Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה כנראה לא מעודכן, הבחור הזה החזיק דייהו נובירה והילל אותה כאילו זה לפחות S-CLASS. אחרי זה הוא קנה הונדה FRV ועשה את אותו הדבר. עכשיו אותו סיפור רק עם מיצובישי אאוטלנדר.

שיהיה לו לבריאות, זה מבדר. אבל אם הוא באמת חש צורך להצטדק באינטרנט פני אנשים שהוא לא מכיר אז אני קצת עצוב בשבילו.

 

ממש לא. כתבתי על דייהו שהיא זבל של אוטו, ופירטתי את מסע היסורים שעברתי עם הרכב. עד היום אני ממליץ לכל אחד להתרחק מתוצרת קןריאנית.

 

איפשהו באיזה מקום כתבתי שהעיצוב האחורי הוא כמו מרצדס (גם צירפתי תמונה) וזה הפך לבדיחת השנה.

 

על frv כתבתי את היתרונות ואת החסרונות. בגדול זה אחלה רכב, אשתי בכתה כשמכרנו וגם לי היה עצוב. לא רואה מוסך, נוהג כמו בובה. יש לו גם חסרונות, הוא שתיין דלק ומאחור הוא נראה צפרדע. גם את זה כתבתי.

 

גם עם אאוטלנדר כתבתי שאני מאוכזב קשות מעיצוב הפנים המיושן.

 

עם שאר הנתונים אפשר להתווכח לגופו של ענין, ואפשר גם לברוח מדיון ולהתמקד בגופו של אדם

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ואללה, לא שמתי לב שזה אותו הבחור. אני מכיר את השרשור המפורסם. לא ידעתי שזה אותו אחד.:-)

 

בשרשור המפורסם כתבתי חצי בצחוק חצי ברצינות, כי החבר'ה הגזימו עם הביקורת על דייהו, ועדיין לא הגיע הקש ששבר את גב הגמל שגרם לי עצמי לעשות חושבים ולהבין שהם צודקים ועדיף לתת את הרכב למישהו בחינם במקום להמשיך להחזיק בו. בסוף היה איזה מסכן שקנה אותו ב4000.

 

אפשר למצוא את תסמונת האשה המוכה אצל הרבה אנשים כאן שמחזיקים רכב צרפתי, מבקרים כל שני וחמישי במוסך ושוכחים כמה כסף הם מוציאים בסך הכל, כמה הם מבזבזים זמן וכמה הם אוכלים את הלב. אצלם "בסך הכל הרכב נוח ומשרת אותי נהדר" וזה מה שקרה לי באותה תקופה עם הדייהו.

 

הfrv היה רכב נהדר שלא ראה מוסך וגם גם אאוטלנדר לפי הביקורות, וגם לפי דו"ח חברת ליסינג שראיתי. אמינות מטורפת, וזה הלקח שלי מאותו דייהו

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כתבת שהדייהו זה זבל אחרי שהחלפת אותה בהונדה. אחרי שקנית את המיצובישי, הכפשת את ההונדה בשרשור הילולים שפתחת לה. מה, לא?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זאת עובדה שהאאוטלנדר התחדש מבחינה חיצונית, וזאת עובדה שאתה זורק סתם נתונים חסרי כיסוי, שמתאימים אולי לדגם הקודם של אאוטלנדר.

 

א. הפלסטיקים לא זולים, בקיה ויונדאי התחושה יותר זולה. במבחני רכב שיבחו את איכות החומרים

 

ב. בינתיים כל מי שיש לו אאוטלנדר חדש כאן בפורום, דיווח על נוחות נסיעה מצויינת. אם לא משווים לרכבי פרימיום שעולים כפול ומכופל, זה סבבה לגמרי.

 

ג. גם בנושא בידוד הרעשים מיצובישי מאוד השקיעו בדגם הנוכחי ורואים תוצאות. בעל אאוטלנדר חדש טרח לפתוח בפני את הפלסטיקים והראה לי את שכבת הבידוד שמיצובישי הוסיפו בדגם החדש.

 

ד. הנדסת האנוש לא פחות טובה מכל יצרן אחר. עיצוב הפנים מיושן לטעמי אבל הכל במקום. תקרא מבחני רכב.

 

ה. שוב, תקרא מבחני רכב והשוואות למתחרות יונדאי וקיה ספורטאז' ותראה שמבחינת הביצועים הוא לא נופל מהם בכלום. ואני מדבר על מבחני רכב כמו וואלה שיש תחושה חזקה שהמבחן ממומן ע"י קיה.

 

ועכשיו אתם מוזמנים להגיב לגופו של ענין....

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
בשרשור המפורסם כתבתי חצי בצחוק חצי ברצינות, כי החבר'ה הגזימו עם הביקורת על דייהו, ועדיין לא הגיע הקש ששבר את גב הגמל שגרם לי עצמי לעשות חושבים ולהבין שהם צודקים ועדיף לתת את הרכב למישהו בחינם במקום להמשיך להחזיק בו. בסוף היה איזה מסכן שקנה אותו ב4000.

