Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה קצרה על אופל קורסה OPC


Smiro
שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא להתבלבל הרכב מאוד מהנה וזורק זנב בקלות, אבל צריך לדעת מה עושים ;)

 

הצמיג המקורי הוא קונטי ספורט קונטקט 2 :/

 

באמת שמאוד קל להעמיס את הפרונט מעבר לגבולות האחיזה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדכון קל - הרכב עבר טיפול 30K לא מזמן, עלות כ800 ש"ח כולל החלפת פילטר אוויר והחלפת נוזל בלמים.

כעיקרון אני עוד חודש שנה עם הרכב (יצא לי לנסוע לא מעט בלשון המעטה, אך כעת זה התמתן והרכב לא נוסע הרבה). צריכת הדלק שאני מצליח להגיע אליה היא בממוצע כ14 ק"מ לליטר במשולב. בעירוני בלבד זה יורד בערך ל12.8 ק"מ. עשיתי טיול לצפון הרחוק בשבוע האחרון וגמעתי 560 ק"מ על מיכל אחד שזה ממש נחמד בשביל מיכל של 45 ל' וברכב מסוג זה. (הטיול כלל קצת לחיצות, במרביתו נסיעה רגועה ושיוט על 100-90, עליות וירידות בהרים).

עלויות נוספות - לי היה קצת ביש מזל בעניין צמיגים, היות וברכב אין גלגל חלופי והחומר שהרכב מספק לא כל כך עוזר לאיטום הצמיג (במקרים כמו שלי) הייתי צריך להחליף צמיגים (פעמיים כבר). עלות כל החלפה מסתכמת בכ2000 ש"ח בממוצע לזוג (מידה בעייתית - 225/35/18) הצמיגים הם goodyear asymetric שהם מעולים.

בנוסף עליי לשלם עבור טסט או יותר נכון אגרה, שעומדת על 2132 ש"ח. (לצורך השוואה הייטי של הוריי בגלל שנחשבת כ"ג'יפ" בחוגים מסוימים, עולה יותר).

לא מזמן חידשתי ביטוח (בן 24, תאונה אחת מאחוריי ברכב אחר) בעלות של 5K. שזה לא רע יחסית לסגמנט.

בסך הכל מחירים סבירים לרכב מהסוג הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תת היגוי בבלימה?

 

בוודאי:

כשאתה בולם, חלק מהאחיזה בכל אחד מהצמיגים (ובעיקר בקדמיים) מנוצלת להאטה במקום לפניה.

העברת משקל לפנים מוסיפה אחיזה אך מקטינה את רגישות הצמיג להגה וצריך לסובב אותו יותר.

 

הדוגמה הקיצונית ביותר לתופעה זו היא נעילת גלגלים בסיבוב. הדוגמה היומיומית היא שבזמן סיבוב תוך כדי בלימה בנהיגה מנהלתית (כמקובל) תגובת ההגה תהיה חדה יותר אך תצטרך לסובב אותו יותר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות נוספות - לי היה קצת ביש מזל בעניין צמיגים, היות וברכב אין גלגל חלופי והחומר שהרכב מספק לא כל כך עוזר לאיטום הצמיג (במקרים כמו שלי) הייתי צריך להחליף צמיגים (פעמיים כבר). מסוימים, עולה יותר).

 

מעניין אותי לדעת ברשותך,

תקן אותי אם אני טועה, אך הרכב מגיע עם צמיגים רגילים (לא ROF) ולדבריך, ללא גלגל רזרבי. איך הנושא הזה פתיר אצלך?

 

אני שואל כי יש לי סדרה 1 אשר גם היא מגיעה ללא רזרבי (אין גם מקום לכזה) ואני שוקל אם להישאר עם הראן פלאט או להחליף לרגילים.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מגיעה עם חומר שבמקום ROF שמפריש בעצמו את החומר, אתה אמור לחבר אותו לקומפרסור BUILD IN בתא המטען, לחבר עם צינור לצמיג ולבקבוק עם החומר, לנפח ולהזרים את החומר. ישנם מקרים שזה לא יעיל. בעיקרון, הייתי מעדיף גלגל רזרבי. היה פותר לי גם את החלפת הצמיג בפעם הקודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצחיק אותי, עלות הטיפול הראשון שלך היה פחות מטיפול זהה של קיא ריו שפתחו עליה שרשור לא מזמן.

לא שיש הבדל עצום בין הטיפולים סך הכל בטח מדובר בהחלפת פילטר ושמן לא?(אני מדבר על טיפול 15).

עדיין נחמד לראות שלא גוזרים קופון על זה שמדובר ב"רכב ספורטיבי"(המרכאות לא באו לזלזל ברכב אלה בתירוצים של נותני שירות).

