-
הודעות
190 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי הספגטי המעופף
-
איזה *פולי קפה* אתם משתמשים במכונת הקפה שלכם ?
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של קאררה בתוך אוף-טופיק
ממליץ על נגרו - קפה מצויין, שירות אמין ומהיר והוא תמיד שמח לעזור ולהתייעץ https://negro.co.il/ -
רכב עם מעלון לנכים - קאדי מקסי או פיאט דובלו
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של tulik בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם הנכה נוהג בעצמו או שמדובר בנכה מוסע? מה האבזור המוצע? מצרף לך דברים שרשמתי בשרשור הזה, לא השתנה הרבה - הרכב נוסע נהדר, הנכה עדיין סובל ומחכה להחלפה. כפי שZVIT רשם, מה שחשוב הוא כיצד הנכה נכנס לרכב, כל השאר שולי ביותר ויש מבחר של רכבים בקטגוריה שיתאימו - לא לוותר על נסיעת מבחן לפני שמחליטים. -
איך אפשר ליצור קשר עם בעלי הסופרים? בנושא קופות לנכים
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של super-man בתוך אוף-טופיק
אהלן רחמים, תתפלא אך יש כתובת ממשלתית ראויה וטובה ליוזמות האלו וממעט היכרותי עם הנפשות הפועלות שם אלו בדיוק סוג היוזמות שהם מקדמים - בשיתופי פעולה עם הציבור, בעלי העסקים והממשלה. זו יחידה במשרד המשפטים שנקראת נציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ואפשר ליצור איתם קשר בעמוד הזה. פנה אליהם, ספר להם שכבר פנית לרשתות וקיבלת תגובה ואני מאמין שהם יעזרו לך בשמחה. -
איי פרילנס אתר מצויין ונוח לשימוש הזה, מהחודש הוא עבר מאתר חינמי לאתר בתשלום לא גבוה. השתמשתי בו כעוסק פטור והיה מצויין. לא יודע לגבי גרסת המובייל שלו.
-
רוצה להודות לכנופיית הטיפולים השוטפים!
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
קצת באיחור אבל תודה ענקית לעומר שנלחץ לעזרתי בעת צרה מיוזמתו ועזר לי לעבור בהצלחה שבוע עמוס עם רכב מושבת. מפתיע ומשמח שיש עוד אנשים כאלו בעולם הזה.- 741 תגובות
-
- טיפולים שוטפים
- כנופיה
- (ועוד 2 )
-
טענה תמוהה של עיריית ת"א
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של tinoki בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התו ניתן לרכב ולא לנכה, מטומטם כפי שזה ישמע, לכן הטענה לא ברורה בעליל. -
ססאנגיונג אקטיון 2008 - דיאגנוסטיקה למתקדמים, שרשור מתעדכן
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב לשמוע! בדיוק הגיע אלי בקבוק של תוסף LUBEGARD מבריטניה. מקווה מאוד שזה יעזור לגיר, כרגע אצלי (מוסו) הוא לא מתפקד כנדרש בתחילת הנסיעה. כבר עדיף לי להחליף לשמן המקורי או להשתמש בתוסף (שמן הגיר הוחלף לאחרונה)? -
צבא? בשביל מה? (אחד שתומך בצה"ל) אבל לא רוצה לשרת
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של SG159 בתוך אוף-טופיק
מה אתה מגדיר יחידת עילית? מטכ"ל? 8200? גולני? פארמידיקים קרביים? נהגי מוביל טנק במילואים? -
נהג מבוגר מאוד עם רמת נהיגה מזעזעת - איך מונעים את התאונה הבאה?
