Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאדה חוזרת לארץ?


GOLF
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לי פרטים ולא שמעתי את השמועות אבל ההיצע האחרון של הרוסים מתבסס על ניסאן ורנו.

אחרי דאצ'יה קרסו יכולים להוזיל עוד יותר, לא חושב שיהיה מפנק אבל זול חייב להיות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם בכלל את מערכות הבטיחות החיוניות (ESP, וכו׳)?

 

יש. יש להם אפילו גיר רובוטי ובקרת אקלים.

 

https://youtu.be/r96zVgvfCbs

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאדה בדגמים החדשים זה רכבים על פלטפורמה של דגמים הזולים כמו רנו. מדובר על דגמים מקבילים של דצ'יה.

ללאדה יש גם דגם חדש VESTA, טוענים שהרכב מהנה לנהיגה - הוא עבר כיול מוקפד. זה יכול להיות מענין במחיר הנכון.

אבל תאכל'ס, זה עוד מותג LOW COST.

 

לאט לאט אבל בטוח מותגים LOW COST תופסים בארץ תאוצה. האמת, זה סימן לא טוב, זה אומר שהכלכלה מתדרדרת. מותגי ודגמי LOW COST מיועדים למזרח אירופה, הודו, תילנד.

 

ככה עוד 5~10 שנים ורכבים בקטגוריה C (משפחתית קטנה) יהיו נחשבים לרכבים סולידיים. עוד כמה שנים, ניהיה כמו מצרים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי האתר שלהם, הם משווקים גם בהונגריה וגרמניה, אז אני מניח שהם עומדים בצקינה אירופאית.

 

השאלה היא למה להביא - בכמה זול יותר מדאציה הם ימכרו?

 

http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/9211301/Top-10-Lada-jokes.html?frame=2196460

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה וכן לאנשי השיוויק צפויה עבודה לא קלה בכלל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה שאוטו חדש נגיש היום ליותר אנשים זה דווקא דבר טוב, זה עוד מסמר לקבר של התעשייה שקמה כאן סביב להחזיק בחיים גרוטאות מתפרקות ולמכור אותן במחירים מופקעים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאדה בדגמים החדשים זה רכבים על פלטפורמה של דגמים הזולים כמו רנו. מדובר על דגמים מקבילים של דצ'יה.

ללאדה יש גם דגם חדש VESTA, טוענים שהרכב מהנה לנהיגה - הוא עבר כיול מוקפד. זה יכול להיות מענין במחיר הנכון.

אבל תאכל'ס, זה עוד מותג LOW COST.

 

לאט לאט אבל בטוח מותגים LOW COST תופסים בארץ תאוצה. האמת, זה סימן לא טוב, זה אומר שהכלכלה מתדרדרת. מותגי ודגמי LOW COST מיועדים למזרח אירופה, הודו, תילנד.

 

ככה עוד 5~10 שנים ורכבים בקטגוריה C (משפחתית קטנה) יהיו נחשבים לרכבים סולידיים. עוד כמה שנים, ניהיה כמו מצרים.

:roll:

כן, לכן כל שנה יש שיא חדש של רכבים חדשים, והתל"ג לנפש עובר כבר את התל"ג של כמה מדינות אירופיות מכובדות.

פשוט יש יותר רכבים חדשים, וצרכנים יותר נבונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:roll:

פשוט יש יותר רכבים חדשים, וצרכנים יותר נבונים.

הצרכן הישראלי נבון?

זה שקונה אייפון חדש כל שנה וחצי בעלות 4 אלף ש"ח (אך פורס את זה ב36 תשלומים בחשבונית כי למי יש להוציא 4 אלף במכה)

זה שקונה רכב חדש במימון מלא? כי למי יש כסף להשכיב אצל היבואן.

זה שלוקח הלוואות בלי סוף ומשתמש כמעט רק בכרטיסי אשראי כי למי יש כסף מזומן, עד סוף החודש נתקשר לבנק ונגדיל את המסגרת מינוס..

 

צרכנות נבונה בישראל? במדינה שבה כל ילד שלישי רעב? איפה בדיוק צרכנות נבונה??

לפחות האמא משתמשת באייפון חדש ואבא נוסע על רכב חדש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכן הישראלי נבון?

