Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.רכשתי במרץ 2016 רכב חדש.

עכשיו שמעתי שהרכבים החדשים החל משנת 2016 יצטרכו לעבור טסט רק כעבור 3 שנים, ולא שנתיים כמו שהיה עד כה.

כאשר קיבלתי את הרכב נאמר לי שזה בגדר רעיון שלא עבר בכנסת או משהו בסגנון והמדבקה שהודבקה על החלון וגם על הרישיון בעצם עד 2018.

עם זאת ראיתי כי בעל רכב אחר שקנה את אוטו אחר (הוא קנה מאזדה ואני פולקסווגן) קיבל מדבקה לשנת 2019. השאלה היא למי אני יכול לפנות כרגע על מנת לברר עניין זה ? משרד הרישוי ?

כמו כן אם יש לכם אולי מידע יותר מעודכן בנושא הזה אשמח לקרוא...

האם לדעתכם יש סיכוי שבכלל יאריכו לי את הטסט ל 2019 ? זה חוסך סכום לא קטן בכלל...

תודה ויום טוב.

פורסם

1. חלק מהמכוניות קיבלו מדבקות 2018 וחלק מדבקות 2019,לפעמים מדובר במכוניות שהגיעו על אותה מובילית.

2. החסכון אינו גדול, בערך 100 ש"ח, מחיר מבחן רישוי. את אגרת הרישוי יהיה עליך לשלם מדי שנה כמו תמיד (כבר בעוד שנה).

3. קרוב לודאי שאתה פטור מהטסט שלאחר שנתיים, תקבל על כך הודעה במועד חידוש הרשיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

3. קרוב לודאי שאתה פטור מהטסט שלאחר שנתיים, תקבל על כך הודעה במועד חידוש הרשיון.

לא קרוב לודאי, אלא בודאות הרכב יהיה פטור מהמבחן השנתי גם בשנה ה-3.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ראשית, אמנם זה 100 ש״ח, אך אתה יודע לפני כל טסט מגיע טיפול לפני הטסט ושם המוסך שוחט אותך במיוחד ברכבי פולקסווגן...

שנית לא ציינתי ואולי יש לזה משמעות כלשהי, את הרכב קניתי מחברת ליסינג (אני רשום בעלים 00), האם במקרה הזה יש יחס שונה אולי ?

במידה ואני אכן פטור לשנה השלישית, מי יספק לי את המדבקה שמספקים כאשר עוברים בפועל את הטסט ?הרי הייתי אמור כבר להחזיק בה היום...

פורסם (נערך)

מעולם לא עשיתי "טיפול לפני טסט", גם ברכב בן 12. מקפיד על טיפולים שוטפים לפי הנסועה או התאריך, מה שמוקדם יותר. מבין עשרות טסטים רק פעם אחת נכשלתי מסיבה זו, בגלל גרמושקות (ברכב כבן 10). גם לך אני ממליץ להקפיד על שגרת טיפולים בלי קשר לטסט, אלא לטובת בטיחותך ותקינות רכבך.

אם אתה יד 00 ברשיון הרי שעליך להתיחס לחברת הליסינג כאל סוכן מכירות, לא כאל בעלי הרכב. היד פרטית לכל דבר ועניין.

לגבי המדבקה - גם שלי אדומה (2018 ). היא אינה מטרידה את מנוחתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במידה ואני אכן פטור לשנה השלישית, מי יספק לי את המדבקה שמספקים כאשר עוברים בפועל את הטסט ?הרי הייתי אמור כבר להחזיק בה היום...

אין כל צורך במדבקה - ראה סעיף ד'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...