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של X9500 בתוך רכב כללי
הגוף האחראי על כך הוא המרב"ד אליו מופנים נהגים מכמה גורמים, כאן הרלוונטי הוא בדיקה על פי גיל, הפניית רופא או משרד הרישוי. פנה אל המרב ד ואני משער שיוכלו לכוון אותך היכן להגיש תלונה על מנת שיזומן לבדיקה -
רוצה לפנק את האישה, אבל יש כמה מגבלות - עזרת מומחים
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של maphisto בתוך אוף-טופיק
אם יש לך צורך בלהוציא כסף כדי שאשתך תהיה מאושרת ולה יש צורך שלא תוציא כסף כדי שאתה תהיה מאושר אז תרום בשמה את הכסף לנושא שקרוב אליה ולכו יחד לראות את התוצאות או את נשוא התרומה. -
Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של eyali23 בתוך אוף-טופיק
בן אני בספק אם הם חישבו את יום כיפור בתוך זמן המשלוח, אל תטפל ציפיות ואולי תופתע לטובה -
הכל דומה, תתבדוק שהמתקין שאתה רוצה ללכת אליו נמצא ברשימה הזו ושהמחיר כולל הסדרת וו הגרירה ברישיון הרכב ושלא תצטרך אתה לטפל בזה אחר כך. טיפ נוסף - לעיתים ניתן להשפיע על מיקום שקע החשמל, אם אתה משתמש בנגרר קבוע תמקם אותו שיהיה בגישה בהתאם לכבל הנגרר.
-
לפני הכל, את מקס לקחת לוטרינר? יכול להיות שלכלבה של ההורים יש תסמינים דומים אבל לא קשורים למה שיש למקס. מציע להתחיל משם ואז להמשיך. (כדוגמא, לכלב שלי תסמינים זהים שנוצרו מבעיה רפואית) Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
-
פולסווגן קאדי - רכב לנכה עם מעלית - אמינות או חלופות
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של odhh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אצלנו יש קאדי כרכב נכה, הרכב עצמו נוסע יפה, חזק ולמעט מוטות דלת אחורית שהוחלפו באחריות לא היו תקלות מיוחדות במשך שנתיים וחצי בנתיים. לקאדי יש שתי אפשרויות למנגנון נכים - מעלית כמו שאתה בטח מכיר והנמכת מרכב והוספת רמפה (כבש) עם מנגנון ידני. חברות ההתקנה דוחפות את המנגנון הידני עם הרמפה כי כנראה שזה משתלם להן, מבחינת תפעול זה מורכב יותר, לא כל אדם יכול לעשות זאת (דורש דחיפה של הכסא בשיפוע) ולוקח יותר זמן להעלות או להוריד את הנכה. בנוסף, הנכה יושב במעין שיפוע קטן בתא המטען כי המיקום שלו לא לחלוטין ישר. לשם ההנמכה הוסרו חלק ממכלולי האיטום ולכן הרעש בנסיעה בלתי נסבל והנכה לא שומע אף אחד, כמובן שגם הנהג ושאר הנוסעים חשופים להרבה יותר רעש מלקאדי רגיל. הישיבה בתא המטען לא נוחה, קופצנית וריתום החגורות נוטה להיות בזוויות לא הגיוניות בעליל. אחרי כל זאת, רשמת כי מנגנון הנכה פחות חשוב בבחירת הרכב אז לשיקולך. בכל מקרה אני ממליץ לפחות אם קאדי אז עם מעלית בלי להנמיך את הרכב. אין הגבלה בקניית הרכב, הרכב המייצג הוא זה שעל פיו מקבלים את סכום ההנחה במס ואת הקצבה החודשית, הוא יכול לרכוש כל רכב ויקבל כסף בהתאם לרכב שהוחלט בועדה. החלפה היא כל 5 שנים ולא כל 4. -
כבר לא, אפילו מופיע באופן קבוע, לפעמים במקביל בכמה מקומות באותו הזמן
-
אנקטודות זה אחלה, אני לא מבין כלום במערכת הבריאות האמריקאית אבל אם אתה רוצה אנקטודות כדי להביע טענה אז גם אני יכול. שאבא שלי היה עם אירוע לב ובעיות נשימה וחיכינו בתור לפקידה במיון (לא למענה רפואי, רק לרישום כמובן, שלא יובן שאיש רפואה בכלל אמור לסווג את האנשים לפי דחיפות) ,ביקשנו שוב ושוב בלון חמצן ומשקפיים ושנחבר אפילו לבד. סורבנו ועד שלא נכנסו בסוף לתוך המיון והתחלתי לצלם ולהקליט (כי אם צועקים אז זורקים אותך החוצה, שזה מובן בימינו) אז מיד הביאו לי משקפיים שאחבר אותו לבד. (אם כבר אנקדוטה, באותו יום לקח מהגעה למיון שעתיים וחצי עד בדיקת אחות ושלוש ורבע שעות עד בדיקת רופא ומשם ישירות לטיפול נמרץ) כנראה שלא הכל דבש פה או שם, אנקטודות זה נחמד אבל אני בטוח שיש השוואות יותר אמפיריות. הכוונה היא לא רק לניטש אלא בכלל לדיון, אם יש השוואה אמיתית בין מערכות הבריאות (עלות, תמותה, הבראה) אז אחלה, אם כל אחד מביא מפה ומשם...
