Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב עבר קצת פחות מ1000 קילומטר והצריכת דלק עומדת על 1:10.5 קילומטר לליטר.

מדובר בנסיעה 90% עירונית והררית (חיפה...) ונהיגה מאוד עדינה, רוב הזמן לא עובר 3K (עדיין בהרצה).

האם זה נורמאלי? אמור להשתפר אחרי קילומטראג' גבוהה יותר?

שאלה נוספת, תדלוק באוקטן 98 יותר בריא למנוע הנ"ל? זה יתרום לצריכת הדלק ולביצועים?

 

תודה,

פורסם

ההבדל ככל הנראה מצוי בתוואי הנסיעה.

דין נסיעה בחיפה (הררית כפי שציין פותח השרשור) אינו כדין נסיעה בת"א (נסיעה מישורית).

פורסם

אל תצפה לשיפור משמעותי.

גם בירושלים, בתוך העיר, אני סביב צריכה שכזו. כאשר אני משתמש בכבישים העורקיים, בגין בעיקר, יש הבדל מהותי.

צא מחוץ לעיר, תהנה מצריכה סופר טובה.

 

תתחדש ותהנה.

פורסם

מה שמצחיק שהרכב הקודם שלי היה סוזוקי סוויפט 1.5 אוטומט רגיל 4 הילוכים, הצריכת דלק הייתה בדיוק אותו דבר.

תמיד כולם אמרו לי שזאות צריכה גרועה בגלל הגיר והמנוע המיושן...

כנראה עדיין אין טכנולוגיה שיכולה לנצח הרים וערים

פורסם

המלצת היצרן היא MIN 95 RON/ROZ מה שאומר שרצוי 98, אבל מינימום 95 אפשרי. משמעות הדבר שחיישן נקישות יאחר ההצתה, יפחית מומנט ויגביר צריכת דלק.

כל זה נכון אם השימוש ברכב הוא לביצועים. אם השימוש הוא מיהלתי גרידא, 95 יספיק בהחלט ואתה לא תחוש בשום הבדל.

אתה רק צריך לוודא שאתה לא קונה דלק מהול עם פחות מ 95 אוקט..ן. לכן תדלק באותה תחנה שאתה סומך עליה.

תדלוק ב 98 יבטיח לך שאתה מתדלק לפחות עם 95... (-:

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
המלצת היצרן היא MIN 95 RON/ROZ מה שאומר שרצוי 98, אבל מינימום 95 אפשרי. משמעות הדבר שחיישן נקישות יאחר ההצתה, יפחית מומנט ויגביר צריכת דלק.

כל זה נכון אם השימוש ברכב הוא לביצועים. אם השימוש הוא מיהלתי גרידא, 95 יספיק בהחלט ואתה לא תחוש בשום הבדל.

אתה רק צריך לוודא שאתה לא קונה דלק מהול עם פחות מ 95 אוקט..ן. לכן תדלק באותה תחנה שאתה סומך עליה.

תדלוק ב 98 יבטיח לך שאתה מתדלק לפחות עם 95... (-:

 

אם הבנתי אותך נכון, אוקטן 98 יכול לשפר את הצריכת דלק והביצועים?

פורסם

כן. אבל אתה לא תחוש בשום הבדל בין 98 ל 95 אם הנסיעות שלך הן מינהלתיות. הפער הוא שולי ובוודאות לא שווה את תוספת העלות.

אם אתה נוהג לנהוג ספורטיבית ולנצל את מלוא כוח המנוע, תדלוק בדלק 98 יביא אותך לניצול מלוא מפת הביצועים שתכנן היצרן.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
מה שמצחיק שהרכב הקודם שלי היה סוזוקי סוויפט 1.5 אוטומט רגיל 4 הילוכים, הצריכת דלק הייתה בדיוק אותו דבר.

תמיד כולם אמרו לי שזאות צריכה גרועה בגלל הגיר והמנוע המיושן...

כנראה עדיין אין טכנולוגיה שיכולה לנצח הרים וערים

 

זה מה שמוכרים לאנשים אבל בשטח, בתנועה עירונית אין הרבה הבדל.

פורסם
מוזר , מנוע זהה על סקודה, נסיעה ב 80% בתוך ת"א

הצריכה 1:13 מהרגע הראשון שהרכב נקנה

 

אתה לא יכול לשוות את ת"א עם חיפה, כן, בתל אביב יש פקקים, אבל בחיפה יש עליות. אני מאמין שזה השפעה לצריכת דלק גרוע יותר מת"א.

 

לפותח אשכול, הרכבים של הקונצרן הזה, מהניסיון שלי, בהתחלה גם אם אתה לא עובר את ה3000 סל"ד, הצריכת דלק גרוע, אין מה לעשות, גם אני סבלתי מזה (ועדיין סובל).

 

למשל, ברכב שלי (חתימה) עכשיו אני נוסע 90% מהזמן בדרך בין עירוני (בת ים-ראש העין הלוך + חזור, ולא עובד את ה3000 סל"ל ולא עובר את ה130 ק"מ ויוצא ממוצע 1:16 (שזה כלל נסיעות עם פקקים חזקים של איילון בשעה 7:00 וגם בשעה 15:30 :x), אבל (וזה אבל די גדול) בדקתי על כמה נסיעות, 3/4 פעמים ככה, (לנסות לפחות) לא לעבור את ה100 ק"מ והצלחתי להוריד את הצריכה (לפי המחשב של הרכב, אבל חייב להגיד שהוא די מדוייק באמת, וזה לא כמו שאמרו לי שהוא ממש מזייף כי בדקתי ידני ויצא כמעט כמו המחשב, הרכב פשוט עושה מספר עגול) ל4.9 שזה 1:20 (חייב להגיע שזה היה בלילות ובלי פקקים בכלל 98% מהדרך היה כביש 5 + איילון בלי לעצור כל שניה ובלי "ראשון-שני, ראשון-שני).

 

אז כמו שכולם אומרים, כדי להגיע לנתוני יצרן, אתה לא צריך לעבור את ה90/100 ק"מ (אתה יכול להדליק מזגן אבל, אני תמיד נוסע עם מזגן) ותגיע לנתונים שכתוב, אבל אם אתה נוסע הרבה בעליות, יהיה טיפה פחות.

 

מקווה שעזרתי לך קצת.

 

סתם שתדע לידע כללי, כרגע אני עומד על חצי טנק ועשיתי כבר 480/500 ק"מ כמעט, כלל פקקים, נסעיות בתוך העיר וגם כלל ניסעות בלי פקקים בכלל, מהירות ממוצע זה בין 60 ל 120 ק"מ פחות או יותר.

פורסם
כמה קילומטרים כבר עברת עם הרכב?

אם אתה שואל אותי, כמעט הגעתי ל8 אלף.

פותח אשכול כתב שעדיין לא הגיע ל1000 (כתב "קצת פחות מ1000")

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...