זה שקונה אייפון חדש כל שנה וחצי בעלות 4 אלף ש"ח (אך פורס את זה ב36 תשלומים בחשבונית כי למי יש להוציא 4 אלף במכה)

זה שקונה רכב חדש במימון מלא? כי למי יש כסף להשכיב אצל היבואן.

זה שלוקח הלוואות בלי סוף ומשתמש כמעט רק בכרטיסי אשראי כי למי יש כסף מזומן, עד סוף החודש נתקשר לבנק ונגדיל את המסגרת מינוס..

 

צרכנות נבונה בישראל? במדינה שבה כל ילד שלישי רעב? איפה בדיוק צרכנות נבונה??

לפחות האמא משתמשת באייפון חדש ואבא נוסע על רכב חדש...

הגיוני לפרוס לתשלומים,אם אדם מחושב ויודע שהסכום לא יגרור אותו למינוס אין בעיה עם זה.

אני גם קניתי את הרכבים במימון,אמנם לא מלא אבל לקחתי הלוואה,ואין בעיה כלכלית שנוצרת מכך,אחרת לכמה אנשים שקונים אלטו יש 55 אלף בחשבון?

אם לקנות רק במזמון ללא תשלומים,היינו חיים במדינה שהייתה מפגרת אחרי כולם בכמה שנים טובות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצצתי באתר של לאדה לראות מחירים, הטווח הוא 400K-800K רובל לרכב חדש, בהתחשב בשער הרובל אנו מדברים על 5K-10K $

רכב חדש מהמפעל ב 20 אלף ש"ח?, כל עוד זה עומד בתקינה האירופאית יחסית זה מחיר בדיחה.

 

כמובן שאחרי מיסוי וקומבינות בארץ הרכב יעלה 80K ש"ח.. בכל מקרה אפשר לפתות עם מחירים נמוכים, הציבור יילך על זה.

עריכה אחרונה על ידי Nuker
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני לפרוס לתשלומים,אם אדם מחושב ויודע שהסכום לא יגרור אותו למינוס אין בעיה עם זה.

אני גם קניתי את הרכבים במימון,אמנם לא מלא אבל לקחתי הלוואה,ואין בעיה כלכלית שנוצרת מכך,אחרת לכמה אנשים שקונים אלטו יש 55 אלף בחשבון?

אם לקנות רק במזמון ללא תשלומים,היינו חיים במדינה שהייתה מפגרת אחרי כולם בכמה שנים טובות.

בעסקה גדולה כמו קניית רכב, אני עוד יכול להבין (לא מימון מלא - אלא כפי שתיארת: מקדמה ופריסה של היתרה לתשלומים).

אנשים שקונים מוצרי מותרות (אייפון לצורך העניין) בתשלומים אך שבבנק הם במינוס, לוקחים הלוואה כדי לכסות את המינוס ואחרי שנה

לוקחים הלוואה כדי לכסות את יתרת ההלוואה הקיימת - פה יש בעיה. והרבה אנשים שאני מכיר מתנהלים כך.

זאת לא צרכנות נבונה.

כשאנשים קונים קניות שבועיות בסופר ב500 ש"ח, מחלקים את זה ל-3 תשלומים בכ"א ואחרי שבוע זורקים חצי מהמוצרים כי הם פגי תוקף או שהם הרקיבו, זו לא צרכנות נבונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצצתי באתר של לאדה לראות מחירים, הטווח הוא 400K-800K רובל לרכב חדש, בהתחשב בשער הרובל אנו מדברים על 5K-10K $

רכב חדש מהמפעל ב 20 אלף ש"ח?, כל עוד זה עומד בתקינה האירופאית יחסית זה מחיר בדיחה.

 

.

 

גם עם מיסוי שיכפיל את מחירו ועוד קצת, אנחנו מדברים על 40-45K לרכב מיני ידני חדש.

 

במחיר הזה משתלם גם לחברות השכרה לרכוש אותו, לצי רכב שמתבסס על סוכני מכירות וכל מי שמחפש רכב זול שעושה את העבודה.

 

אם אחרי 3 שנים של השכרה אפשר למכור רכב כזה ב-15K, אני מאמין שיהיו קונים - בדיוק כמו שהיו קונים בזמן אמת ליונדאי גטס בלי כריות אוויר ו-ABS.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...