Jump to content

Moti - Miata R

  • פרסום הודעות

    5,769
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Moti - Miata R

  • דירוג
    פורומניאק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 500+ צפיות ורק 32 הצביעו? יאללה חבר'ס, עוד כמה שעות זה מסתיים, באמת שכל העניין ייקח כמה שניות וזהו. הצביעו בהמוניכם ותודה לכל מי שכבר הצביע! מוטי
  2. אהלן חברים, חבר קרוב שלי מתמודד בתחרות על מימון בסך $10K לשחזור רכבו הקלאסי, פורד שנת 1950. נשאר רק עוד יום אחד לסיום ההצבעה וכרגע החבר עומד במקום השני וקרוב מאוד למקום הראשון. איך תוכלו לעזור? לחצו על הלינק הבא עלינו לטובה ובקישור שנפתח ליחצו על הכפתור Vote for this entry - http://bit.ly/UY6fAm זה הכל. הזמן שלקח לכם לקרוא את ההודעה הזו הוא יותר ממה שייקח לכם להצביע, אז תנו יד לחבר ! אפשר להצביע מכל מחשב או מכשיר נייד ואפילו יותר טוב - משניהם תודה מראש, מוטי
  3. עוד אחד מהקלאסיקה - פגיעת ברק ברכב. מוטי
  4. לפי השמועה בקרוב תתפרסם חוות דעת עניינית על האלמרה פרפקט. מוטי
  5. הסרטון קצר ב-10 שניות בערך באמצע, אבל עדיין לא רע לצערי הרב מאוד על הרכב שלי לא היתה מצלמה באירוע. מוטי
  6. אהלן שמוליק! תודה על האיחולים חביבי. משלוחים לארץ אפשרי כל עוד יש מי שמשלם עליהם... אין לי בעיה עקרונית עם לשלוח לארץ, אבל בד"כ העלויות גבוהות למדי. Steel, המיאטה שלי היא 1.8L (שנת 2002). ג'יימס, זה לא מכונית שיצא לי במקרה לנהוג עליה - זה הרכב שלי. מוטי
  7. בסופ"ש האחרון נערך אירוע ענק של רכבי מאזדה במסלול Willow Springs שבדרום קליפורניה. האירוע הורכב למעשה משני אירועים שד"כ נערכים בנפרד אבל הפעם הוחלט לאחד כוחות - Mazfest שהוא יום מסלול בהשתתפות בלעדית של רכבי מאזדה השונים, ו-SevenStock שהיא תערוכת רכבי מאזדה עם מנועים רוטאריים הגדולה בעולם ובד"כ מתקיימת במגרש החניה של מפקדת מאזדה צפון-אמריקה. באירוע נכחו אלפי משתתפים, בין אם בשטחי התצוגה ותערוכת הרכבים, ובין אם בפיטס וכמובן - על המסלול האמת לאמיתה היא שבקושי הספקתי לראות עשירית מהתצוגה הנייחת ויותר מהכל התעניינתי בלראות את זוג המכוניות שמאזדה עצמם הביאו לתצוגה - 787B ההיסטורית ש
  8. לא, זה לא משהו שחושב בזהירות כדי להרוס לאוטו את התאוצה, יכולת השיוט וצריכת הדלק. זה משהו מאוד נפוץ אגב, אני מבטיח לך שאם תתכופף מתחת ל-20 מכוניות שונות לפחות בחצי מהם הפגוש האחורי הוא מצנח מעצור... חלק מאיך שמעצבים רכב כדי שיראה טוב ובלי שום קשר למה שיותר נכון מבחינה הנדסית. יש אגב עוד מיליון דוגמאות כאלו במכוניות מודרניות, אחת החזקות שבהן היא כמות וגודל של פתחי איורור בפגוש הקדמי. מוטי
  9. האוטו נראה כמו תחת בלי פגוש, אז מן הסתם למכונית מירוץ העיצוב לא משנה ולמכונית כביש כן. במכונית כביש יש גם את הקורה של הפגוש מאחרי הבודי. בנצי, יאללה תזיז את יאשה שיפסיק לעשות קולות של שטיח מהארץ ויגיע כבר... אני יושב איתו על בירה מדי פעם כשאני ולא מצליח מוטי
  10. אהלן הרמן, שלילי, אין שינויים. אין בעיות שימון ומבחינת דלק המיאטה עובדת פלוס מינוס יותר טוב מכל רכב אחר - אפשר להתגרזן עד שבמיכל אין כלום חוץ מזכרונות של דלק. מוטי
  11. המדדים שאתה מתייחס אליהם לא כ"כ רלוונטיים במכונית מסלול שבה לזינוק מעמידה אין שום משמעות. אבל אם במספרים עסקינן, אז הנה כמה נתונים - במסלול הספציצי המהירות המירבית המושגת עם המיאטה שלי היא בערך 200 קמ"ש, המהירות הממוצעת להקפה היא 134 קמ"ש, המהירות שבה אני נכנס לפניה מס' 10 שבוידאו מופיעה ממש בהתחלה ואז שוב ב-2:00 היא משהו כמו 155 קמ"ש. מבחינת אחיזה צידית הרכב מושך 1.6G בחלק ניכר מהפניות. לשם השוואה, מקובל להתייחס ל-2G בתור הגבול העליון לאחיזה צידית במכוניות ללא עזרים אוירודינמיים כמו כנפיים וכו' (מה שאין למיאטה שלי). מוטי
  12. אוירודינמיקה, הפגוש האחורי מדמה מצנח מעצור. מוטי
  13. המיאטה יותר מהירה בלי פגוש אחורי. מוטי
×
×
  • Create New...