Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל קונה החזיק בו זמן קצר ומכר. זה לא נדיר.

איזו ספקולציה יש לך?

 

אני לא אומר שצריך להחזיק רכב 6 שנים ברצף לפחות.

הכל עניין לגיטימי.

אבל עדיין - יכול להיות שאני מעט מיושן - אבל רכב בן 4 שנים שמחליף 5 שנים ידיים?

כל מה שאנשים כתבו פה לגמרי נכון - עניין יוקר האחקה והכל.

אבל עדיין - כשאתה קונה רכב שעולה סביב 100 אלף שקלים כאשר הוא משומש - אתה לא קונה אותו בלי בלדוק כלום.

נראה לי תמוה - זה הכל :)

אין לי ספק שיש מצב שזו סתם מקריות ויש מצב כמובן שמשהו דפוק ברכב.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני אחליף את התלתן שלי לתלתן החדשה - כדוגמא - סתם כי אני דפוק, החזקתי ברכב חצי שנה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתה תחליף בגלל שאתה יכול. אבל זה עדיין לא אומר כלום. אם מי שיקנה ממך יחךיף עוד חצי שנה - זאת כבר תהיה מגמה.

פורסם

כן אבל צריך שרשרת של עוד "דפוקים" כמוך בשביל להגיע למספר כזה גבוה, ומה ההסתברות לכך...? :)

איך שלא תהפכו את זה, 5 ידיים לאקזמפלר הזה זה לא מעט, היות ולא מדובר ברכב סופר נדיר אני לא רואה סיבה טובה להכנס להרפתקאה הזו - אלא אם הוא מוצע במחיר ממש ממש (ממש) אטרקטיבי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ומה אפשר ללמוד מהמצב ההפוך?

יד ראשונה 5 או 10 שנים. לדוגמא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יש ויש. קשה לי להאמין ש 4 או 5אנשים קנו לימון ומגלגלים אותו לאחר.

אולי קונים רכב שנתפס כספורטיבי, ואז מתאכזבים אחרי מספר חודשים ומוכרים הלאה.

יש כל מיני אפשרויות ולא בטוח שריבוי ידיים ברכב חדש זה מתכון לאסון.

מה שכן, אם לא מדובר באיזה אקזמפלר נדיר, אולי כדאי לחפש פרט אחר בכדי למזער סיכונים. לחלופין להוריד במחיר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ומה אפשר ללמוד מהמצב ההפוך?

יד ראשונה 5 או 10 שנים. לדוגמא.

 

מצב רצוי ביותר שעל פי רוב גם ייקר את הרכב יחסית למחירון.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
שהבן אדם מבסוט על הרכב. כמובן אין זה אומר שהרכב מאה אחוז, יכול להיות שהוא מתעצל למכור וסובל מכל רגע :D

באותה מידה גם יכול להיות שאין לבן אדם פשוט כסף להחליף את הרכב גם אם הוא רוצה בכך, יכול להיות שהוא מבסוט באותה מידה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חבר קנה פעם רכב, לא הסתכל על הידיים. פיאט פונטו 96, מנוע 1600 בשנת 2007 - הבחור היה יד 16.

 

הסיבה שהרכב הזה עבר כ"כ הרבה ידיים, היא כי הוא פשוט יקר מאוד לאחזקה לעומת פונטו רגילה. בפנים היה מנוע של משפחתית, לא היה כמעט מקום להכניס מברג בתא המנוע וכל שטות שצריך להחליף הייתה יקרה מאוד.

 

למעשה כל אחד שקנה את הרכב והתלהב שהוא מהיר וחזק (כי זה בכ"ז מנוע של משפחתית על פונטו קטנה) - גילה שגדול עליו להחזיק את הרכב, ומכר אותו. ככה רכב בן 11 הגיע להיות יד 16.

 

אחרי שנה וחצי הוא מכר את הרכב לבחורה חביבה - יד 17 - וחצי שנה אח"כ ראיתי את הרכב במוסך פיאט בעכו, בידיים של בחור מאחד הכפרים...שמסתבר שקנה אותו מהבחורה ההיא - הוא כבר יד 18 :)

פורסם
חבר קנה פעם רכב, לא הסתכל על הידיים. פיאט פונטו 96, מנוע 1600 בשנת 2007 - הבחור היה יד 16.

 

הסיבה שהרכב הזה עבר כ"כ הרבה ידיים, היא כי הוא פשוט יקר מאוד לאחזקה לעומת פונטו רגילה. בפנים היה מנוע של משפחתית, לא היה כמעט מקום להכניס מברג בתא המנוע וכל שטות שצריך להחליף הייתה יקרה מאוד.

 

למעשה כל אחד שקנה את הרכב והתלהב שהוא מהיר וחזק (כי זה בכ"ז מנוע של משפחתית על פונטו קטנה) - גילה שגדול עליו להחזיק את הרכב, ומכר אותו. ככה רכב בן 11 הגיע להיות יד 16.

 

אחרי שנה וחצי הוא מכר את הרכב לבחורה חביבה - יד 17 - וחצי שנה אח"כ ראיתי את הרכב במוסך פיאט בעכו, בידיים של בחור מאחד הכפרים...שמסתבר שקנה אותו מהבחורה ההיא - הוא כבר יד 18 :)

 

 

ועדיין אנחנו מגיעים לאותה מסקנה - שיש משהו שאומר שצריך לחשוב פעמיים לפני שקונים רכב שעבר כל כך הרבה ידיים.

=

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני מספר חודשים ביקרתי באוטו-דיל שמחזיקים הרבה רכבי אלפא, וניתן לרכוש אלפא במחירים של 100 אלף שקלים וצפונה תוך מספר שעות עם מקדמה זניחה, אני לא מתפלא שחברה צעירים שרק השתחררו מהצבא רוכשים רכבים יקרים ומגלים מהר מאוד שלא ניתן להחזיק רכב עם משכורת מינימום!!!!!!לא עושים שיעורי בית לגבי ביטוחים ומימון!!!!!!!!!!מוכרים את הרכב מהר מאוד!!!!!!


×
×
  • תוכן חדש...