Jump to content

odhh

  • הודעות

    316
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של odhh

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. ואני מדודי עידן הגז בראשון לציון
  2. מצתים הוחלפו לא מזמן ורוב הזמן הרכב סוחב בסדר גמור גם באותו מקום שקרה שנחנק. החנק קרה לאחר מאמץ וביום חם, אך הוא התרחש גם בעליה מאוד קלה החלפתי ממש לא מזמן 2 תושבות מקוריות, אני חושד שצריך להחליף את ה 2 שנותרו (גשר קדמי וגשר אחורי) בוצע ניקוי מצערת כבר פעמיים (את השניה עשיתי לבד, היה יחסית נקי, אבל נורה ביסודיות) פילטר אויר הוחלף לפני 9 אלף בפילטר maan איכותי מה בקשר לקויילים?
  3. שלום, יש לי מיצובישי גרנדיס 2010 שעשה 160,000 ק"מ שלשום לאחר נסיעה לירושלים (היה יום חם), קרה לי מספר פעמים שאני לוחץ גז והרכב ממש בקושי זז ומתאמץ, (קרה לי פעם גם שירושלים ובעוד מקום - אני חושב שזה קורה לאחר עליות ממושכות) ואז בלחיצה בריאה על הגז הוא לפתע מרים טורים ל 4000 ואז לאט לאט צובר תאוצה (הרכב מונע על גז וזה קורה גם בגז וגם בבנזין כך שזה שולל משאבה \ מזרקים) לאחר מכן בהמשך היום ובמיוחד בלילה הוא נסע רגיל גם אתמול נסע פיקס מה לדעתכם התקלה? האם יתכן שיש לו קויילים שלא מתפקדים טוב במאמץ? (בעבר הייתה לי דליפת שמן מאטם ראש מנוע לפלאגים והחלפתי פלאגים ואטם, ראיתי שיש 2 קויילים שקצת התנפח להם הגומי ויותר קשה להחזיר אותם) איך רואים אם קוייל מזייף? יש לי ODB פשוט ולא רשום בו שיש קודי שגיאה. בנוסף, יש לי בעיה של מעט ויברציה בתחילת נסיעה - במיוחד עם מזגן, וכן קצת בעמידה כאשר המדחס של המזגן נכנס לפעולה כבר החלפתי 2 תושבות (מנוע ימין וגיר) ורעידות שהיו בעמידה השתפרו מאוד, האם יכול להיות רק תושבות או יכול להיות מיסב של מזגן או משהו אחר? אם היו אומרים לי שבוודאות תושבות (ואפתור את נושא החנק) אז אזמין עוד 2 תושבות מקוריות אודה לעצתכם
  4. הי, אילו מגבים יעשו את העבודה יותר טוב (שקט וללא מריחת מים) בוש עולה 80 VISION עולה 60 הכסף לא חשוב בין שניהם זה זניח או שיש משהו אחר עד 100 / 120 ש"ח שמומלץ יותר תודה
  5. תודה נתנאל, אז כעת אין לך שום רעידות? אילו עוד תושבות החלפת חוץ מתושבת גיר? ומי איבחן לך את הבעיה? ואיפה ביצעת את ההחלפה? תודה רבה
  6. הי, מדובר על מיצובישי גרנדיס 2010, ממתי שקניתי אותה לפני שנה וחצי היו רעידות בעיקר בעת עמידה וכניסת המדחס, אמרו לי להחליף תושבת מנוע קידמי ימין, אחרי זמן רב השגתי מקורית במחיר טוב, החלפתי ועדיין יש רעידות, יש קצת שינוי אך עדיין מציק. בנוסף,יש לי גם מעט רעידה בתחילת נסיעה אם לוחצים את הדוושה ביותר אגרסיביות אז הרעידה פחות מורגשת, אם לוחצים בעדינות אז יותר מורגש (לדעתי זה לא מצערת כי כבר בוצע ניקוי מתי שהוא שהייתה בעיה שם) מה אפשר לעשות חוץ מלהחליף את כל התושבות? מכירים מישהו שיכול לאבחן את הבעיה בדיוק? מצורף תמונות של התושבת שהוחלפה והחדשה, רואים בישנה חופש בין הגומי למתכת מעל
