Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

" רק חמור לא משנה את דעתו " זו קלישאה, אבל יש בה שכל. אבל לספר שה FRV חסכונית ותשתה קרוב לודאי מחוץ לעיר פחות מליטר ל כל 10 ק"מ שהיא ( במשתמע ובנובע ) שותה בעיר, כשהישבן עוד מתענג על מושביה, ולספר שזה בעצם 7-8 והאוטו אלכוהוליסט חסר תקנה, מיד לאחר שמאס בה, זה כבר התאמת העובדות לרגש והרבה פחות מחמיא למספר ולאמינותו. בקיצור אם מישהו רוצה לקנות אאוטלנדר כזו, טוב יעשה אם יחפש גם "סקונד אופיניון".

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהתחלה מדובר ברכב הכי טוב בעולם ואין עוד מלבדו, אבל ברגע שנרכש הרכב הבא פתאום מדובר בסוסיתא.

 

בכל פעם שיש הבדל משמעותי בין ישן לחדש, יש כזאת הרגשה, ואז מתרגלים, ואחר כך מחליפים את הרכב במשהו שונה בצורה קיצונית, הישן מרגיש כמו סוסיתא.

 

אם האוטו הקודם שלך היה פז'ו מודל 92, גם דייהו נובירה תרגיש לך כמו מרצדס, ואם האוטו שלך היה דייהו נובירה, FRV או אאוטלנדר ירגישו כמו חללית.

 

ואם פות"ש יחליט להשתדרג מאאוטלנדר לרכב איכותי יותר, אז האאוטלנדר תרגיש לו כמו סוסיתא.

 

זה כמו עם שדרוג מחשב

 

http://theoatmeal.com/comics/computer_phases

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה בסדר שאתה מרגיש שאתה משתדרג, אבל בדרך לפסול את כל מה שהוא לא שלך בטענות מגוכחות ועובדות מארץ האגדות - לא נשמע טוב, ובטח שלא מוסיף לאמינותך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בכל פעם שיש הבדל משמעותי בין ישן לחדש, יש כזאת הרגשה, ואז מתרגלים, ואחר כך מחליפים את הרכב במשהו שונה בצורה קיצונית, הישן מרגיש כמו סוסיתא.

 

אם האוטו הקודם שלך היה פז'ו מודל 92, גם דייהו נובירה תרגיש לך כמו מרצדס, ואם האוטו שלך היה דייהו נובירה, FRV או אאוטלנדר ירגישו כמו חללית.

 

ואם פות"ש יחליט להשתדרג מאאוטלנדר לרכב איכותי יותר, אז האאוטלנדר תרגיש לו כמו סוסיתא.

 

זה כמו עם שדרוג מחשב

 

http://theoatmeal.com/comics/computer_phases

מסכים, אני מבין את ההתלהבות הראשונית שדועכת אבל מביקורת כזאת מתלהבת מוגזמת בהתחלה שהופכת לגידופים בסוף אין מה להסיק באמת על הרכב. במיוחד שיש דברים שסותרים את עצמם, כמו שבהתחלה הרכב יפה מאד ואחרי זה הופך למכוער. או שהרכב נחשב לחסכוני אבל בסוף הוא שתיין כבד. זה כמו ילד קטן שמתלהב על הצעצוע שלו, וכשנשבר ומחליפים לו הוא בונה לעצמו הילת שלמות סביב החדש באמצעות השמצת הישן.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צריך להצדיק פסיכולוגית את הסכומים ששקעת באוטו חדש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי הרבה מה להגיב על כל מה שנאמר כאן. במיוחד על הכאילו "סתירות" בדברים שכתבתי בתקופות זמן שונות לחלוטין (כשהרכב עוד היה אצלי, כמובן. גם הדייהו וגם הfrv).

 

אבל בינתיים הגיע היום האאוטלנדר, וכל מה שכתבתי זה באמת כלום לעומת תחושת הנהיגה המענגת באאוטלנדר... והשבחים שאני מקבל מקיר לקיר, שמדובר במשהו פצצתי במיוחד, כאילו קניתי רכב במליון דולר.

 

שידרגתי את הרכב בשני דברים קטנים, שנתנו לו מראה אחר לגמרי. בתוך הרכב הדבקתי פאנל כסוף (17 דולר בעלי אקספרס) ומחוץ לרכב הדבקתי אותיות סטייל לנדרובר (50+ 50 דולר משלוח, מקורי של 2016, מחיר בארץ 800).

 

בהמשך אעלה תמונות

 

IMG-20160412-WA0020.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

IMG-20160412-WA0019-1.jpg

 

חתכתי את התמונה בגלל הלוחית זיהוי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

נובירה/FRV/אוטלנדר היקר,

 

הבנו שאתה אוהב את הרכב שלך, זה טוב מאוד. תמשיך ככה.

אוטלנדר רכב בסדר לקטגוריה שלו ומחיר, לכן הוא פופולארי בליסינג.

אבל, אם תעצור לרגע לשבח בלי סוף את הרכב שלך, תסתכל אליו מהצד ותשווה עם מתחרות, זה יעזור לך לקבל תמונה יותר מציאותית אודות הרכב שלך. בסרט רכב מיליון דולר בכאילו היינו כבר עם הנובירה שלך.

בוא לא נעשה נובירה עונה שלישית :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תתחדש!

 

בכל זאת, אתה רוצה להגיד שכל מה שכתבת עד עכשיו זה מישיבה בסוכנות ונסיעת מבחן של שלושת רבעי שעה?

 

Fuck me...

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

קודם כל תתחדש. אם עברת מנובירה לFRV ומשם לאאוטלנדר זה סימן שהמשפחה גודלת וזו סיבה לשמחה בפני עצמה.

