Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עם פיגו 208 gti ובנסוע רגוע משולב בין עירוני ועירוני אני עושה 1-13 והרכב יחסית חדש אז אולי זה ישתפר בעתיד

בטיולים שהרכב כל הטיול מעל 5000 סלד ועובד קשה אני לא ראיתי פחות מ 1-10/9

 

ישתפר? 1-13 זה מעולה. שלא לדבר על רכב ספורטיבי.

איך בדקת את הצריכה במאמץ? נסעת ככה על טנק דלק מלא? במחשב היה כתוב?

פורסם (נערך)

מה שרמזתי: בניגוד ל 508 ,הקהל של RCZ אוהב מהירות ומוכן לשים שיפורים לשם כך. ייתכן שהרכב הוא יד2 אצלו ואפילו לא יודע על הצ'יפ. הרי מבחוץ הרכב נראה כמו קפיץ מרוצים עם 300 כ"ס טווין צ'ארג . (למרות העיצוב המהמם זה עדיין כבש בעור נמר).

 

אני נזכר שוב במוסך לפני כמה חודשים שהיתה שם מיני קופר JCW . מהממת ביופיה עם מגדש כפול וכמובן שהבחור התקין לה גם צ'יפ.

 

בלי קשר כדאי לו להתחבר לסורק שיוודא את תקינות מע' ההזרקה.

אני עם מנוע bmw זהה ויודע שיש לי פיצוי +12% בהזרקה. אין לי כח להתחיל לבדוק למה.

 

אני מסכים שייתכן שהבחור סתם כבד על הדוושה.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...