Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
NAKAMICHI,

 

מחזק כל מילה אך יחד עם זאת תיקון קטן -

ה1.4 עם ה 160 כ״ס (SI אדום) שיש לו גם מגדש על - פחות מומלץ.



ה- 1.4 (I אדום), הם המנועים בגרסאות ה-122 / 125 כוחות סוס (בחדשים יותר).



אני הייתי הולך על ה1.4 הרגיל בגרסאות 122/125 כוחות סוס.

יש לי גולף עם המנוע המדובר כמעט 6 שנים ובינתיים אפס תקלות (הרכב עבר 75000).

 

מה לגבי מנוע ה 1.4 tsi בגרסתו החדשה עם ה 150 כ"ס?

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עם 1.8 TSI מסדרת ה CDA המושמצת פה לרוב (גיר רגיל) .

כבר 5.5 שנים על הכביש , ו74K על השעון !

למעט משאבת מיים שמסרה את נשמתה לבורא (ולקחה איתה 3000ש"ח מהעו"ש) לא היו לי תקלות.

מצד שני החלפתי שרשרת טיימינג ומותחן לדגם המשופר רק כדי לישון בשקט .

צריכת שמן זה הסיפור היחיד שעדיין מרחף , כרגע אותה צריכת שמן שהיתה לי תמיד - בערך ליטר ל 5000 ק"מ .

הברקסים לא נגמרים ברכב הזה ! אני עדיין עם רפידות מקוריות מקדימה !

פורסם (נערך)
תודה רבה על המידע

הכיוון הוא ה2 ליטר כרגע, אבל ההיצע בשוק הוא מנועי ה1.8 על הספקיו השונים.

אלי, קח בחשבון שגם במנועי 2 ליטר תצטרך להחליף את הטיימינג במידה ולא בוצע כבר. שמן גיר כל 60-80 אלף (DSG6), למרות שיש כאלו שלא נוגעים בכלל. בקיצור, יש שיגידו כך ויש שכך. אני אישית החלפתי. את הטיימינג השארתי לאחרים :wink:

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תודה רבה על המידע

הכיוון הוא ה2 ליטר כרגע, אבל ההיצע בשוק הוא מנועי ה1.8 על הספקיו השונים.

כפי שציינתי, אחריות היא לא פקטור.

אני לא מעוניין להכנס לרומן עם המוסך.

אם כך, המסקנה היא שאפשר ללכת על המנועים הללו, למעט הcda, לא מאמין בלפתוח מנוע חדש. מותחנים עוד מילא.

מקווה שלא אפול על לימון.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

כמו שכתבו לך - להמנע מדגם 1.4 עם 160 כ"ס - בעייתי

הדגמים של 122/125 כ"ס טובים מאד

דגם 2 ליטר - הנאה :twisted: (בדור 7 זה TSI ובדור 6 TFSI - TSI עדיף)

קובי

:-)

פורסם
אני עם 1.8 TSI מסדרת ה CDA המושמצת פה לרוב (גיר רגיל) .

כבר 5.5 שנים על הכביש , ו74K על השעון !

למעט משאבת מיים שמסרה את נשמתה לבורא (ולקחה איתה 3000ש"ח מהעו"ש) לא היו לי תקלות.

מצד שני החלפתי שרשרת טיימינג ומותחן לדגם המשופר רק כדי לישון בשקט .

צריכת שמן זה הסיפור היחיד שעדיין מרחף , כרגע אותה צריכת שמן שהיתה לי תמיד - בערך ליטר ל 5000 ק"מ .

הברקסים לא נגמרים ברכב הזה ! אני עדיין עם רפידות מקוריות מקדימה !

 

... אז כנראה שאין לי בשורות טובות בשבילך ...

למיטב ידיעתי וניסיוני האישי, במנועי TSI 1.8 אשר יוצרו לפני 2012, צריכת השמן גדלה עד למצב שבו תצטרך להוסיף ליטר שמן לכל תדלוק (כ- 650 ק״מ).

הסיבה העיקרית היא שחיקת הרינג שמחזיר את השמן. היצרן יודע מזה והחליף מנועים/רכיבים במגוון סוגי הרכבים אשר משתמשים במנוע הזה - אוקטביה, סופרב, פאסאט.

צפה פגיעה תוך כמה עשרות אלפי ק״מ.

 

אצלי תוקן המנוע ב- 157,000 ומאז ועד היום 227,000 - הכל פיקס.

פורסם
אם אתה שואל אותי, עד שאין חמש שנים שקט תעשייתי מהמנועים (והגירים) שלהם, אני עדיין בחזקת עדיף שלא. גם אם זה אומר לבחור במכונית פחות טובה. ואני מתכוון לכל המנועים ול-DSG7. הדבר היחיד שאני מוכן להגיד שהוא בסדר זה ה-DSG6.

יש בזה משהו. כמות הכשלים והעידכונים שהחברה עשתה בעקבותם דורש סוג של חשדנות גבוהה יותר מהרגיל.

פורסם

אצלי 1.2 DSG7 הכל עובד פיקס. גם בפולו הקודמת העסק עבד טוב מאוד. מדובר במנוע מאוד זריז ובשילוב שלו עם הגיר מקבלים מצד אחד נסיעה חלקה וחסכונית ומצד שני תאוצות חזקות כשצריך. לי אין תלונות.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
כן ///

 

אני רוצה להזכיר שמתן ייעוץ לא מבוסס זו עבירה על חוקי הפורום.