דבר שני, אתה לא צריך לשכנע את עצמך מול אנשים שאתה לא מכיר באינטרנט על הצלחת הרכישות שלך בתחום הרכב.

אף אחד לא יחשוב שאתה פראייר אם תרשום ביקורות טיפה יותר אובייקטיביות שמשקפות את המציאות, לא כאלה על גבול הפרסומת. רק יעריכו אותך יותר כמשתמש שיש לו מילה. זה תורם הרבה יותר לתוכן של הפורום מאשר שרשורי סגידת השעשוע האלה כמו עם הנובירה, שחוץ מבידור לא ממש מספקים מידע שימושי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בוא נראה, זה מה שרשמת ב2009 על הנובירה, אחרי שפירטת את הכספים הרבים שהשקעת בלתקן אותה:

 

אחרי זה ב2012 בשרשור אחר רשמת:

 

ואז באותו שרשור שבו קברת סופית את הנובירה המעפנה, כתבת את זה:

 

לאחר מכן פתחת שרשור נפרד לFRV ובו נכתבו בהתחלה כל מיני דברים שסתרת לאחר מכן (בעצמך, לא משתמש אחר). לדוגמא:

 

לאחר מכן באותו שרשור, עם שם המשתמש הנוכחי שלך רשמת את הדברים הבאים:

 

 

תראה, אני מבין שהדעות משתנות עם הזמן והניסיון על הרכב, אבל יש פה דפוס ברור אצלך.

בהתחלה מדובר ברכב הכי טוב בעולם ואין עוד מלבדו, אבל ברגע שנרכש הרכב הבא פתאום מדובר בסוסיתא.

לקורא מן הצד זה לא נראה ממש ביקורת אמינה ואוביקטיבית.

 

קראתי את כל הקטעים שהבאת ולא מצאתי סתירות מהותיות.

 

כנראה לא שמת לב ש"קברתי את הנובירה" הרבה לפני שקניתי frv ובכלל לפני שחשבתי להחליף אוטו, כי אז לא היה לי שקל להשקיע ברכב חדש. ואם היית שם לב, היית מבין שכל התזה שלך נופלת.

 

אז מה באמת הסיפור? פשוט, יש הבדל בין התרשמות ראשונית לבין התרשמות אחרי 4 שנים. היה נראה לי בהתחלה שההונדה חסכנית, אחרי 4 שנים קלטתי שבעצם היא שתיינית. לא מדובר בפערים ענקיים, גם בהתחלה וגם בסוף הזכרתי ממוצע של 1-10, רק שבהתחלה לא שמתי לב שבתוך העיר הוא אוכל הרבה יותר.

 

לגבי העיצוב, גם בסופו של יום כתבתי שמהצד העיצוב נחמד. אלא שבהתחלה העיצוב האחורי של ההונדה לא הפריע לי, ובסופו של יום (עוד לפני שקניתי את האאוטלנדר) הייתי כל הזמן אומר לאשתי שהעיצוב האחורי דומה לצפרדע וזה מעצבן אותי.

 

אין פה "שינוי דעה", יש דברים שאתה פשוט מבין עם הזמן, אחרי כמה שנים טובות שאתה עם הרכב. והתזה שבנית, ש"הרכב שלי הכי טוב והקודם הכי זבל", נופלת מכל הכיוונים. כי השמצתי את הנובירה עוד הרבה לפני שמכרתי אותה, ועל הfrv אני עדיין אומר שהוא רכב מומלץ לקניה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
חזרתי לשרשור אחרי מספר ימים, ואני חייב לציין שהוא משעשע מאוד, אבל גם הזוי.

לא יודע אם לצחוק או לבכות מההתרשמות של אאוטלנדר מהכריזמה (שם אומלל אפילו בזמנו, כי כריזמה ממנה והלאה...).

ומה שSlowRide מצא עכשיו בכלל משעשע.

 

אומלל או לא אומלל, ההתרשמות שלי מכריזמה שנת 2002 שהיא רכב שנוסע ממש טוב והאמינות שלו בשמים.

 

וזאת לא רק ההתרשמות שלי - אלא כל מי שדיברתי איתו על זה. מכיר אנשים שפתחו עסק שלם של השכרת מכוניות ישנות, כולן מיצובישי כריזמה או לאנסר.

 

מעניין שדוקא פה יש את האנשים עם האנטי תזה לכל דבר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
" רק חמור לא משנה את דעתו " זו קלישאה, אבל יש בה שכל. אבל לספר שה FRV חסכונית ותשתה קרוב לודאי מחוץ לעיר פחות מליטר ל כל 10 ק"מ שהיא ( במשתמע ובנובע ) שותה בעיר, כשהישבן עוד מתענג על מושביה, ולספר שזה בעצם 7-8 והאוטו אלכוהוליסט חסר תקנה, מיד לאחר שמאס בה, זה כבר התאמת העובדות לרגש והרבה פחות מחמיא למספר ולאמינותו. בקיצור אם מישהו רוצה לקנות אאוטלנדר כזו, טוב יעשה אם יחפש גם "סקונד אופיניון".

 

אני לא יודע אם 7-8 זה אלכוהוליסט חסר תקנה. אבל ההפרש בין 8 ל10 הוא לא כזה גדול כמו שאתה מתאר אותו. ואכן בהתחלה (כשכתבתי את הביקורת הראשונית) הייתי תחת השפעה של נסיעות בין עירוניות שעלו לי בזול. לאחר כמה שנים עשיתי סיכום כולל של צריכת דלק והבנתי שהאוטו שתיין לא קטן (בתוך העיר).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...