 

אפשר למצוא את תסמונת האשה המוכה אצל הרבה אנשים כאן שמחזיקים רכב צרפתי, מבקרים כל שני וחמישי במוסך ושוכחים כמה כסף הם מוציאים בסך הכל, כמה הם מבזבזים זמן וכמה הם אוכלים את הלב. אצלם "בסך הכל הרכב נוח ומשרת אותי נהדר" וזה מה שקרה לי באותה תקופה עם הדייהו.

 

הfrv היה רכב נהדר שלא ראה מוסך וגם גם אאוטלנדר לפי הביקורות, וגם לפי דו"ח חברת ליסינג שראיתי. אמינות מטורפת, וזה הלקח שלי מאותו דייהו

 

איזה שנתון הדייהו שלך הייתה? האם היא הייתה ידנית?

 

מגניב שהזכרונות שלך מרכב ישן זה אמינות ושירות בסיסי, ככה צריך להיות.

פורסם
כתבת שהדייהו זה זבל אחרי שהחלפת אותה בהונדה. אחרי שקנית את המיצובישי, הכפשת את ההונדה בשרשור הילולים שפתחת לה. מה, לא?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

 

לא. כתבתי את החסרונות מנקודת מבט ארוכת טווח (יש דברים כמו תושבת מנוע שהפריעו בשלב מאוד מאוחר, כשעמדתי למכור את הרכב), ושמתי דגש על החסרונות.

 

אבל להכפיש? ממש לא. תקרא שוב את היתרונות ואת החסרונות ותקבל תמונת מצב כללית שלפיה עדיין הרכב מומלץ מאוד

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
איזה שנתון הדייהו שלך הייתה? האם היא הייתה ידנית?

 

מגניב שהזכרונות שלך מרכב ישן זה אמינות ושירות בסיסי, ככה צריך להיות.

 

שנתון 2000, קניתי ב2002. מהשכרה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אפשר לינק לשרשור הגדול דאז?

 

רק שתדע, אני קרוב ל6 שנים בפורום הזה, כבודו של השרשור ההוא במקומו מונח.

 

למען האמת, היו עוד שרשורים מצחיקים כמו השרשור של סרוסי הגדול.

 

צריך לעבור על השרשורים האלו עוד פעם, לראות עד כמה המצב שלי תקין פה.:lol:

פורסם
FRV ואאוטלנדר

לעבור מFRV לאאוטלנדר זה טיפה שנמוך.

עכשיו הבנתי הכל. תסמונת "מה שקניתי זה הכי טוב" שחוזרת על עצמה שוב ושוב.

 

1. כשנהגתי בfrv לקחתי מחבר את האאוטלנדר החדש שהוא קנה, ההרגשה היתה שעברתי מסוסיתא לפורשה.

 

2. קשה לקרוא לזה "שינמוך" כשעליתי בכמה סנטימטרים טובים ואני מרגיש על הגובה.

 

3. תקרא טוב את ההודעות של כל החברים בפורום ותבין שכולם סובלים פחות או יותר מאותה תופעה. אחרי הכל, בנאדם הולך ובוחר רכב אחרי שהוא בדק את השטח והגיע למסקנה שהוא הכי טוב, וזה גם מה שהוא יכתוב בפורום.

 

אני לכשעצמי רציתי אקורה mdx. אין בארץ וגם עולה כפול. אינפיניטי x60 מצא חן בעיני אבל עולה כפול. גם צריכת דלק כפולה. אאודי q7 מצא חן בעיני אבל כנ"ל. מאזדה xc9 מצאה חן בעיני בעיצוב הפנימי, וגם החיצוני לא הכי גרוע. גם טויוטה היילנדר היתה אופציה אבל היו כמה דברים שהפריעו, וכל זה 100,000 מעל התקציב.

 

לכן הגעתי למסקנה שאאוטלנדר הוא הכי טוב, ואת זה אני גם כותב כאן. שים לב שמעולם לא כתבתי שהוא יותר טוב מכל השמות שהזכרתי (שנפלו בסעיף של תקציב)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

תגיד, קראת את ההודעה שלי בסוף העמוד הקודם?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

תגיד, אתה מודע לזה שלא כולם קוראים את כל השרשורים בפורום?

 

דווקא חשבתי שיש לך חוש הומור אחרי ההודאה שלך שחצי מהשרשור על הנובירה היה בצחוק מבחינתך...

פורסם (נערך)

חוש הומור בסבבה, אבל חוקר פרטי צריך קודם לקרוא מה הבנאדם כתב...

 

לגבי הנובירה, השרשור מתחילתו ועד סופו היה צחוק, וגם השרשור שבא אחריו.