יש תקלות אופייניות למנועים מסויימים, בשנים מסויימות. כמו בכל מיני מקרים אצל כל מיני יצרנים.

 

אין ספק שרמות ההיסטריה של משתמשים מסויימים מתוצרת VAG, תואמת רק את העלייה בכמויות הרכבים שצ'מפיון מוכרת...

 

יש סימן היכר אחד למכונית שהיא צרה צרורה, היא מפסיקה להמכר. מפסיקה להמכר כחדשה ומפסיקה להמכר כיד שנייה. בדרך גם קוברת את המותג. דוגמא טובה, סיטרואן BX. דוגמא נוספת, לאחרונה, פורד פוקוס הקודמת.

 

תוצרת VAG, לעומת זאת, עדיין נמכרת כמו לחמניות.

מה שאומר דבר אחד, הלקוחות מרוצים, ולא רק מרוצים, חוזרים.

אז יכול להיות שיש בעיות, ברמה כזו או אחרת (כי אף אחד לא יודע באמת כמה). וברור שהיתה בעיה בתיבת ה-DSG7, שיצרה הדים בכל השווקים, לא רק בארץ. אבל בעיות קטנות מהיתרונות, בהרבה. אחרת, המכירות היו סובלות. מאוד.

 

כפי שנאמר: The proof of the pudding is in the eating.

 

נ.ב. לאחרונה חזרתי ללאון שהיתה לי, לנסיעה קצרה. מה אני אגיד, TSI+DSG זה תענוג, שאם אני צריך לשים 2K ש"ח בשנה (בממוצע), רק כדי לתחזק את התענוג הזה (קלאצ'ים או מה שלא ייצטרכו) זה לגמרי שווה את הכסף (בינתיים, עם שני רכבים במשפחה, זה לא מתקרב לסכומים הללו).

אלא אם אתה מאלו שנוח לו עם 0-100 ב-13 שניות ותגובת דוושה עייפה, ואז זה לא שווה את הכסף.

 

נ.ב.נ. זה נכון גם לגבי כמות התלונות על צ'מפיון, אם כי די ברור שזה לא יבואן שהולך לקראת הלקוח. מקרים של ניסיון לגבות תשלום עבור תיקונים שכבר אושרו באחריות מורחבת, סירוב להכיר בתקלות סדרתיות וכו', אלו דברים שקרו אצלם יותר מדי פעמים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה צודק!

 

באופן כללי קשה להתחרות בקדמה ובערך הכולל של החבילות שקבוצת פולקסוואגן מצליחה לייצר. ב- 130K לא תמצא רכב רהוט יותר מגולף 1.4. ב- 150K לא תמצא משפחתית זריזה ושימושיות יותר מאוקטביה 1.8. בקצת יותר יש את הפאסאט הרהוטה ואת הסופרב השופעת...

ובנוסף, מניסיוני האישי, היצרן לוקח אחריות על כל תקלה ומנסה להפיק ממנה לקחים.

 

יחד עם זאת, ברמה הפרטנית של דגם מסוים בשנתון נתון - יש ערך גדול לחוכמת ההמונים.

פורסם

ובנוסף, מניסיוני האישי, היצרן לוקח אחריות על כל תקלה ומנסה להפיק ממנה לקחים.

 

יחד עם זאת, ברמה הפרטנית של דגם מסוים בשנתון נתון - יש ערך גדול לחוכמת ההמונים.

 

מבחינת חוכמת ההמונים הגלובאלית, לקיחת האחריות של היצרן היא מחפירה.

הטיפול בתקלת ה-DSG7 הגיע רק אחרי התערבות ממשלתית בסין ובאוסטרליה (בעיקר).

 

אז בו לא נקשור כתרים, אם כי נראה שאכן מצאו פתרון, לפחות ברמת הסביר (עובדה שפוקוס עם בעיה דומה חדלה להמכר כמעט כליל).

 

זה לא ש-VAG וצ'מפיון לא הרוויחו את המוניטין שלהם ביושר, אלא שכמו ניסוי הקופים המפורסם, בפורום כבר יש התנהגות אוטומטית, שלא נשענת על עובדות תקפות ביחס אליהן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תצטרך לעשות חיפוש, כי אין תשובות חד משמעיות לגבי כל דגם/מנוע/גיר. זה לא שיש בפורום מדגם מייצג...

חשוב לדעת גם את השנה, מן הסתם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אצלי 1.2 DSG7 הכל עובד פיקס. גם בפולו הקודמת העסק עבד טוב מאוד. מדובר במנוע מאוד זריז ובשילוב שלו עם הגיר מקבלים מצד אחד נסיעה חלקה וחסכונית ומצד שני תאוצות חזקות כשצריך. לי אין תלונות.

כמה קילומטרים עברת עם הרכבים?

נסעת יותר בעיר או בבין עירוני?

פורסם

אצלי ברכב יש את ה1.8 CDA, קניתי את הרכב אחרי החלפת רינגים ובוכנות וטיימינג.

מנוע מעולה, חזק, אין אכילת שמן בכלל.

 

ככה שלא צריך לפסול את הCDA, רובם כבר הגיעו היום לכשל טוטלי (קורה בממוצע ב80 אלף ק"מ~) של רינגים ועשו להם החלפה. צריך לבדוק אם נעשה התיקון, ואם כן אפשר לקנות את המנוע הזה גם.


×
×
  • תוכן חדש...