Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חודש ראשון ו2000 קילומטר מאזדה 3 ספיריט.


turbo2000
שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה מוזמן להגיע לראות את המאזדה 6 מודל 2003 שלי עושה צריכה דומה .

מרכב בשנת 2015 אפשר לצפות ליותר.

 

איפה אתה חי???

אתה עם המאזדה שלך עושה 1-12 בבין עירוני וגם זה אם אתה נוסע 80-90 כל הדרך.

במשפחתינו הייתה אחת כזאת שעוד הייתה צעירה בת 3, סבא שלי הצליח להוציא מפונטיאק סנבירד 1-9 בתוך העיר ו 1-13 בחוץ ומהמאזדה 6 לא הצליח לעבור את ה 1-9 בתוך העיר בלבד, והבן אדם היה בן מעל 90, נהג 80.

מחוץ לעיר אפשר לצפות ל-12 קמ לליטר.

 

בנוגע לספיריט החדשה אוטו באמת מצוין, ייצא לי לנהוג עליו לפני שנה וקצת שהגיע לפה בהתחלה אוטו מעולה! ירדתי עם חבר לאילת אני עם הספיריט שהייתה בבעלותי ( 2009 צורה ישנה) והוא עם הספיריט החדשה. שלי עשתה 1-12.1 שלו עשתה 1-15. צריכת דלק פנטסטית.

מבחינת כוח אני חושב שמאזדה דווקא מיתנה את הספיריט החדשה והיא חלשה מהישנות ( או שאולי עומדת איתם אבל היא פחות אגרסיבית והקיק דאונים עדינים יותר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OranKimhi

user-offline.png

 

(מבחינת כוח אני חושב שמאזדה דווקא מיתנה את הספיריט החדשה והיא חלשה מהישנות ( או שאולי עומדת איתם אבל היא פחות אגרסיבית והקיק דאונים עדינים יותר)

 

המנוע מרגיש די אנמי מתחת ל3K סל"ד,אבל ברגע שאתה עובר אותו ללא ספק אתה נדבק למושב,רכב חזק בסלד גבוה,בנמוך אתה נוסע בכיף ובנינוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OranKimhi

user-offline.png

 

(מבחינת כוח אני חושב שמאזדה דווקא מיתנה את הספיריט החדשה והיא חלשה מהישנות ( או שאולי עומדת איתם אבל היא פחות אגרסיבית והקיק דאונים עדינים יותר)

 

המנוע מרגיש די אנמי מתחת ל3K סל"ד,אבל ברגע שאתה עובר אותו ללא ספק אתה נדבק למושב,רכב חזק בסלד גבוה,בנמוך אתה נוסע בכיף ובנינוחות.

 

זה לא באמת הרגשה של הידבקות לכסא לדעתי, כנראה שאין סוד כזה גדול, צריכת דלק טובה יותר באה לידי ביטוי בריסון של המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OranKimhi

user-offline.png

 

המנוע מרגיש די אנמי מתחת ל3K סל"ד,אבל ברגע שאתה עובר אותו ללא ספק אתה נדבק למושב,רכב חזק בסלד גבוה,בנמוך אתה נוסע בכיף ובנינוחות.

 

זה בדיוק הסיבה למה הרכב זולל יחסית הרבה דלק..

אין כמעט בכלל כח זמין בסל"ד נמוך מתחת ל2K, צריך להדביק את הדוושה עד מינמום 3K וצפונה כדי שהמנוע יתחיל להגיב בכלל.

מיותר לציין שבמשפחתית טורבו מקבילה הצריכה טובה משמעותית כדוגמת אוטביה 1.2/1.4TSI.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא באמת הרגשה של הידבקות לכסא לדעתי, כנראה שאין סוד כזה גדול, צריכת דלק טובה יותר באה לידי ביטוי בריסון של המנוע

 

בדיוק, וזה כל הקטע של Sky Active.

 

אני מאוד מאוד אוהב את העיצובים של מאזדה (בעיקר את ה6 וה3) האחרונים, אבל הם (לדעתי) מאכזבים לנסיעה (בעיקר אם אתה רגיל למנוע טורבו) ואיבדו את הZoom Zoom שאפיין את הדגמים הקודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה. מכונית יפה ומהנה לנהיגה, במיוחד בגרסה הזאת.

 

זה בדיוק הסיבה למה הרכב זולל יחסית הרבה דלק..

אין כמעט בכלל כח זמין בסל"ד נמוך מתחת ל2K, צריך להדביק את הדוושה עד מינמום 3K וצפונה כדי שהמנוע יתחיל להגיב בכלל.

מיותר לציין שבמשפחתית טורבו מקבילה הצריכה טובה משמעותית כדוגמת אוטביה 1.2/1.4TSI.

