Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אם יש אחריות, אני לא מעוניין להכנס לסאגה מתמשכת של כניסות חוזרות ונשנות למוסך.

אין לי זמן מיותר לבזבז על זה.

 

אם התקלה עדיין שכיחה ונפוצה בקנה מידה שכדאי לשמור מרחק, אעשה זאת.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

אם אתה שואל אותי, עד שאין חמש שנים שקט תעשייתי מהמנועים (והגירים) שלהם, אני עדיין בחזקת עדיף שלא. גם אם זה אומר לבחור במכונית פחות טובה. ואני מתכוון לכל המנועים ול-DSG7. הדבר היחיד שאני מוכן להגיד שהוא בסדר זה ה-DSG6.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מנוע 2TSI בשילוב גיר DSG6. זה השילוב היחיד שאני אישית הייתי מוכן לרכוש (ורכשתי). וגם שם, לא הכל דבש.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מנוע 2TSI בשילוב גיר DSG6. זה השילוב היחיד שאני אישית הייתי מוכן לרכוש (ורכשתי). וגם שם, לא הכל דבש.

ודיזלים.

לענין הבנזיזים והDSG 7 למרות שעדיין יש שרשורי תלונות על מכוניות חדשות הכמות שלהם לדעתי הרבה יותר נמוכה.

פורסם
[h=2]מאילו סדרות של מנועי tsi עדיף להימנע?[/h]

 

כן ///

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מנוע ה1.4 עם ה-122 כ״ס הוא לדעתי המוצלח בחבורה. ללא שום בעיות מותחנים/וכו׳.

 

גם ה1.2 עברו כולם כבר את השלב בעייתי של המותחו טיימינג.

 

ה1.8 ידוע כזללן שמן. אבל עדיין, אם מקפידים לבדוק את המפלס השמן, לדעתי מנוע מעולה.

 

ה1.4 עם ה 160 כ״ס (i אדום) שיש לו גם מגדש על - פחות מומלץ.

 

לא מכיר את המנוע 2.0

 

הדיזלים TDI אחלה. גם ה1.6 וגם ה2.0.

 

לסיכום -

פרט למנוע 1.4Tsi 160 כ״ס הייתי לוקח כל מנוע tsi בשמחה.

 

אם זה 1.8/1.2 משנתונים של לפני 2012 - לבדוק שעבר תיקון של קיט טיימינג.

פורסם

אצלי 1.2 משנת 2014 ועבר החלפת קיט שרשרת ומותחנים במסגרת אחריות. כנראה שזה כמו עם הdsg, משנת 2013 הבעיות פחתו אבל עדיין צריך לשים לב למקרים חריגים.

S60 Rdesign

פורסם

 

אם זה 1.8/1.2 משנתונים של לפני 2012 - לבדוק שעבר תיקון של קיט טיימינג.

 

גם מנוע 2 ליטר לפני 2012 סובל מהבעיה של מותחן שרשרת ורצוי להחליפו במותחן מגירסה עדכנית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מנוע 1.4 עם 2 טורבו, 160 כ"ס, שמעתי שבעיתי.

מנועי 1.8 ו2.0 סביב שנת 2010 אוכלים שמן, במיוחד מנוע 1.8 CDA. התיקון החלפת רינגים ובוכנות.

ברכבים של 3-4 שנים אחרונות עם 2 מנועים האלה אין בעיות.

לגבי DSG7 יבש, אוכל קלאצ'ים כל כמה עשרות אלפי ק"מ, תלוי בצורת נהיגה, כל השאר התקלות נפתרו בrecall.

 

הדבר היחיד שלא הצליחו לפתור לגמרי זה שחיקת קלאצ'ים מהירה בDSG7, אז תצטרך להחליף אותם מדי פעם, לא סיפור גדול, מחליפים בלי בעיה במסגרת אחריות.

פורסם

NAKAMICHI,

 

מחזק כל מילה אך יחד עם זאת תיקון קטן -

ה1.4 עם ה 160 כ״ס (SI אדום) שיש לו גם מגדש על - פחות מומלץ.



ה- 1.4 (I אדום), הם המנועים בגרסאות ה-122 / 125 כוחות סוס (בחדשים יותר).



אני הייתי הולך על ה1.4 הרגיל בגרסאות 122/125 כוחות סוס.

יש לי גולף עם המנוע המדובר כמעט 6 שנים ובינתיים אפס תקלות (הרכב עבר 75000).

פורסם

תודה רבה על המידע

הכיוון הוא ה2 ליטר כרגע, אבל ההיצע בשוק הוא מנועי ה1.8 על הספקיו השונים.

כפי שציינתי, אחריות היא לא פקטור.

אני לא מעוניין להכנס לרומן עם המוסך.

אם כך, המסקנה היא שאפשר ללכת על המנועים הללו, למעט הcda, לא מאמין בלפתוח מנוע חדש. מותחנים עוד מילא.

מקווה שלא אפול על לימון.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46


×
×
  • תוכן חדש...