Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תרשה לי לחלוק עליך.

 

המראה החיצוני של אאוטלנדר לדעתי הוא המראה הטוב ביותר בקטגוריה (טוסון, ספורטאז')

 

ישבתי בספורטאז' מיד לאחר שישבתי באאוטלנדר, בסוכנות המכירות. הספורטאז' הרגישה מאוד זולה ופלסטיקית, והעיצוב מיושן. גם חיצונית היא נראית פיקנטו מוגבהת. היונדאי מתהדרות בעיצוב פנים נאה. חיצונית (לטעמי) לא יפות. האאוטלנדר לא הרשים אותי מבחינה פנימית, אך איכות החומרים היתה מצויינת ולא כמו שאתה מתאר (גם בביקורות על הרכב כתבו בדיוק מה שאני כותב).

 

אני חושב שעם צג גדול ופונקציונאלי, מערכת ניווט של וויז ורדיו לוויני, חלון שמש ושאר אביזרים, הסביבה של הנהג לא קודרת בכלל. במיוחד עם ריפודי בז' בהירים...

 

התנהגות כביש? הרכב הרגיש נוח מאוד כשנסעתי עליו.

 

ובקיצור: עיצוב פנים לא משהו, אפילו מיושן, אבל הכל במקום והאיבזור נדיב וזה לא נראה כל כך גרוע. ההרגשה ממש לא זולה. עיצוב חיצוני מודרני ויפה. תמורה נאה לכסף, ללא תחרות בסגמנט 7 המושבים (טוב, לזה גם אתה מסכים).

לא חולק על טעמך שהרי הוא שלך, אבל לי נראית המיטסובישי הזו כמו קופסת נעליים עם בולקלה מקדימה בשביל המנוע. השינוי האחרון עשה קצת טוב לענין הזה, אבל לא מספיק. ולא יודע אם לגרנד פיקסו יש שבעה מושבים, אבל אם כן, אז יש תחרות ואפילו יש מנצח.

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
זה היה מכוון יותר ל"שמן ממזר".

הכוונה שלי לשיתוף פעולה מהסוג של מזדה-פורד או רנו-ניסן, כשה"שותף" שלך מכתיב לך מה לעשות, וממנה לך מנכ"לים.

 

מיצובישי עדיין לא שם. במקרה של הטנדר הם פשוט סיפקו לפיאט מוצר מוגמר בלי סמל.

 

כזה (בטח גם הרכב הכי אמין מתוצרת VAG):

 

70fefc9ffb6ce26dfbc5ac725fa325ee.jpg

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

outlander

מזה 3 חודשים בדיוק אני נוהג על אוטלנדר חדשה מהניילונים, בדיוק אותו הדגם שאתה הזמנת (7 מקומות, ריפודים בהירים, חלון שמש, צבע לבן). כמוך, גם אני התלבטתי קשות: cx5, קוגה (שהיא הייתה עדין מתומחרת גבוה), 3008, ספורטאז, טוסון, וגם אני כמוך הטרדתי את עצמי לגבי האמינות, החברה, איכות החומרים וכו.

הניסיון שלי במכוניות ב 32 שנים שאני נוהג מסתכם לפי הסדר ב : פורד ברנדה, אפלהאוז, רייסר, מזדה 626 - כולן משומשות ולכולם היו יתרונות רבים וחסרונות מעטים. זוהי הפעם הראשונה שקניתי רכב חדש, ידעתי שאני רוצה רכב גבוה (הנוחות, הגיל... וממש לא פוזה) ולאחר נסיעות מבחן, ביקורים בסוכניות רכב, התלבטויות, קריאת פוסטים והעלאת שאלות באתר זה (קרא את השירשורים שלי יש שם הרבה מידע מרגיע..), קריאת כתבות באתרי אינטרנט בארץ ובחול הגעתי לאותה מסקנה שלך. התמורה הטובה ביותר בעיניי זו האוטלנדר. נכון שהבחירה לא מושלמת, נכון שיש מגרעות (לכל רכב יש..), נכון שהוא נחשב לרכב בינוני (בסגמנט ובטווח המחירים הנ"ל כולן בינוניות תאמין לי) אבל בסהכ החבילה הסופית לדעתי הכי מוצלחת - אותה המסקנה שאתה הגעת אליה. אני נהנה מהישיבה, איכות החומרים בעיניי טובה, זה שלא צריך להסובב מפתח זה מגניב ביותר, המולטימדיה סבבה לגמרי, הנסיעה בעיר חלקה, שיכוך מהמורות סביר לחלוטין, תאוצה התחלתית מצוינת, צריכת דלק סבבה וגם עם המובילאי המשוקצת פיתחתי יחסים חבריים עמוקים.

