Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאפו לסיטרואן (סיטרואן C4 קקטוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשטיפה האחרונה חטפתי שוק מכמות המכות בדלתות,

הנובעות אך ורק מפתיחת דלתות של שכנים ישראליים מצויים. פשוט לא להאמין.

 

כל כך בא לי קקטוס עכשיו. איזה רכב מושלם. Take my money!

 

אתה יכול לגזור צמיג באופן אסתטי ולהדביק על הדלת, די דומה. צמיג שטח :)

 

בגני הילדים פעם היו גוזרים צמיג לצורת תנין ומדביקים על הקירות החיצוניים.

The first one to get angry loses

פורסם
מה זה בדיוק "עושה עבודתו נאמנה", מאיפה נלקחים נתוני התאוצה שהוא מפרסם ? מבחינה מעשית שלו ?

 

לא, מהיצרן.

 

ואתה מספיק אינטליגנטי להבין מדוע אחד שמפרסם נתונים נכונים ולא מחפף "עושה עבודתו נאמנה" - וללא מרכאות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

1. מרכאות אינן תמיד סימן ללשון סגי נהור, לעיתים משמען הבאת דברים בשם כותבם, האבחנה היא כמובן תלוית הקשר.

2. היכן מוצאים את נתוני היצרן האלו, לא זוכר שראיתי היכן שהוא, למרות החיפוש שערכתי בעקבות תגובתך הנוזפת, נתונים של פז'ו לפיהם ל 208 1.2 רובוטית למשל נתון תאוצה "מסחרר" בן משהו מעל 17 שניות מ 0 ל 100. אשמח ובכנות להכוונה מצידך.

3. לא מטיל ספק ביסודיותו ורצינותו של רוני אהרונוביץ', גם לא של עיתונאי רכב אחרים, כן מסקרן לראות מהיכן הם מלקטים נתונים שאינם מצויים בפירסומי היצרנים שנגישים לכולנו.

פורסם

עפ"י נתוני פיג'ו, הרובוטית עושה 15.4.

מאחר והקקטוס ידנית, ניתן להשוות ל 2008 הידנית, היא עושה את המיאוץ הקלאסי ב 13.5.

 

לא יודע אם זה עם נוסע או בלי נוסע, FRANKLY MY DEAR...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה?

 

את הסנדרו STEPWAY משווים במבחנים לג'וק, קפצ'ור, 2008 ודומיו

מאחר והקקטוס זה 2008 בתחפושת - אין מה להשוות לדאסטר.

 

דאסטר זה מקטגוריית גודל אחת מעל, כמו קשקאי, ייטי, ספורטאז' וכו'

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
גם לבר רפאלי וגם לגופה בממקרר של המכון הפתולוגי יש שני ציצים ונקב בין הרגליים.

 

אם עכשיו אתה רוצה להתחיל להסביר לי בשבחי הנקרופיליה, אז אשריך אבל אל תבוא לשכנע אותי שהחוויה דומה או רחמנה ליצלן, עדיפה.

הרגת אותי :lol::lol::lol:

 

ולעניין הקקטוס:

מצטרף לדבריו של 504L, בישראל כמו בישראל, אתה תקבל מכוניות מסורסות, ובחו"ל נהנים מ1.2 Turbo ומאבזורים בדגמים ידניים שאין בדגמים ידניים בארץ, בקיצור, נדפקנו עם רכב יפיפה(לדעתי) אך בגרסה הידנית זה פשוט עוול מה שעשו לו.

פורסם

עוול? זוהי תגובה מעט מוגזמת. להזכירך הרכב הושק עם מנוע ה 82 כ"ס. כך שאם זה היה מספיק טוב להשקה בעולם ( ולקצור מחמאות ), אין ספק שזה גם טוב בשבילנו.

פורסם

אז אני חוזר בי בעניין העוול אך מקווה שבארץ ישכילו שמגיע לנו יותר מגוון של גרסאות ואני לא מדבר רק על הסיטרואן הנ"ל.

פורסם (נערך)

בימים האחרונים יש ברשותי קקטוס e-HDI ידנית מושכרת. לא אכביר מילים, אבל מורגש שמדובר ברכב זול.

