Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, :)

 

חשוב לציין שהידע לי בנושאים האלה קטן מאוד אז אל תשפטו אם השאלה שלי לא במקום

 

ראיתי שהפורד פוקוס שהנתונים שלה

1.5 ליטר טורבו

150 כ"ס / 5700



24.5 ק"גמ / 1600-4000

תאוצה ל100: 9.2

מהירות מרבית: 208

 

והונדה סיוויק ידנית

 

1.8 ליטר

142 כ"ס / 6500

17.7 ק"גמ / 4300

תאוצה ל100: 9.0

מהירות מרבית: 215

 

איך זה קורה שבתיאוריה הפורד אמורה להיות חזקה יותר אבל הביצועים של ההונדה טובים יותר... (זה בגלל תיבת ההילוכים)?

פורסם

יש כל כך הרבה פרמטרים. המוח שלי מתחיל לכאוב רק מלחשוב.

תיבת הילוכים, משקל עצמי, מקדם גרר, מקדם חיכוך, גובה מהכביש וכן הלאה.

אפילו משקל הג'אנטים והצמיגים זה פרמטר חשוב.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

הנתונים האלה זה הכוח שיוצא מהמנוע.

בדרך הוא צריך לעבור במצמד, גיר, דיפרנציאל, ציריות, מתלים, צמיגים, כולם שונים, ונושאים משקלים שונים.

פורסם (נערך)

זה בגלל שה... VTEC JUST KICKED IN, y0!

 

וברצינות - מה ששביט ציין, אם כי ההימור שלי מתמקד דווקא בכיול הגיר בסיוויק.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
היי, :)

איך זה קורה שבתיאוריה הפורד אמורה להיות חזקה יותר אבל הביצועים של ההונדה טובים יותר... (זה בגלל תיבת ההילוכים)?

 

הסיוויק 9.1 באפס למאה

היחס משקל/כ"ס שלהן דומה.

מהירות סופית תלויה בעיקר באווירודינמיות ויחסי העברה בגיר.

במיאוץ אפס למאה, לא בא לפועל יתרון הגמישות של מנוע הפוקוס (כי מושכים הילוכים עד שיא ההספק בין כה וכה).

 

בתאוצות ביניים, הפוקוס תיקח, בזכות מנוע גמיש יותר, למרות הגיר האוטומטי והמשקל הגבוה יותר. פשוט יתרון המומנט שלה הוא גדול.

שים גם לב, אם תשווה גירסה אוטומטית לאוטומטית, אז הפוקוס כבר יותר מהירה משמעותית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה לא תרגיש את ההפרש בפועל, מספיק שבאחת מהן יש עוד שקית קניות כבדה וההפרש מתקזז .

שתנוח דעתך על ההפרש על זה.

פורסם

לפי הנתונים על הנייר, ההבדלים אמורים להיות מאוד מורגשים...

 

בפוקוס אין צורך לקרוע את האוטו כדי להתקדם בקצב סביר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...