אני מעריך שאין הרבה הבדלים מהותיים בין הרכבים מסגמנט ובמחיר הזה. ברכבי פרימיום אני מניח שהתחושה עשויה להיות אחרת.... וכמובן גם המחיר... עוד 100 אלף שקל ולא הייתי מגיב על הפוסט הזה..

נכון שהקוראיניות עשו כברת דרך רצינית והיום הם רכבים ראויים ביותר (במיוחד הספורטאז החדשה) אך עדין אני מעדיף יפנית מזדקנת אך עם אמינות מוכחת על קוריאנית משתפרת, זוללת דלק ותחושת פלסטיקה זולה ומתפרקת.

 

הדבר היחיד שמפריע לי באוטלנדר זה הגיר הרציף. מודה. בשתי נסיעות המבחן שאחת מהן כללה נסיעה על כביש מהיר לא התרגשתי מהתחושה. לאחר 4000 ק"מ על הרכב שחלק מהם על כביש מהיר - את האמת זה קצת מבאס... מודה, יש לי רגל קלה על הגז. לאחרים אולי זה לא יפריע או יפריע פחות. היתרון שהגיר הרציף שומר עליך, מרסן את הנהיגה שלך ואולי בסהכ זה טוב... (הוא גם חוסך בדלק - זה הרעיון של גיר רציף..) עדיין למרות הגיר הרציף אני שלם עם קנייתי. אני ובני משפחתי מרוצים מאוד מאוד. אגב, אשתי שנוהגת על הרכב מדי פעם - אין לה מושג מה זה ואיך מרגיש גיר רציף... נקודה נוספת שתבחן בקיץ היא השפעת האין פתחי מיזוג בשורה 2 על הטמפרטורה בחלל הרכב בימי הקיץ החמים והלחים.

הבחירה שלנו ושל עוד כמה אלפי אנשים שקנו את האוטלנדר החדשה היא בחירה טובה, היגיונית, שתתן תמורה מלאה. אם היה לנו תקציב גבוה יותר, סביר להניח שהיינו בוחרים באחרת. כאמור, הרכב אמין, מרווח, נוח מאוד, חסכוני, סחיר, מאובזר, באגז וסידור כסאות סוף הדרך, מולטימדיה סבבה. והכל מבית (קונצרן ענק) יפני מכובד שאולי נמצא לדעת אחדים, בערוב ימיו אך עדין לא אמר את המילה האחרונה בתחום הרכב (כך אני מקווה). אגב גם היבואן, לפחות הסוכנות בחולון מקסימים.

היה שלם עם בחירתך. מקסימום בעוד כמה שנים תמכור (בקלות) ותקנה אחרת. זה כולה אוטו. יש צרות גדולות יותר בחיים... זה שבכלל אני ואתה יכולים להוציא 160-170 אלף שקל ולקנות את הרכב מעמיד אותנו בצד של בני המזל...

סע בזהירות ותהנה מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי doronli
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נכון, אבל את הנהג המשפחתי הממוצע זה לא מעניין כל עוד הרכב מתנהג בצורה צפויה ומשרה ביטחון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
outlander]

הניסיון שלי במכוניות ב 32 שנים שאני נוהג מסתכם לפי הסדר ב : פורד ברנדה, אפלהאוז, רייסר, מזדה 626

תמיד חשוב לשים דברים בפרספקטיבה.

הנסיון שלך הוא עם 4 רכבים בלא פחות מ32 שנה. שלושה רכבים בינוניים למדי, ואחת גרועה, ולידן האאוטלנדר מרגישה כמו רולס רויס.

