Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שאני לא מחבב זה חישוקי הענק שאפשר טכנית לשים עליו[...אז] מתחילה גם בעיה של נוחות וגם בעיה של אחיזה (צמיגים רחבים מדי, המשקל מתפרש על יותר שטח פנים, פחות לחץ = פחות הצמדה) וכשזה קורה בחלק האחורי שגם ככה לא משהו, לא נעים בכלל....

 

קינן, אתה אמור לדעת יותר טוב מכולנו שלא כך הדבר. ככל שהמשקל מתפרש על יותר שטח פנים, כך משתפר המצב, ומכמה סיבות:

 

לחץ יוצר הצמדה אך גם דוחס את הגומי ופוגע במקדם החיכוך - ככל שהוא יותר מפוזר האחיזה נפגעת פחות.

כמו כן, קשיחות הפניה וה-Slip Ratio משתפרים ככל שהעומס יורד.

לצמיג יש גם הדבקה כימית לאספלט וככל ששטח המגע גדול יותר יש יותר הדבקה כזו.

כשם שיש יותר פיזור לחץ, יש יותר פיזור חום.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מה שכתבת זה נכון וחידדת פה את הנושא לרזולוציות מפורטות מאוד. אבל כמו המון דברים, גם פה זה עניין של מידה. קרי - עד שלב ורמה מסוימת, מנקודה בה לחץ x מפוזר יותר מדי שטח נוצרת פחות הצמדה. אצלי זה רלוונטי בעיקר מאחורה.

אבל זה רעיון טוב. אני אנסה לשים מתישהו יד על כמה חישוקים וצמיגים ברוחבים שונים ואבדוק.

 

רק, איך לעזאזל אני אקח איזה 6 ג׳אנטים עם צמיגים בבת אחת... אם רק היה לי טנדר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חישוקים ענקיים וצמיגים בחתך של גומייה משרדית זה על הפנים, נראה כמו סוחר סמים בגטו בבולטימור.

לדעתי גם ג'אנט אדום עם צמיג פס לבן של הוטרוד לא מתאים, הטנדר שלך יותר מדי מודרני בשביל זה.

אתה צריך ג'אנט רחב יותר אבל באותו קוטר כמו מה שיש כרגע. לדוגמא:

p162369_large%2b1983_chevrolet_s10%2brear_driver_side.jpg

או במקום פס לבן, צמיג עם כיתוב לבן:

100_0836.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

גלגלים ענקיים בנוסח Da Hood לא מתאימים לכלי הזה, זה בטוח.

 

נדמה לי ששלחתי אותך בעבר לפה, זה (תת) פורום מצויין שיספק לך שפע של רעיונות איך להתקדם עם הטנדר.

 

וזה שרשור התמונות שמתעדכן ע"י החברים- כאן תוכל לקבל רעיונות לגבי הצורה החיצונית שאתה תשאף אליה.

 

אישית, אני חסיד של שימוש בגלגלי period, כלומר משהו מהתקופה בה הרכב יוצר, ואולי אפילו מהארסנל של רכבי הספורט של אותוה חברה, למשל כאן- גלגלי קמארו של אז, שהם מספיק גדולים ורחבים עבור הבודי של הטנדר, אבל יחד עם זאת לא מוגזמים. בעיני זה יפה:

 

4006242517_242d30a7d4_b.jpg

 

תצחק, אבל אני אפילו מחבב את הלוק המוזנח והחלוד-משהו. לא יודע למה.

 

 

כמובן שאם הייתי במקומך וחי במדינה אחרת, נורמלית מבחינה מוטורית, הייתי זורק את ה-V6 ושותל בפנים V-8 (וגם על זה יש מספיק חומר בפורום הנ"ל), אבל בישראל העניין אקדמי לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם

הנמכת את הרכב,מה אתה רוצה? עכשיו חייב להיות עובי סוליה של ס"מ וחצי

וגלגלי 20 לפחות...סרסור קיצר.

או פימפ מיי רייד או רד-נק.

תחליט או V8 או חלושס, V6. אפשר גם רטרו אתה צודק.90_93_sonoma_regular_008.jpggmc-sonoma-gt-2.jpg

אחלה פרוייקט,אל תפסיק.

זה הכיוון שלי בתמונות,או צמיגי סמ וחצי או קצת יותר גבוה וV8 עצבן מקדימה.

פורסם (נערך)
מה שכתבת זה נכון וחידדת פה את הנושא לרזולוציות מפורטות מאוד. אבל כמו המון דברים, גם פה זה עניין של מידה. קרי - עד שלב ורמה מסוימת, מנקודה בה לחץ x מפוזר יותר מדי שטח נוצרת פחות הצמדה.

אבל זה רעיון טוב. אני אנסה לשים מתישהו יד על כמה חישוקים וצמיגים ברוחבים שונים ואבדוק.

 

עקרונית, בכביש יבש, כמה שיותר פיזור לחץ זה יותר טוב, אבל כדי שלא רק אתה תצא עם שיעורי בית אני נוטל על עצמי שתי מטלות:

 

א. לכתוב מאה פעם: אני לא אחלוק יותר על איש מקצוע אם אין לי תשתית ראייתית רחבה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

(אין לי מושג כיצד נקטעה ההודעה)

ב. לבדוק אם אתה בכל זאת צודק. הנושא הזה מעט מורכב יותר ממה שהצגתי. בין היתר, לצמיגים יש טווח משקל מתוכנן, שכולל גם משקל מינימלי. שווה בדיקה.

 

כמובן אפשרי ששינויים בחתך, בסוג הצמיג ובגודל החישוק וסוגו הם אלו שגורמים להבדלים אתה מדבר עליהם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...