים של פעם גם אם זה על חשבון זוויות הגלגול, צר לי לבשר לכם אני לא מאמין שזה יקרה. היום רוב (אם לא כל) הרכבים נשענים על מתלים קשיחים בטעם גרמני למען היציבות וההרגשה הבטוחה בין פניות ופחות בשביל נוחות נסיעה (למרות שיש מכוניות שמציעות כיול מתלים מצוין שמשלב את 2 העולמות). רק שהיא לא תהיה כמו סדרת ה-DS של סיטרואן, שם הנוקשות באמת מוגזמת.

פורסם
בהחלט נראית ייחודית, ואפילו די טוב. במיוחד מבפנים. סיטרואן כמו שסיטרואן צריכה להיות - חדשנית, לא שגרתית, מוזרה אפילו.

 

אבל עדיין אני לא מבין למה סיטרואן מתעקשים להישאר עם החלונות האלה מאחורה. החריץ הקטן הזה כ"כ לא פרקטי גם ב-C1 שבקושי אמורה להסיע אנשים מאחורה, אז ברכב בגודל של הקקטוס? לא מובן...

גם מעניין איך ה"חומר הרך" הזה שעל הדלתות ישרוד עם שמש ישירה, גשם וכד'. הרעיון עצמו ייחודי ומעניין, ואפילו נראה טוב.

 

ולאלה שמקווים שהסיטרואן הזו תהיה נוחה כמו הסיטרואנים של פעם גם אם זה על חשבון זוויות הגלגול, צר לי לבשר לכם אני לא מאמין שזה יקרה. היום רוב (אם לא כל) הרכבים נשענים על מתלים קשיחים בטעם גרמני למען היציבות וההרגשה הבטוחה בין פניות ופחות בשביל נוחות נסיעה (למרות שיש מכוניות שמציעות כיול מתלים מצוין שמשלב את 2 העולמות). רק שהיא לא תהיה כמו סדרת ה-DS של סיטרואן, שם הנוקשות באמת מוגזמת.

רק הDS5 נוקשה,הDS4 נהדרת,גם הDS3 די רכה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...