 

מצד שני המחיר הנמוך יחסית גורם לי לחשוד מעט באיכות השמן שממלאים לך במוסך. בדקת אולי מי היצרן?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אדוק בקבלה ואעדכן. לא זוכר. אני יודע אבל שזה מומלץ ע״י היצרן והנוזל בלמים dot 4. בנוסף, כשיהיה רלוונטי מנהל המוסך יבדוק לי אפשרות להתקין קיט בלמי ברמבו כמו שמגיע בגרסת הרינג (נראה כמה יעלה).

אני מטפל במוסך המרכזי בתל אביב והשירות שם מדהים. מנהל המוסך מבין עניין (אני אגב לא הopc היחידה שם) ועל חלק מהדברים בכלל לא לוקח ממני דמי עבודה. לא היו לי הרבה רכבים והניסיון היחיד הוא עם צ׳מפיון וההבדל מורגש. לעומת מוסך אחר שביקרתי בו של אופל אגב, שלא יצאתי מבסוט. בבל אופן למי שיש אופל ממליץ לטפל בתל אביב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת ברשותך,

תקן אותי אם אני טועה, אך הרכב מגיע עם צמיגים רגילים (לא ROF) ולדבריך, ללא גלגל רזרבי. איך הנושא הזה פתיר אצלך?

 

אני שואל כי יש לי סדרה 1 אשר גם היא מגיעה ללא רזרבי (אין גם מקום לכזה) ואני שוקל אם להישאר עם הראן פלאט או להחליף לרגילים.

 

בן.

 

לדעתי? עדיף להחליף לרגילים, ולזרוק ברכב ערכת ניפוח (יש, מקורית של היצרן לרכבים שמגיעים ללא ראן-פלאט). גם הצמיגים יהיו זולים יותר, גם תחסוך במשקל של הגלגלים, וגם מבחר הצמיגים שתוכל לבחור - גדול יותר.

לא סומך על ערכת ניפוח ורוצה נניח לרדת לאילת? תקנה חישוק יד שניה ותתקין עליו צמיג שתוכל לקחת אותו איתך לנסיעות ארוכות.

 

פות"ש, בחירה טובה עם הסט הנוכחי של הצמיגים, ואני שמח לשמוע על חווית שירות חיובית. בהחלט נהיה מצרך נדיר במחזותינו.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערכת הניפוח לא תמיד תועיל, זה מה שמגיע ברכב שלי למשל וזה שווה לישבן ברוב המקרים, אלא אם הפנצ'ר שטותי וקטן.

לזרוק גלגל חלופי בתא המטען? תלוי באיזה רכב אתה נוסע. בשלי למשל לא ייכנס גלגל חלופי בגודל שאני צריך. מה גם, גם אם היה נכנס, סתם משקל מיותר.

יוחאי - כן, מדובר במוסך הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה בגלגל חלופי, היא לא לשימוש יומיומי (כשאתה בתוך העיר או קרוב לבית, ויכול למצוא פיתרון), אלא בנסיעות ארוכות באמצע שום מקום (אילת).

ביומיום? ערכת ניפוח, או פשוט כלום. חבל על המקום והמשקל - כפי שאמרת.

אם יש מחסן בבית, זה פיתרון אפשרי. כמובן שאפשר ללכת גם על "בייגלה" (צמיג לא מלא - דק)

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

יוחאי - כן, מדובר במוסך הזה.

כן, זה מוסך מצויין. חסכו לי לא מעט כסף בטיפולים באסטרה. אולי חלק מהעניין הוא שלא מדובר במוסך מרכזי, אלא במוסך מורשה-יבואן, שזה משהו אחר לגמרי בהתנהלות שלו (אסי, ליאור, דגן ושאר החבר'ה מתייחסים לעבודה ברצינות ולא מורחים, לפחות ממה שאני ראיתי).

 

באופן כללי, אני לא חושב שאנשים מודעים לעלויות הזולות (יחסית) של טיפולים באופלים המודרנים לעומת המתחרים, בטח לאחר המעבר מ-UMI לשמלצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוב, אז נגמרו דיסקים ורפידות מלפנים. ההצעה במוסך - 668 ש״ח לזוג רפידות + 140 לחריטה לכל דיסק + 220 ש״ח עבודה וכל זה לפני מעמ. טוב, תודה ולהתראות. לאחר קבלת המלצה מחבר (RS) נרכשו רפידות ודיסקים בעלות כוללת של פחות מ600 ש״ח אצל משה חלפים. מסדרת פרודו פרמייר (308-25). הותקנו במוסך שיא מוטורוס ע״י אלי התותח. בסך הכל 821 ש״ח לזוג רפידות ודיסקים של חברת פרודו במקום קרוב ל1400 לחריטה ורפידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...