 

לא צריך להדביק את הדוושה ולא צריך לעבור את ה-3K סל"ד כדי שהמנוע יגיב. אפשר לבצע נסיעות שלמות מבלי להגיע לסל"ד הזה בקצב סביר מאוד שיספיק לרוב האנשים. אמנם כמו בכל מנוע אטמוספרי, ככל שתדחוף את הסל"ד גבוה יותר כך תקבל יותר ביצועים. לדעתי יש לזה יתרון בליניאריות שלו על פני מנועים מוגדשים שמרגישים מעולה בסל"ד נמוך-ביניים, אבל כשאתה עולה גבוה יותר מרגישים ירידה מסויימת בכוח. אני אישית פחות אוהב, ויוצא לי הרבה לנהוג ב-TSI למיניהם (1.2 ו-1.4). צריכת הדלק שתקבל באוקטביה תהיה טובה יותר, אבל לא משמעותית כפי שאתה מתאר. צריכת הדלק במאזדות החדשות טובות למדי, בטח שביחס למנועים אטמוספריים. אגב, למרות שהתחושה פחות חדה מהדגמים הקודמים, יחידות ההנעה של הדגמים החדשים נעימים, מעודנים ומרגישים הרבה יותר טוב.

 

ביומיום, לרוב מנוע מוגדש יהיה פרקטי וחסכוני יותר. אבל למרות זאת, אני אוהב יותר את ההרגשה שהכוח נבנה ביחד עם הסל"ד (כמובן בתנאי שהמנוע מספיק חזק כדי להשוות. את ה-1.5 או את רוב המשפחתיות 1.6 אין כ"כ מה להשוות ביחס ל-TSI). אולי אני קצת מיושן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר רכש אחת, רק בצבע לבן.

עשיתי סיבוב קצר וממצה עם הרכב (לפחות עבור דברים שחשובים לי)

מצטרף לדעה שהרכב נוח(למרות ג'אנט 18ׂׂ), לפחות ביחס לאלפא שלי (שהיא בפני עצמה לא מדד לנוחות, אוליי אם היא הייתה סטוק).

לגבי הגיר, לכשעצמו הוא טוב, אבל במצב הידני, כדאי לשלוח מייל או יונת דואר שתודיע לגיר ולמנוע מבעוד מועד שאני הולך לדרוש כוח.

לעניין הכוח, מספיק בהחלט, יש משיכה לינארית (לא מטורפת, אבל גם לא עצלה במיוחד) לאורך כלקשת הסל"ד.

עוד עניין שהפריע לי (אבל אני לא מדד להשוואה כאמור) הוא חוסר התקשורת של ההגה, הוא מדוייק מאוד, אבל, וזה אבל גדול, הוא מרגיש מלאכותי, כמו הגה של לוג'יטק בסימולטור נהיגה.

לדעתי, חבילה מעולה למחיר, רק חבל שההגה והגיר פוגמים ביכולת הגבוהה של השלדה והמתלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי ביוטיוב שיחסי ההעברה אוכים מאוד : ראשון כ 60, שני סוגר 100 בול, ומהירות מירבית של כ 205 קמ"ש בהילוך רביעי!! ויש עוד שני הילוכים שלא עוזרים למנוע.

את האמת קצת התאכזבתי - היצרן מעדיף בבירור חסכון על פני כוח עם כאלו יחסי העברה..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

כל בעלי המאזדות, אשמח לדעת אם רכשתם חיישנים אחוריים/קדמיים שמתממשקים למערכת המולטימדיה מהחברה?

האם אתם מרוצים מהרכישה? האם הקידוח בטמבון הוא דבר נורא? ממליצים על רכישה מהחברה? רק בטמבון אחורי?

 

אשמח לשמוע מכם!

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה רכב ותודה על הסיקור ! האמת שהספיריט הנוכחית היא אחת המועמדות לרכב הבא שלי, כמובן עוד שנתיים-שלוש שהמחירונים יהיו יותר נמוכים :wink:

 

מקווה שתשתף עוד בהמשך על הרכב ותמשיך ליהנות ממנו. בנוגע להילוכים מאחורי ההגה, הם מחוברים לגלגל ההגה או למוט עצמו? כי אצלי הם מחוברים למוט וזה ממש לא נוח לתפעול :|

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד הרכב מאובזר ומגומר לא רע. מצד שני חוסכים בקטנות כמו תאורה חסרה בלחצני פתיחת החלונות או אוטומציה רק של לחצן חלון הנהג. חבל...

האם מישהו יודע אם ניתן להזמין את הרכב עם מערכת משודרגת עם רמקולים של bose כמו בחו״ל? אם כן מה המחיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...