אפילו ההתלהבות שלך מKeyless Start שכבר קיימת בהמון רכבים ולא מהיום, מוכיחה זאת.

אני לא אומר את זה מעמדה מתנשאת או ביקורתית חס וחלילה, אלה כעובדה.

פורסם

מענין כמה קילומטר מחזיקה הרצועה בגיר רציף. כמה שאני מבין זה מקום חלש בגיר מסוג הזה, אבל לא שמעתי עדיין בעיות מצד מיצובישי או טויוטה.

 

מישהו יודע האם הגיר מחזיק את אורך חיי הרכב?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תמיד חשוב לשים דברים בפרספקטיבה.

הנסיון שלך הוא עם 4 רכבים בלא פחות מ32 שנה. שלושה רכבים בינוניים למדי, ואחת גרועה, ולידן האאוטלנדר מרגישה כמו רולס רויס.

אפילו ההתלהבות שלך מKeyless Start שכבר קיימת בהמון רכבים ולא מהיום, מוכיחה זאת.

אני לא אומר את זה מעמדה מתנשאת או ביקורתית חס וחלילה, אלה כעובדה.

 

לדעתי זה דווקא נותן חוות דעת שמגיע ממקום די אמיתי, מדובר באיש בוגר (מאוד בתחום הרכב, עם עבר של 32 שנות נהיגה!) ומה שהוא כותב זה למעשה דבר מאוד פשוט: אני לא ה"מבין" מספר אחת בתחום הרכב, ומחפש קניה הגיונית ומשתלמת ומצאתי את זה באאוטלנדר החדשה, הרבה מאוד אנשים אני חושב לא מחפשים ולא מבינים ב"טופ" של הרכבים ומחפשים פשוט חבילה משתלמת (לדוגמא בסגמנט הזה), וזה מה שידידנו בא לומר: הנה מצאתי.

פורסם (נערך)

אליהו שבת היקר - צודק לחלוטין סיכמת את כל הפוסט הארוך שלי בפסקה קצרה וקולעת. הוספתי את כל הפרטים מהניסיון שלי כדי להכניס את תגובתי לפורפורציה...

 

רוברט היקר - דווקא כל דברי, (כמו שאליהו שבת הדגיש) היו בפרספקטיבה. אחרי 12 שנה ב 626 מצוינת שהיתה הרכב האחרון שלי, מודה שההתנעה ללא מפתח שכבר קיימת מספר שנים בשוק מרגשת אותי! ועוד כמה דברים - יש לי אפילו "עליית גג" כמו שהבן שלי אומר! אינטרנט ומסך מגע באוטו - שומו שמיים. יתרה מכך אדם פשוט הנני - כתבתי שאם היה לי תקציב אחר הבחירה שלי היתה אחרת לגמרי... כנראה שלא רולס רויס אבל קרוסאובר גרמני בהחלט!

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם
outlander

מזה 3 חודשים בדיוק אני נוהג על אוטלנדר חדשה מהניילונים, בדיוק אותו הדגם שאתה הזמנת (7 מקומות, ריפודים בהירים, חלון שמש, צבע לבן). כמוך, גם אני התלבטתי קשות: cx5, קוגה (שהיא הייתה עדין מתומחרת גבוה), 3008, ספורטאז, טוסון, וגם אני כמוך הטרדתי את עצמי לגבי האמינות, החברה, איכות החומרים וכו.

הניסיון שלי במכוניות ב 32 שנים שאני נוהג מסתכם לפי הסדר ב : פורד ברנדה, אפלהאוז, רייסר, מזדה 626 - כולן משומשות ולכולם היו יתרונות רבים וחסרונות מעטים. זוהי הפעם הראשונה שקניתי רכב חדש, ידעתי שאני רוצה רכב גבוה (הנוחות, הגיל... וממש לא פוזה) ולאחר נסיעות מבחן, ביקורים בסוכניות רכב, התלבטויות, קריאת פוסטים והעלאת שאלות באתר זה (קרא את השירשורים שלי יש שם הרבה מידע מרגיע..), קריאת כתבות באתרי אינטרנט בארץ ובחול הגעתי לאותה מסקנה שלך. התמורה הטובה ביותר בעיניי זו האוטלנדר. נכון שהבחירה לא מושלמת, נכון שיש מגרעות (לכל רכב יש..), נכון שהוא נחשב לרכב בינוני (בסגמנט ובטווח המחירים הנ"ל כולן בינוניות תאמין לי) אבל בסהכ החבילה הסופית לדעתי הכי מוצלחת - אותה המסקנה שאתה הגעת אליה. אני נהנה מהישיבה, איכות החומרים בעיניי טובה, זה שלא צריך להסובב מפתח זה מגניב ביותר, המולטימדיה סבבה לגמרי, הנסיעה בעיר חלקה, שיכוך מהמורות סביר לחלוטין, תאוצה התחלתית מצוינת, צריכת דלק סבבה וגם עם המובילאי המשוקצת פיתחתי יחסים חבריים עמוקים.