-
Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של eyali23 בתוך אוף-טופיק
נראה מעולה, אהיה עוד קצת חצוף ואשאל אם יש איזה דיל טוב ומה סכנות המכס בעניין. הפוך גדול ופאי תפוחים בדרך -
Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של eyali23 בתוך אוף-טופיק
בדקתי, תודה. הבעיה שאני צריך תמיכה בשני סימים במקביל. קפה ופאי עליי בלי קשר -
Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של eyali23 בתוך אוף-טופיק
משווה ומעלה לטלפון עם תמיכה בשני סימים בו זמנית, אפשר לרכוש בארץ, עד 2000 כולל סכנות מכס למינהן (כלומר, שגם אם נתפס לא יעבור את ה2000) מסך לא חייב להיות גדול תודה! -
תביא kirschstengeli ואני שלך לעד, או עד שייגמר.
-
אלטרנטיבה עובדת ל-waze? יש חיה כזו לאנדרואיד?
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של יבגניפ בתוך אוף-טופיק
נקודה נוספת לשים לב בוייז - יש לו נטייה ברורה לקחת דרך כבישי אגרה גם שההבדל במרחק ובדקות לא קיים או אפילו לטובת הנסיעה הרגילה. ממקום מגוריי לעבודה (בשעות נטולות פקקים) זמן הנסיעה זהה דרך 6 והנתיב מהיר לבין נסיעה רגילה בנתיבי איילון ולמרות זאת וייז ישלח אותי תמיד דרך 6. דבר נוסף חסר זה שאי אפשר לחשב נסיעה דרך 6 ללא הנתיב המהיר ולחילופין, רק עסקאות "חבילה". מאמין שתוך זמן לא רב גוגל מאפס תקבל את היתרונות של וייז ואז התשובה תהיה הכי ברורה, כאפליקציית ניווט קלאסית היא עדיפה ורק חסר לה המידע על תנועה. -
קרה לי פעמיים, בשניהם הגיע חיוב כפול (על הרכב ועל הנגרר) שבוטל לאחר אישור תשלום/בדיקת חשבון הרכב בכביש 6. בקיצור, אם מדובר באירוע חד פעמי, שלם את החשבון של הרכב ואז פנה אליהם לגבי ביטול חשבונית הנגרר.
-
תשלום מכביש 6 לא התקבל
הספגטי המעופף פרסם הודעה בנושא של PrinceT בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כאן -
משפיע בעיקר באזור האחורי אבל כמובן שמגיע גם קדימה, כפי שאמרתי קודם ההבדל מול קאדי רגיל מורגש. לגבי הייעוץ - יש באתר פורום שלם של אודיו עם מומחים גדולים ממני בהרבה. אם זה יעזור לך אז תנסה לחפש את ישראל ג'וניור שחוץ מזה שהוא איש מקצוע מומלץ יצא לו גם לבחון את הבעיה הזו לכמה דקות, אם הוא יזכור את העניין. לצערי לא יצא לפועל התקנת בידוד כפי שהוא הציע אבל לטענתו זה אפשרי ובטח עדיף שזה יעשה על חשבון החברה המאבזרת לפני המסירה ולא על חשבונך. מוזמן לנסות בעצמך.
