Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא גבוהה במיוחד. לא קשה למצוא פורשה בוקסטר בנות 5 יד 12. יש הרבה שקופצים מעל הפופיק ומוכרים אחרי כניסה ראשונה למוסך לצורך קבלת הצעת מחיר לטיפול קטן. כמו כן, כפי שכבר ציינו יש שלילות לנהגים מתלהבים או עם פחות מזל.

לא חייב שיהיה רכב לימון.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון של חבר- Alfa עם כל הכבוד (ויש כבוד) מאוד רגישה ויקרה מאוד לאחזקה מכל הבחינות.. כנראה שלא מעט אנשים נכנסים לטיפול שוטף+תיקון קטן ומבינים שמדובר בנזק רציני לכיס..

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
אלפא לא שונה באחזקה או רגישה יותר ממכוניות אחרות.

מנסיון אישי, לא של חבר.

 

יקרה או לא - אנשים מוציאים כאלה סכומים של כסף בלי לבדוק?

פורסם

לדעתי כל עניין תיעוד הידיים מיותר לחלוטין.

למי אכפת שהרכב היה שייך לשכנה של אחות של פרוקטולוג?

הרכב יפה?

עשה ק"מ סביר?

בדקת אותו בצורה מקיפה והוא לשביעות רצונך?

המחיר מוצדק ?

תתחדש.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
מנסיון של חבר- Alfa עם כל הכבוד (ויש כבוד) מאוד רגישה ויקרה מאוד לאחזקה מכל הבחינות.. כנראה שלא מעט אנשים נכנסים לטיפול שוטף+תיקון קטן ומבינים שמדובר בנזק רציני לכיס..

זה עוד מילא, מה שבאמת מעצבן זה שכל האוטו חלודה ו87.36% מהזמן על גרר :כ

 

(למי שלא מבין ציניות: לא יקרה לתחזוקה בהשוואה למתחרות, אכן יקרה יותר בהשוואה לליסינגומטית של השכן, אין באמת חלודה, אין באמת גרר)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הנה הסבר לדוגמא:

הראשון קנה במימון שלא עמד בו. מכר לשני.

השני חטף שלילה. מכר לשלישי.

השלישי קנה באמצעות הלוואה לחיילים משוחררים וראה שזה גדול עליו. הגשים חלום אבל נאלץ למכור מהר.

הרביעי נסע עם הרכב ונהנה, אבל נולד לו ילד שלישי והרכב לא מתאים :-)

 

בקיצור, לא ניתן לדעת. תראה אותי: היתה לי גולייטה 170קרוב לשנתיים, האחזקה לא שונה משל גולף מקבילה - רק הגיר יותר אמין :-) - החלפתי לתלתן. יש לי אותה חצי שנה ואני כבר חושב על הג׳וליה. זו מחלה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הנה הסבר לדוגמא:

הראשון קנה במימון שלא עמד בו. מכר לשני.

השני חטף שלילה. מכר לשלישי.

השלישי קנה באמצעות הלוואה לחיילים משוחררים וראה שזה גדול עליו. הגשים חלום אבל נאלץ למכור מהר.

הרביעי נסע עם הרכב ונהנה, אבל נולד לו ילד שלישי והרכב לא מתאים :-)

 

בקיצור, לא ניתן לדעת. תראה אותי: היתה לי גולייטה 170קרוב לשנתיים, האחזקה לא שונה משל גולף מקבילה - רק הגיר יותר אמין :-) - החלפתי לתלתן. יש לי אותה חצי שנה ואני כבר חושב על הג׳וליה. זו מחלה :-)

 

איך התלתן?

נהנה ממנה? אמינה?

פורסם
לדעתי כל עניין תיעוד הידיים מיותר לחלוטין.

כשהמיסים יהיו כאן מספיק נמוכים, כדי שבשביל רוב האנשים ברירת מחדל תהיה אוטו חדש מהחברה, וכל התעשייה כאן סביב מכוניות משומשות תצטמצם משמעותית, אז יהיה אפשר להעלים את הסעיפים של "בעלים קודמים" ו"בעלות ראשונה" מהרישיון, כמו שבזמנו היה צעד מאוד מבורך של להעלים את לאום מהתעודת זהות.

 

כרגע, בשביל ישראלי מצוי, שנתון האוטו זה עוד סרגל למדד בולבול במקלחת. כשגרמני אומר "קניתי גולף", כולם מבינים שהאוטו חדש. כשישראלי אומר שהוא קנה קורולה, הוא צריך גם להוסיף שנתון, אחרת לא אמר כלום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איך התלתן?

נהנה ממנה? אמינה?

 

מאוד וכן. :-)

הגיעה, אגב, עם צינור ואקום תקול (לטורבו) מהמפעל - סודר ביום הראשון ופוצה בהתאם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
[h=2]איך רכב איכותי שנת 2012 מחליף 5 ידיים?[/h]

כל קונה החזיק בו זמן קצר ומכר. זה לא נדיר.

איזו ספקולציה יש לך?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

איזו ספקולציה יש לך?

* רכב לימון.

* רכב עם הרבה טררם סביבו כאשר בפועל לאחר הקנייה מתגלה כרכב מאכזב. לא כולם נוהגים לבקר בפורומים ולקרוא מיליון ואחד כתבות לפני רכישת רכב.

* הרכב החליט על דעת עצמו להחליף ידיים מכיוון שלא היה מרוצה מהנהג.

איזה כייף לי :)

פורסם
סליחה על הבורות,

 

מה זה רכב "לימון"-ו"סטוק"?......:oops:

 

סטוק- רכב ללא שיפורים כלשהם וכפי שהגיע מהמפעל.

רכב לימון- רכב עם המון תקלות, הרבה מעבר לממוצע.


×
×
  • תוכן חדש...