Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה משנה מה אנשים חושבים על האוטו שלך? הוא עושה את התפקיד שלו? תהנה. לא? תמכור.

 

ב"רשימת הג'יפונים 7 מקומות" שלך שכחת לא מעט מכוניות. כמו למשל ניסאן אקסטרייל (185), דודג' ג'רני (200) וקיה סורנטו אורבן (198 ). אבל זאת לא הנקודה, כי האאוטלנדר באמת מציע חבילה די ייחודית.

 

הוא מצליח לעשות את זה בזכות אותם דברים שבזכותם הלאנסר מתחרה במכוניות "נחותות" ממשפחתיות "אמיתיות" כמו סקודה ראפיד או מאזדה דמיו. תמחור. בזכות זה שהלאנסר מיושנת מאותן משפחתיות וסובלת מאבזור חסר, איכות חומרים ירודה ועיצוב (לפחות פנים) מיושן, היצרן יכול (וחייב) למכור אותה ליבואן במחיר נמוך שמאפשר לו להוריד את המחיר שלה לצרכן. אז אנשים קונים. האם זה הופך אותה למכונית פחות טובה מהמתחרות הישירות שלה (מבחינת קטגוריה)? כן, אבל האם זה הופך אותה לקניה רעה? לא בהכרח, בעיקר בזכות המחיר הנמוך.

 

ואגב, כל תמונות ה"ככה תיראה הלאנסר/אטראז' הבאה", אלה רינדורים (איורי מחשב) של מעצב חובב שאין לו שום קשר למיצובישי עצמה. רוב הסיכויים שבדיוק ככה הדגמים הבאים של מיצובישי לא ייראו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם התדמית של המותג חשובה לך יותר מהרכב עצמו, אין מנוס מלמכור את האאוטלנדר ולקנות ג'יפון פרימיום יוקרתי ממותג מבוסס (עדיפות לגרמני) ולהיכנס להלוואות ולחובות.

מומלץ גם לעשות טרייד אין ביבואן כל פעם כשיוצא דגם חדש, כדי למשוך את החובות כל החיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חבל על מיצובישי.

לא רבים זוכרים, אבל לפני 25 שנה מיצובישי היתה מובילה טכנולוגית.

מיצובישי היתה היצרנית היפנית הראשונה שעשתה שימוש במגדשי טורבו, פיתחה את הזרקת הדלק הישירה, מנוע ה V6 הקטן בעולם, תיבות אוטומטיות מצויינות ואפילו עיצובית הקדימו את שאר היצרנים היפניים.

הגאלאנט VR4 תזכר כמפגן טכנולוגיה מרשים, וכללה בנוסף להנעה כפולה, גם היגוי כפול.

בעשור האחרון מיצובישי מצוייה בתהליך של שקיעה איטית; שתי דגמיה העיקריים, הלאנסר והפג'רו חוגגים עשור (!) ואינם רלוונטים עוד, ולמרבה הצער המחליפות לא ממש נראות באופק.

אבל ככה זה בטבע, רק החזקים שורדים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

האירוניה , שיונדאי בתחילת דרכה התבססה על דגמים של מיצובישי והיום היא בטופ של התעשייה בעוד מיצובישי רק התדרדרה.

מצרף תמונה של הVR4 היחידה שראיתי אי פעם בקפיריסין, אחד העיצובים הכי מוצלחים של מיצובישי לטעמי.(לא נהגתי לצערי).

יואב -קפריסין 004.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
אם התדמית של המותג חשובה לך יותר מהרכב עצמו, אין מנוס מלמכור את האאוטלנדר ולקנות ג'יפון פרימיום יוקרתי ממותג מבוסס (עדיפות לגרמני) ולהיכנס להלוואות ולחובות.

מומלץ גם לעשות טרייד אין ביבואן כל פעם כשיוצא דגם חדש, כדי למשוך את החובות כל החיים.

 

:lol::lol::lol:

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בעשור האחרון מיצובישי מצוייה בתהליך של שקיעה איטית; שתי דגמיה העיקריים, הלאנסר והפג'רו חוגגים עשור (!) ואינם רלוונטים עוד, ולמרבה הצער המחליפות לא ממש נראות באופק

 

אני לא מבין על מה אתה מדבר... שקיעה איטית כשאאוטלנדר היא מלכת המכירות בסגמנט הכי בוער והכי מתפתח?

 

המחליפה לפאג'רו לא נראית באופק? פאג'רו לא רלוונטית? רק עכשיו יצא דגם חדש ומרהיב של פאג'רו ספורט!

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

פגרו ספורט היה קיים קודם רק מזמן לא נמכר בארץ, הוא לא מחליף את הפגרו הנוכחי .

באוסטרליה נמכרים אחד לצד השני.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

בגיזרת המשפחתיות והסופר מיני אין להם מה להציע. נשארו כמה שנים מאחור. בנוסף העיצוב של הספייס והארטרג' מכוער להפליא......חבל כי החברה היית מובילה בעבר הרחוק.

פורסם
אני לא מבין על מה אתה מדבר... שקיעה איטית כשאאוטלנדר היא מלכת המכירות בסגמנט הכי בוער והכי מתפתח?

 

המחליפה לפאג'רו לא נראית באופק? פאג'רו לא רלוונטית? רק עכשיו יצא דגם חדש ומרהיב של פאג'רו ספורט!

 

הפג'רו ספורט היא רכב אחר לגמרי.. קשורה יותר לטרייטון.

כבר לפני שנה מיצובישי הודיעו שהיצור של הלנסר והפג'רו הולך להיפסק, בינתיים לא נראה שהם החליטו לפתח משהו חדש (מתיחת פנים לא נחשבת).

האירוניה , שיונדאי בתחילת דרכה התבססה על דגמים של מיצובישי והיום היא בטופ של התעשייה בעוד מיצובישי רק התדרדרה.

מצרף תמונה של הVR4 היחידה שראיתי אי פעם בקפיריסין, אחד העיצובים הכי מוצלחים של מיצובישי לטעמי.(לא נהגתי לצערי).

[ATTACH=CONFIG]455444[/ATTACH]

הגלאנט נראית מדהים, יצא לי לראות כמה רגילות שגם אחרי 15 שנים בולטות על הכביש.

הדור האחרון של הלנסר מאוד דומה לה, ולטובה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חברה כושלת או לא, מיצובישי זה לא איזה יצרן קיקיוני שאף אחד לא שמע עליו ואין שום מוניטין לאיכות המוצרים שלו, בטח כשמדובר על דגמים למדינות מערביות ולא לעולם השלישי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מי טען שמיצובישי היא יצרן קיקיוני ?

מה שנטען, ובצדק, שברוב פלחי השוק הרלוונטיים היא כמעט ואינה נוכחת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבחור שפתח את הפוסט חושש שתדמית הרכב שלו תיפגע כי מיצובישי בקשיים. אז שלא ידאג, זה הכל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...