Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מובן שאני נוהג לפי התחושות, כלומר מוריד הילוך. צריך לזכור שמדובר בדגם שכנראה לא נזכה לראות בארץ (דיזל). יש כנראה גם גרסה רובוטית, אבל זה מרפרוף במרשתת, לא מנסיון אישי.

מבחינת הנוחות - לא משהו, אבל כיון שאני נוהג רק בכבישים משובחים ולא מפותלים ביוחד קשה לי לשפוט. אשתי מתלוננת קשות על תנוחת הישיבה במושב הימני, נמוכה מאד כאשר מדובר באשה קטנה (1.50 מ') שרגילה לתנוחה של SX4, ומסרבת לקחת את ההגה ברכב ידני בחו"ל. גם לי לקח זמן למצוא תנוחה סבירה.

 

 

נו אז יש מזגן או אין מזגן בצד ימין ? ...

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בימים האחרונים יש ברשותי קקטוס e-HDI ידנית מושכרת. לא אכביר מילים, אבל מורגש שמדובר ברכב זול.

בכל זאת כמה הערות:

1. מבחינת גודל - לתא המטען נכנסות 2 מזוודות, בקושי.

2. לוח מחוונים פרימיטיבי, חסר אפילו מד סל"ד ומד טמפרטורת נוזל קירור. מהצד השני יש cruise control (לא טרחתי ללמוד לנשתמש בו) וחימום מושבים חשמלי. יש לוח בקרה במגע, לטעמי לא אינטואיטיבי ולא נוח לתפעול, ואין מערכת ניווט.

3. לא יכול לשפוט את המזגן, בחוץ 18 מעלות.

4. בור בהילוכים ב-60 קמ"ש (השלישי נוהם, הרביעי לא סוחב). כך גם בין הרביעי לחמישי ב-80 קמ"ש. לציין כי מדובר במהירויות בהן על הלוח מופיעה המלצה להעלות הילוך במישור.

5. המכונית מושכרת, מתקרבת ל-16000 ק"מ, וכאמור, דיזל 91 כ"ס.

גם ברכב ההדגמה שהיה לסיטרואן בפריז (בתערוכה כמובן) בשנה שעברה היה גם דיזל אבל רובוטי וגם הוא הרגיש זול והמנוע היה עצל משהו, יצוין לטובה- המושבים מאוד נוחים אבל באמת שזו היתה התרשמות מאוד קצרה של רבע שעה.

פורסם (נערך)
נו אז יש מזגן או אין מזגן בצד ימין ? ...

יש למזגן 3 פתחים - שניים במרכז ואחד בפינה השמאלית. בפינה הימנית - אין.

יש עוד שני פתחים זעירים להפשאת השמשה הקדמית.

גם ברכב ההדגמה שהיה לסיטרואן בפריז (בתערוכה כמובן) בשנה שעברה היה גם דיזל אבל רובוטי וגם הוא הרגיש זול והמנוע היה עצל משהו, יצוין לטובה- המושבים מאוד נוחים אבל באמת שזו היתה התרשמות מאוד קצרה של רבע שעה.

לי דווקא לא היה נוח, ולאשתי כנראה עוד פחות. הספסל האחורי לא נבדק - אבל צריך לציין שהחלונות שלו פתחם בזוית (סטייל אלטו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

פורסם מבחן דרכים בYnet.

לא זכור לי רכב שקיבל כזו ביקורת מעולה שם כבר המון זמן. מאוד מעניין.

לגבי המזגן, נאמר שם שהוא מתפקד מצויין, וזה בשיא הקיץ. כמובן שאי אפשר לסמוך על ביקורת אחת, אבל מעודד למי שהעניין הרתיע.

חבל שעניין הגיר הידני מגביל אותה. זה רכב שהייתי רוצה לראות הרבה על הכבישים.

אני מחכה לביקורת של האתר גם עליה וגם על ה208 החדשה, יש סיכוי שתהיה אחת בקרוב?

 

בנוסף הרכב מתואר שם כמרווח ומאובזר, מה שגורם לי לחשוב למה שמישהו יעדיף את הדצ'יה העירומה ב90? ומה זה אומר על הקופון שגוזרים עלינו בדאצ'יה.

אני מקבל את זה ששם מקבלים יחידת כוח מודרנית, אבל המשקל של הקקטוס נמוך מאוד, וזה בטוח מפצה במשהו, ועל ההבדלים באבזור ובתחושה אין בכלל מה לדבר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לדעתי עשו טעות שהביאו רק גרסא ידנית...

זה יגרום לכך שהרכב לא יהיה פופולארי ואז אנשים לא יקנו אותו רק בגלל השיקול של קושי במכירה אחרי זה.

