Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתור בעלים של סטפווי זה קצת מצחיק.

זה נכון שהעיצוב שלה פחות מוחצן מזה של הקקטוס אבל מדובר בג'יפון עם מימדים דומים, משקל דומה, מנוע טורבו חזק יותר, רמת בטיחות דומה, אבזור דומה רק עם הרבה פחות פאקים (כל החלונות נפתחים, יש פתחי מיזוג אויר,...) והסטפווי זולה ב20,000 שקל מהקקטוס...

 

כל נסיון השוואה בין שתיהן הוא מופרך מיסודו.

 

כמו נסיון השוואה בין אלטו לפיאט 500.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל נסיון השוואה בין שתיהן הוא מופרך מיסודו.

 

כמו נסיון השוואה בין אלטו לפיאט 500.

 

http://www.largus.fr/actualite-automobile/la-dacia-sandero-stepway-malmene-la-citroen-c4-cactus-4537379.html

http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/citroen-c4-cactus-dacia-sandero-stepway-crossover-bilder-technische-daten#

 

מופרך מבסיסו ועד לשד עצמותיו. כמו ההשוואה בין טיוטה קורולה למאזדה 3.

פורסם

שמח שמצאת השוואה בין השתיים וככה אולי ליטפת עבורך את האגו בזה שמישהוא השווה בעולם בין הסנדרו לקקטוס.

 

ועדיין, השוואה מופרכת וחסרת כל בסיס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

למה היא חסרת כול בסיס?

 

אתה אמרת שזה כמו להשוות אלטו ל 500.

אבל אם נסתכל לרגע על ההשוואות שESCRE נתן אליהן לינק ניתן לראות מחיר דומה ונתונים יחסית דומים.

האיכות בדאציה ירודה לטענת? בסדר.

אבל זה לא הופך להשוואה חסרת כול בסיס, כי הבסיס הוא מחיר וסגמנט דומה.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

האמת שגם אני רואה הגיון בהשוואה. שתיהן מבוססות על פלטפורמת סופר-מיני. שתיהן עושות שימוש במעונים חדשים יחסית של הקונצרן, שתיהן בעלות תג מחיר תחרותי, שתיהן מאובזרות לא רע מה עוד?

פורסם

רק שאחת חגיגה לעיינים והשניה לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם לבר רפאלי וגם לגופה בממקרר של המכון הפתולוגי יש שני ציצים ונקב בין הרגליים.

 

אם עכשיו אתה רוצה להתחיל להסביר לי בשבחי הנקרופיליה, אז אשריך אבל אל תבוא לשכנע אותי שהחוויה דומה או רחמנה ליצלן, עדיפה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
סליחה חברים, טעיתי, הייתי בטוח שראיתי נתון של 14.2 שניות... הגעתי כנראה לגיל שמתחילים לאבד קשר עם המציאות..

לא ראית נתון כזה, ראית איטי יותר ( 14.5 ) במדריך של אהרונוביץ'. הוא להבנתי מחזיק בתזה לפיה בסיטרואן ופג'ו מודדים נתוני תאוצה עם משקל מופחת יחסית לשאר היצרנים ולכן הנתונים אצלם מוטים כלפי מטה. לא מטיל ספק כמובן, אלא שבכל זאת קצת מוזר שאני לפחות לא ראיתי שהמתחרים ובמיוחד איגודי צרכנים עושים ענין מהסיפור הזה. שהרי לך תסביר למישהו שקנה נניח 308 כי היא מאיצה טוב יותר מגולף ( סתם דוגמאות משרוול טיפש ) שבעצם עבדו עליו.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

הסטפווי היא רכב צרפתי... היא אפילו נמכרת בהרבה מדינות כרנו (למשל,

). זו אותה פלטפורמה של הניסאן ג'וק והרנו קאפצ'ור ו"החוויה" שאתה מקבל היא חוויה צרפתית.

אז נכון שאפשר להפליג בשמות תואר ולהציף אותנו בעולם דימויים עני (שבעיקר מעורר בקורא המצפוני דילמה אם להתקשר לגהה) אבל כאמור, שמות תואר אינם תחליף לטיעונים עניניים.

פורסם

זה שהיום עושים הכל כדי למכור לא אומר שזה בהכרח נכון או משנה את המעמד של הסנדארו

בכל מקרה זה כמו להשוות מגאן לפלואנס ולהגיד שלפלואנס יש דיזל טורבו חזק ויש לה יותר תא מטען ובסופו של דבר להגיע למסקנה שזה הרכב היותר טוב למרות שכניסה אליו מבטלת את כל מה שחשבת כשהכול מסביב פשוט קוביות פלסטיק חלולות עם יחידת כח רועשת

פורסם

בשטיפה האחרונה חטפתי שוק מכמות המכות בדלתות,

הנובעות אך ורק מפתיחת דלתות של שכנים ישראליים מצויים. פשוט לא להאמין.

 

כל כך בא לי קקטוס עכשיו. איזה רכב מושלם. Take my money!

 

אגב, להבדיל מ"אימא'לה ג'וק", יש לו מרחב פנימי לא רע ואפילו באגאז'. מרשים. באמת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לא ראית נתון כזה, ראית איטי יותר ( 14.5 ) במדריך של אהרונוביץ'. הוא להבנתי מחזיק בתזה לפיה בסיטרואן ופג'ו מודדים נתוני תאוצה עם משקל מופחת יחסית לשאר היצרנים ולכן הנתונים אצלם מוטים כלפי מטה. לא מטיל ספק כמובן, אלא שבכל זאת קצת מוזר שאני לפחות לא ראיתי שהמתחרים ובמיוחד איגודי צרכנים עושים ענין מהסיפור הזה. שהרי לך תסביר למישהו שקנה נניח 308 כי היא מאיצה טוב יותר מגולף ( סתם דוגמאות משרוול טיפש ) שבעצם עבדו עליו.

 

לא תזה ולא נעליים. הוא פשוט יסודי ועושה את עבודתו נאמנה, להבדיל מכל כך הרבה מצטטי קומוניקטים שקיבלו במה אינטרנטית וקוראים לעצמם עיתונאי רכב...

 

PSA מפרסמים מאז שלהי שנות השמונים נתוני ביצועים עם נהג בלבד, או עם נהג+נוסע, כמקובל. יש לי עוד פרוספקטים של ZX ו-306 עם נתונים כאלו וגם כאלו.

 

למותר לציין שהמנהג המוזר הזה קיים עד ימינו.

 

ולעניין הקקטוס, חבל שלובינסקי לא התמקדו בגרסת הטורבו(110 כ"ס). אם היו מתמקדים בה ומתחייבים ליצרן על מאות יחידות, סביר להניח שגם מחירה היה נמוך ממאה אלף ש"ח. המנוע האטמוספרי(82 כ"ס) הוא גבולי גם לקקטוס, שמשקלה מתחיל מ-965 ק"ג, בעיקר באזורים הרריים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...