אני מעריך שאין הרבה הבדלים מהותיים בין הרכבים מסגמנט ובמחיר הזה. ברכבי פרימיום אני מניח שהתחושה עשויה להיות אחרת.... וכמובן גם המחיר... עוד 100 אלף שקל ולא הייתי מגיב על הפוסט הזה..

נכון שהקוראיניות עשו כברת דרך רצינית והיום הם רכבים ראויים ביותר (במיוחד הספורטאז החדשה) אך עדין אני מעדיף יפנית מזדקנת אך עם אמינות מוכחת על קוריאנית משתפרת, זוללת דלק ותחושת פלסטיקה זולה ומתפרקת.

 

הדבר היחיד שמפריע לי באוטלנדר זה הגיר הרציף. מודה. בשתי נסיעות המבחן שאחת מהן כללה נסיעה על כביש מהיר לא התרגשתי מהתחושה. לאחר 4000 ק"מ על הרכב שחלק מהם על כביש מהיר - את האמת זה קצת מבאס... מודה, יש לי רגל קלה על הגז. לאחרים אולי זה לא יפריע או יפריע פחות. היתרון שהגיר הרציף שומר עליך, מרסן את הנהיגה שלך ואולי בסהכ זה טוב... (הוא גם חוסך בדלק - זה הרעיון של גיר רציף..) עדיין למרות הגיר הרציף אני שלם עם קנייתי. אני ובני משפחתי מרוצים מאוד מאוד. אגב, אשתי שנוהגת על הרכב מדי פעם - אין לה מושג מה זה ואיך מרגיש גיר רציף... נקודה נוספת שתבחן בקיץ היא השפעת האין פתחי מיזוג בשורה 2 על הטמפרטורה בחלל הרכב בימי הקיץ החמים והלחים.

הבחירה שלנו ושל עוד כמה אלפי אנשים שקנו את האוטלנדר החדשה היא בחירה טובה, היגיונית, שתתן תמורה מלאה. אם היה לנו תקציב גבוה יותר, סביר להניח שהיינו בוחרים באחרת. כאמור, הרכב אמין, מרווח, נוח מאוד, חסכוני, סחיר, מאובזר, באגז וסידור כסאות סוף הדרך, מולטימדיה סבבה. והכל מבית (קונצרן ענק) יפני מכובד שאולי נמצא לדעת אחדים, בערוב ימיו אך עדין לא אמר את המילה האחרונה בתחום הרכב (כך אני מקווה). אגב גם היבואן, לפחות הסוכנות בחולון מקסימים.

היה שלם עם בחירתך. מקסימום בעוד כמה שנים תמכור (בקלות) ותקנה אחרת. זה כולה אוטו. יש צרות גדולות יותר בחיים... זה שבכלל אני ואתה יכולים להוציא 160-170 אלף שקל ולקנות את הרכב מעמיד אותנו בצד של בני המזל...

סע בזהירות ותהנה מהרכב.

 

תודה נשמה!!!

 

במספר משפטים שכתבת הרגעת אותי ועשית לי טוב על הלב....

 

נ.ב. לא יודע אם הרכב שלי הוא אותו רכב שלך, אני הזמנתי פרימיום בצבע שחור. אבל שוב, מאוד נהניתי לקרוא מה שכתבת. תודה!

