Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמות הדיווחים על תקלות במנועים והגירים ירדה פלאים, מה שבגדול מצביע על כך שהבעיה נפתרה ברובה.

 

באופן אישי, אני לא הייתי קונה TSI+DSG בכלל, ורואה בזה בגדר "להכניס ראש בריא למיטה חולה" (תרתי משמע) אבל זה רק אני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היו לנו 3 וואגיות במשפחה בשנים האחרונות. שתיים, לאון 1.8TSI עם גירים בעיתיים. אחת עשתה 40 אלף ק"מ (נגנבה). השנייה 67K ק"מ. שתיהן נקנו עם חמש שנות אחריות על הגיר (נשארה עוד שנה). שתיהן נוסעות (נסעו...) בעיקר בעיר. אחרי ההחלפה (הצפויה) של הרכיבים התקולים באחריות, רצות נקי (שרדו כ-10 עד 15 אלף ק"מ בשתי המכוניות). בזו שנשארה גם החלפתי רצועת תזמון (מחלה של המנוע). בשנייה (שנגנבה) לא היתה בעיה.

 

מבחינת איך שהשילוב TSI+DSG עובד, במכונית שעלתה 120K ש"ח... חלום.

מכונית שעלתה 120K ש"ח, כן?!

מבחינה פרקטית, אין להן חסרונות. מרווחות, נוחות למדי. רק עניות מבחינת גימור פנים.

מבחינת נהיגה, לכסף, מדובר במטוס. 0-100 בכ-8 שניות, האצה חזקה בכל הילוך, זורמות גם בפקקים.

אם אתה נהג שאוהב מכונית שמגיבה, ולהגיע מהר ממקום למקום, אין תחרות מבחינת תמורה.

 

יש כמובן את אלו שטוענים שהרכב לא יוצא טוב מהמקום... אבל זה ה-ESP. בדוק. עדיף לנתק ולהרגיש לבד כמה אחיזה יש (עד כמה שההגה הדפוק נותן).

שים צמיגים ספורטיביים, והוא ייצא כמו מטוס (לצמיגים רגילים קשה להכיל את המומנט, וזה מה שמאט את הרכב).

 

בתור רכב פרקטי, אבל מהיר, וזול (קנייה, אפילו דלק לביצועים)... מכונית מעולה.

לגבי טיפולים... יש מוסך רון, אז לא אלמן ישראל.

[ואני יכול לכתוב את כל הדברים הללו, כי אני לא מוכר את שלי...].

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

TSI שנת 2010, בת שש שנים וחודשיים, 42K ק"מ. הוחלפו מצמדים באחריות, פעמיים. לא אוכלת שמן בין טיפול לטיפול (6K-8K ק"מ).

לא, לא מוכר.

TSI שנת 2015, בת 9 חודשים, 20K ק"מ. ללא שום בעיה.

פורסם

היי,

גם אני קניתי לא מזמן סקודה סופרב 2012 (1.8TSI DSG7) שעברה 65000 ק"מ. יש לי אחריות כעיקרון עד סוף השנה. האם אני יכול במסגרת האחריות הנ"ל לבקש גם שיחליפו לי רינגים, בוכנות, טיימינג ומה שזה לא יהיה או שאני חי בסרט ומפנטז?

פורסם

שמתי לב שאף אחד לא התייחס לסידרה 1.0 TSI (ה110 כ"ס).

 

אשמח לשמוע אם למישהו יש חוות דעת עליה.

(אם כבר סקירה של TSI, אז שיהיה מלא :-D )

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

fusion-x

אני לא חושב שזה מנוע בעל מגדש על ראיתי שדיברו פה בפורום על המנוע הזה ואמרו זה מנוע זהה ל1.4 TSI בעל 125 כ"ס פשוט עם טורבו גדול יותר תקנו אותי אם אני טועה

פורסם (נערך)

CLIO 1.2,

 

מנוע ה-TSI המדובר עם ה-160 כ"ס בנפח 1.4, הוא בעל מגדש טורבו ומגדש על ונחשב לפחות אמין.

זה המנוע שהוצע בין היתר בגולף דור 6 רמת גימור Highline, שירוקו, איביזה קופרה הקודמת ופולו GTI הקודמת.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x

×
×
  • תוכן חדש...