בכל זאת כמה הערות:

1. מבחינת גודל - לתא המטען נכנסות 2 מזוודות, בקושי.

2. לוח מחוונים פרימיטיבי, חסר אפילו מד סל"ד ומד טמפרטורת נוזל קירור. מהצד השני יש cruise control (לא טרחתי ללמוד לנשתמש בו) וחימום מושבים חשמלי. יש לוח בקרה במגע, לטעמי לא אינטואיטיבי ולא נוח לתפעול, ואין מערכת ניווט.

3. לא יכול לשפוט את המזגן, בחוץ 18 מעלות.

4. בור בהילוכים ב-60 קמ"ש (השלישי נוהם, הרביעי לא סוחב). כך גם בין הרביעי לחמישי ב-80 קמ"ש. לציין כי מדובר במהירויות בהן על הלוח מופיעה המלצה להעלות הילוך במישור.

5. המכונית מושכרת, מתקרבת ל-16000 ק"מ, וכאמור, דיזל 91 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בימים האחרונים יש ברשותי קקטוס e-HDI ידנית מושכרת. לא אכביר מילים, אבל מורגש שמדובר ברכב זול.

בכל זאת כמה הערות:

1. מבחינת גודל - לתא המטען נכנסות 2 מזוודות, בקושי.

2. לוח מחוונים פרימיטיבי, חסר אפילו מד סל"ד ומד טמפרטורת נוזל קירור. מהצד השני יש cruise control (לא טרחתי ללמוד לנשתמש בו) וחימום מושבים חשמלי. יש לוח בקרה במגע, לטעמי לא אינטואיטיבי ולא נוח לתפעול, ואין מערכת ניווט.

3. לא יכול לשפוט את המזגן, בחוץ 18 מעלות.

4. בור בהילוכים ב-60 קמ"ש (השלישי נוהם, הרביעי לא סוחב). כך גם בין הרביעי לחמישי ב-80 קמ"ש. לציין כי מדובר במהירויות בהן על הלוח מופיעה המלצה להעלות הילוך במישור.

5. המכונית מושכרת, מתקרבת ל-16000 ק"מ, וכאמור, דיזל 91 כ"ס.

 

1.קרוז קונטרול זה אחלה. במיוחד בסביבת מצלמות אינטנסיבית.

2.עזוב את נורית ההמלצה. הסתמך על תחושותיך.

3.איך הנוחות וחויית הנהיגה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
גם לבר רפאלי וגם לגופה בממקרר של המכון הפתולוגי יש שני ציצים ונקב בין הרגליים.

תודה לך על התזכורת לפעם שהייתי בתפקיד בנתיחת גופה באבו כביר ובמסדרון העבירו לפתע איזו גברת מתה.

יצויין שהפות מכוסה ע"י פלנלית או משהו כזה, אבל מסתבר שכאשר אתה נחשף לזה בלי אזהרה המוח מקצר.

The first one to get angry loses

פורסם

מובן שאני נוהג לפי התחושות, כלומר מוריד הילוך. צריך לזכור שמדובר בדגם שכנראה לא נזכה לראות בארץ (דיזל). יש כנראה גם גרסה רובוטית, אבל זה מרפרוף במרשתת, לא מנסיון אישי.

מבחינת הנוחות - לא משהו, אבל כיון שאני נוהג רק בכבישים משובחים ולא מפותלים ביוחד קשה לי לשפוט. אשתי מתלוננת קשות על תנוחת הישיבה במושב הימני, נמוכה מאד כאשר מדובר באשה קטנה (1.50 מ') שרגילה לתנוחה של SX4, ומסרבת לקחת את ההגה ברכב ידני בחו"ל. גם לי לקח זמן למצוא תנוחה סבירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש גירסה רובוטית, בגרסה הרובוטית יש ספסל קידמי שלם כמו במריקאיות של פעם...אבל לא נראה לי שהוא מיועד ל 3 אנשים.

 

ואני דווקא חושב שיביאו בהמשך את גירסת הדיזל. כמעט כל דגם של סיטרואן הגיע גם עם מנוע דיזל לארץ.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...