 

ועוד לפני שמכרתי אותו כתבתי שהוא זבל של אוטו (אפרופו הרכב שלי הכי טוב)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423871-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%95-%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%94

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בוא נראה, זה מה שרשמת ב2009 על הנובירה, אחרי שפירטת את הכספים הרבים שהשקעת בלתקן אותה:

ומה אני רוצה לומר לכם? מי שרוצה לקנות את האוטו, או לא רוצה, זה ענין שלו, אבל המסקנה שלי היא: היה שווה לקנות, והיה שווה להשקיע את מה שהשקעתי. בסך הכל האוטו מאוד מפנק אותי, נוסע כמו סוס, אני קורע אותו, יש מוזיקה טובה, מזגן טוב, המושבים נוחים מאוד ולא כמו שכתב מישהו לפני שזה כמו קרש, יש אזעקה, הרמת שמשות, לדידי אין הבדל בין זה לבין רכב חדש אחר שעולה פי 8 מהרכב הזה, אלא ביציבות הכללית.

אחרי זה ב2012 בשרשור אחר רשמת:

קראתי את השרשור שכתבתי בו ב-2009, ולא הפסקתי לצחוק. בזמנו ניסיתי להמליץ על הרכב החולה הזה.



 

אז כל מה שאני רוצה היום, זה להוריד בפניכם את הכובע, ולהודות -

זה באמת זבל של אוטו, שמומלץ לכל אחד להתרחק ממנו.

ואז באותו שרשור שבו קברת סופית את הנובירה המעפנה, כתבת את זה:

אני לא אמרתי ש-frv הוא הרכב הכי טוב בעולם. אמרתי שבניגוד גמור לנובירה שלכולם היה רק דברים גרועים לומר עליו, אז ה-frv זכה לשבחים בכל מקום שקראתי עליו, ובניגוד לנובירה שזה רכב עם שוק הכי גרוע שיש, ה-frv נחטף כמו לחמניות טריות. בין היתר בגלל שהפסיקו לייצר את הרכב. יש מישהו שלא מסכים איתי בקטע הזה?

לאחר מכן פתחת שרשור נפרד לFRV ובו נכתבו בהתחלה כל מיני דברים שסתרת לאחר מכן (בעצמך, לא משתמש אחר). לדוגמא:

לפני שנה קניתי הונדה FRV קומפורט (הגירסה הבינונית), מיד ראשונה עם קילומטראז' נמוך יחסית, ואני רוצה להעלות רשמים מהרכב המדהים הזה שהתאהבתי בו. בהתחלה הוא לא היה בכלל אופציה מבחינתי, אבל מישהו דחף אותי לקנות אותו ואני מודה לו עד היום.

 

 

הרכב יפה - אבל זה ענין של טעם כמובן. לטעמי הוא מזכיר עיצוב של רכבים יוקרתיים מאוד, ונותן תחושה של ג'יפון, להבדיל ממיצובישי גרנדיס לדוגמא או מזדה 5, שאלה רכבים שנמתחו לאורך.

 

צריכת דלק ממוצעת אצלי - 1:10, נראה לי שבבין עירוני זה אוכל פחות. יחסית למזדה 5 או מיצובישי גרנדיס ורכבים אחרים, היא אפילו חסכונית.

 

יש רעשי רוח לא נעימים במהירות מעל 120 קמ"ש (בכל זאת לא המהירות הסטנדרטית בארצנו).

לאחר מכן באותו שרשור, עם שם המשתמש הנוכחי שלך רשמת את הדברים הבאים:

העיצוב, מאחור הוא נראה ממש כמו צפרדע - כיעור טוטאלי. מהצד איכשהו נחמד, וגם מלפנים נראה רחב מדי. בקיצור לא מלך היופי.

 

הדלק. האוטו הזה הוא שתיין, נקודה. שלא יעבדו עליכם. אוכל אחד ל7-8 בעיר, אחד ל-10 מחוץ לעיר.

 

...בFRV במהירות של מעל 100 קמ"ש יש רעשי רוח מחרישי אוזניים שמאוד מפריעים לנהיגה.

 

תראה, אני מבין שהדעות משתנות עם הזמן והניסיון על הרכב, אבל יש פה דפוס ברור אצלך.

בהתחלה מדובר ברכב הכי טוב בעולם ואין עוד מלבדו, אבל ברגע שנרכש הרכב הבא פתאום מדובר בסוסיתא.

לקורא מן הצד זה לא נראה ממש ביקורת אמינה ואוביקטיבית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חזרתי לשרשור אחרי מספר ימים, ואני חייב לציין שהוא משעשע מאוד, אבל גם הזוי.

לא יודע אם לצחוק או לבכות מההתרשמות של אאוטלנדר מהכריזמה (שם אומלל אפילו בזמנו, כי כריזמה ממנה והלאה...).

ומה שSlowRide מצא עכשיו בכלל משעשע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...