פורסם

לא ברור לי השיקול המסחרי לייבא לישראל רכב פנאי עם תיבת הילוכים ידנית. נראה כמו כשלון מתוכנן מראש.

 

חבל!

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כן, ולא.

אם הייתי חלק ממשפחה צעירה עם ילדים ותקציב מוגבל אני חושב שזו הייתה בחירה אידאלית.

בנוסף שיש שוק לרכבים ידניים כאשר זה מגובה בתג מחיר נוח.

 

נכון שגירסה אוטומטית/רובוטית הייתה מנגישה את הרכב לקהל יעד גדול יותר, אבל במקרה הזה המחיר בטח יאמיר ל110K, ואז אתה מתקרב כבר לאזור מחירים בעייתי יותר.

ב-90 לרכב הזה אין הרבה מתחרים ביחס לתמורה המדהימה שהוא נותן, לפי מה שנאמר בחשיפה של ה208 המעודכנת הם מכרו 200 יחידות בתקופה קצרה. אני חושב שזה מספר יפה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נראה לי השיקול בבחירת הגיר של היבואן הוא בעיקר טכני, גיר ידני ינצל את המנוע הקטן הזה יותר טוב מאוטומט ולא יגרום להפסדי כח.

המנוע גם ככה צנום, אוטומט יסרס אותו עוד יותר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם (נערך)

ההגיון שלי אומר להביא אותו כדיזל ידני. גם עוד 10 כ"ס, גם עשוי להתאים לאנשים שנוסעים כיום בקנגו ריק אבל רוצים להוביל את המשפחה בשעות אחה"צ.

 

מכל מקום - הכינוי "רכב פנאי" ממש לא מתאים לדגם. יש להתיחס אליו כאל סופרמיני מרווחת או משפחתית קטנה (יושבת באיזור של האקסנט והריו-סדאן), אם כי לדעת הישבנים שלי ושל אשתי פחות נוחה מכל יפאנית בגודל דומה. ואפנה אתכם לדעתי כפי שמתבטאת בהודעו 191 ו-194 בשרשור זה (צריך לציין - דגם השכרה בדנמרק).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תקנו אותי אם טועה, אבל נדמה לי שהדבר היחידי בשוק שדומה לו הוא קיה סול (מבחינת סגמנט, לא מנועים/תיבות).

 

הדאסטר לא גדול מהקקטוס משמעותית?

פורסם (נערך)

ממש לא. למרות שממתגים אותו כרכב פנאי מדובר בסופרמיני ארוך\משפחתית קצרה. הייתי משווה אותו דווקא לניסאן נוט או ל-SX4 מהדור הקודם (שלטעמי עדיפה עליו בכמה דרגות). לאחר נהיגה של כ-900 ק"מ בקקטוס ידנית לא הייתי משלם תמורתו יותר מ-80 אש"ח, וגם זה בעדיפות נמוכה לעומת דגמים אחרים.

 

הדאסטר הוא חיה אחרת לגמרי, הרבה יותר גדול.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה קטנה של השרשור שפתחתי כשהיא הוכרזה, נזכרתי בו אתמול.

 

לאחרונה יצא לי לשבת בסיטרואן קקטוס של חבר פורום, למרות הסלידה העזה שלי מרכבים שמנסים להיות גבוהים בשביל הפוזה, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה שסיטרואן הגיעו אליה. העיצוב מיוחד והנתונים מספקים.

 

אם הייתי מחפש רכב גדול מסופרמיני/ משפחתי/ פרקטי היום- כנראה שהייתי בוחר בה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

חתיכת הקפצה.

ראיתי שהגבתי בשרשור לפני כמעט שנתיים (יולי 2014) וחשבתי אז שהרכב לעניין.

לאחרונה עלה הצורך ברכב נוסף בבית ולאחר לבטים רבים הוחלט שהפעם זה יהיה רכב חדש. חיפשנו משהו חסכוני, קצת מיוחד ובתקציב יחסית מוגבל. אז לפני ימים ספורים, נתנו צ'ק לסוכנות לובינסקי על אחת כזאת, לבנה עם מנוע דיזל ובוחשן ידני (אין עדיין אופציה אוטומטית וגם לא רצינו). אני מקווה שהיא תצטרף לצד הבראבו לאורווה בעוד 2-3 שבועות ואחרי שנצבור קצת קילומטרז' ובהנחה שיהיה לי זמן - אני אכתוב התייחסות.

 

למרות הסלידה העזה שלי מרכבים שמנסים להיות גבוהים בשביל הפוזה, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה שסיטרואן הגיעו אליה

זה בגלל שהרכב ממש לא גבוה. למעשה הפיאט בראבו שלנו גבוהה יותר ב-1-2 ס"מ!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...