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
מודה שההתנעה ללא מפתח שכבר קיימת מספר שנים בשוק מרגשת אותי! ועוד כמה דברים - יש לי אפילו "עליית גג" כמו שהבן שלי אומר! אינטרנט ומסך מגע באוטו - שומו שמיים. יתרה מכך אדם פשוט הנני - כתבתי שאם היה לי תקציב אחר הבחירה שלי היתה אחרת לגמרי... כנראה שלא רולס רויס אבל קרוסאובר גרמני בהחלט!

 

כמוני כמוך - כולי התרגשות מהנעה ללא מפתח (וכניסה ללא מפתח!), אינטרנט ומסך מגע באוטו, סאן רוף, רכב גבוה! כל אלה דברים שבחיים לא היו לי. למעשה גם רכב חדש לא היה לי מעולם, ואני מאוד מתרגש מהריח המשכר של רכב חדש.

 

ריח של תינוק חדש וריח של רכב חדש, אלה דברים משכרים... כעת יש לי את שניהם, תודה לאל.

 

התקציב שלי הוא ממש קטן ואני מודה לאלוהים שהיו לי 80,000 לשים מקדמה ועכשיו אני צריך לשלם "רק" 1500 כל חודש. לפני כן היו לי שני רכבים, אחד פרייבט והשני קצת גבוה אבל לא ברמה של ג'יפ.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הוא מצליח לעשות את זה בזכות אותם דברים שבזכותם הלאנסר מתחרה במכוניות "נחותות" ממשפחתיות "אמיתיות" כמו סקודה ראפיד או מאזדה דמיו. תמחור. בזכות זה שהלאנסר מיושנת מאותן משפחתיות וסובלת מאבזור חסר, איכות חומרים ירודה ועיצוב (לפחות פנים) מיושן, היצרן יכול (וחייב) למכור אותה ליבואן במחיר נמוך שמאפשר לו להוריד את המחיר שלה לצרכן. אז אנשים קונים. האם זה הופך אותה למכונית פחות טובה מהמתחרות הישירות שלה (מבחינת קטגוריה)? כן, אבל האם זה הופך אותה לקניה רעה? לא בהכרח, בעיקר בזכות המחיר הנמוך.

 

 

תראה לי עוד רכב מאובזר ואמין כמו הספורטבק ב 120K

 

ומה זה "איכות חומרים ירודה"? האם 140000ק"מ ללא קירקוש בלנסר 2009 מעידים על "איכות חומרים ירודה"?

ואל תדאגו למיצובישי. זה קונצרן ענק שמכוניות זה פסיק ממנו (אגב, למיטב ידיעתי מנוע ה 1500 של הלנסר סדאן פותח על ידי דיימלר בנץ. ממש מיושן..הא?)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם (נערך)

מיצובישי פיתחה, חברת בת של דיימלר ייצרה , זה לא ממש מנוע חדש, הוא פותח 3 שנים לפני הלנסר (2004).

אתה מתבלבל בין איכות חומרים לאיכות הרכבה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
מיצובישי פיתחה, חברת בת של דיימלר ייצרה , זה לא ממש מנוע חדש, הוא פותח 3 שנים לפני הלנסר (2004).

אתה מתבלבל בין איכות חומרים לאיכות הרכבה.

בקשר למנוע, הגבתי לאלה שכתבו שהמנוע עתיק. הוא בא יחד עם הקולט והלנסר הנוכחית. לא שידוע לי (ואולי אני מתבלבל, כן?) שיש חידושים מופלגים במנועי בנזין רגילים משנת 2004. גם אין לי בעיה במנוע שפותח על ידי מיצובישי... מנוע 1800 של הספורבק מיוצר משנת 2005... ממש עתיק.

דבר שני, אני יודע היטב מה פירוש איכות חומרים ומה פירוש איכות הרכבה וגם את הקשר ביניהם. אני רק לא סובל את הביטויים של אניני הרכב כמו "פלסטיק חלול"...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני, לא צריך לרתוח. הלאנסר הוא רכב טוב למשתמש הממוצע, אבל ישן, מדי. במונחי עולם הרכב עבר זמנו. זה נכון שאין לו מגרעות מהותיות, אבל גם אין לו הרבה יתרונות יחסיים וגילו ניכר בו. זו דרכו של עולם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...