  7. שלום, בעבר הייתה לי הונדה, ואם רציתי לדעת מה אמור להיות בכל טיפול, פשוט נכנסתי לאתר שלהם, הקשתי מספר רכב וקילומטראז וקיבלתי את הרשימה. כיום יש לי מיצובישי גרנדיס, וכל פי הנציגים של כלמוביל, הם רק יכולים להקריא לי טלפונית ואין דרך מסודרת לראות הכל כתוב לבד. האם יש למישהו תוכנה שיכול לשלוף לי את רשימת החלפים שיש לבצע בכל טיפול? או להפנות אותי לאתר כזה תודה רבה
  8. שלום, החלפתי ברקסים בצורה מלאה קדימה ואחורה לפני 25,000 ק"מ. כעת בעת בלימה יש קצת רעידות, בעיקר בלימה במהירות גבוהה. לפי הבנתי, זה נוצר מעיוות הצלחת. הרפידות ששמתי הם של חברת גרלינג והצלחות של סמקו או משהו איטלקי אחר. אשמח להמלצה על שילוב איכותי שלא יתעוות במחיר סביר, בזמנו שחיפשתי היה או סיני או מה שקניתי. תודה
  9. הי, החלטתי להחליף תושבת אצל היבואן בארץ עולה 1700 ש"ח אני רוצה להביא מחו"ל - פניתי ל Amayama - עולה 140$ + משלוח - יש רק אפשרות ל DHL שעולה 120$ שזה כבר 880 ש"ח עליהם נוסיף מיסים שאין מצב ש DHL לא יגבו ומגיעים למחיר גבוה מישהו מכיר אתר אמין בחו"ל שמוכר תושבת כזו וישלח בדואר ישראל?
  10. מקפיץ, יש למישהו תובנות בעניין?
  11. הי החלפתי כעת אטם מכסה שסתומים והמוסכניק הראה לי בפנים בוצה שניתן לקלף עם מברג. אני הולך לעשות טיפול edt האם עדיין כדאי לשים רק 105 או 109? המוסך (מיקה מאשדוד) אמר לי שהם שמים 109 לרבע שעה. אודה לעצתכם
  12. כ 7,000 ק"מ. השמן עצמו לא כמו הצבע של השמן הדבוק אלא קצת יותר טוב - אך נראה לי שניקוי יועיל במקרה הזה. השאלה היא אם עלול להזיק
  13. הי, אני רוצה לעשות פלשינג לרכב שלי - מיצובישי גרנדיס 2010 עם 153,000 ק"מ הסיבה היא שהבעלים הקודמים היה עושה כמעט רק נסיעות קצרות והשמן נדבק למנוע עשו לי פלשינג BG105 לפני 20,000 ק"מ ואח"כ ריקון מלא של השמן ע"י הזרמת לחץ אויר וכן הוספת MOA לביטול החומציות בשמן כעת אני רואה שהשמן שלי יחסית כהה, אני רוצה לבצע שוב פלשינג - יותר נוטה ל 109 שהוא יותר חזק, ואח"כ ניקוי בשיטת EDT שזו מכונה שמזרימה שמן ניקוי להוצאת כל שאריות השמן הישן. הרכב לא אוכל שמן ואין נזילות למעט אטם ראש מנוע שיש נזילה לפלאגים והוא יוחלף כנראה שבוע הבא. האם יש סיכון להשתמש ב 109? האם עדיף 105? מצ"ב תמונת המנוע מפקק המילוי תודה
  14. ממליץ על עופר קצב מזגניסט בגנות עשה לי עבודה טובה מאוד במחיר טוב מאוד
×
×
  • תוכן חדש...