Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האיבו הופסקה ולא תהיה יותר (אחרי שתימכר ה"מהדורה הסופית").

 

תראה, אאוטלנדר, בגדול זה נכון. אבל.

קשה לי להגיד שהם לא מתאמצים, מיצובישי מוטורס היא חלקיק קטן בשלל החברות שקיימות תחת המטרייה של מיצובישי, ולכן היא מקבלת גם חלקיק מהתקציבים. מעבר לזה, הצונאמי של 2010 היה מכה אנושה לכל תעשיית הרכב היפנית (תראה גם את סובארו וסוזוקי שלא מצליחות לחדש כמעט כלום) ובמיוחד ליצרנים הקטנים - דוגמת מיצובישי. כדי להקל על המצוקה הכלכלית, הם מתמקדים חזק מאוד בשוק הביתי שלהם, אבל גם שם קשה להם להוציא דגמים בקצב של יצרניות גדולות כמו טויוטה או הונדה.

 

'

 

לא הבנתי את המשפט המודגש,

סוזוקי לדוגמה אמורה להציג שלל דגמים חדשים בשנה הקרובה (סלריו, היורשת לאיגניס ועל הפרק גם ג'ימני חדשה), וזאת לאחר הוצאת הויטריה החדשה והקרוסאובר לפניה.

 

גם סובארו חידשה / עומדת בפני חידוש מרבית היצע הדגמים.

 

כל זה בניגוד למיצובישי - שבאמת מוכרים דגמים מיושנים.

.We apologise for the inconvenience

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בני, לא צריך לרתוח. הלאנסר הוא רכב טוב למשתמש הממוצע, אבל ישן, מדי. במונחי עולם הרכב עבר זמנו. זה נכון שאין לו מגרעות מהותיות, אבל גם אין לו הרבה יתרונות יחסיים וגילו ניכר בו. זו דרכו של עולם.

 

הוא נוסע מצויין?

 

-כן.

 

מה צריך יותר מזה?

 

את המראה החיצוני מיצובישי מנסה לשדרג כל הזמן

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
תראה לי עוד רכב מאובזר ואמין כמו הספורטבק ב 120K

 

ומה זה "איכות חומרים ירודה"? האם 140000ק"מ ללא קירקוש בלנסר 2009 מעידים על "איכות חומרים ירודה"?

ואל תדאגו למיצובישי. זה קונצרן ענק שמכוניות זה פסיק ממנו (אגב, למיטב ידיעתי מנוע ה 1500 של הלנסר סדאן פותח על ידי דיימלר בנץ. ממש מיושן..הא?)

 

"מאובזר" ו"אמין" זה לא הכל ברכב. רכב צריך להיות גם נוח, נעים (כן, גם החומרים שאיתם אתה בא במגע רצוי שירגישו נעימים), שקט, מרווח, יעיל בצריכת הדלק ורחמנא ליצן אולי אפילו חזק ומתנהג. הלאנסר לא עושה אף אחד מהדברים האלה.

לקחת מלא פיצ'פקעס ולדחוף לתוך מכונית לא עושה אותה טובה (ע"ע מיצובישי אטראג'), מכונית צריכה להיות קודם כל מכונית, לא עגלת קניות באלי אקספרס.

 

ב"מיושנת" אני מתכוון שאם אני יושב היום בלאנסר חדשה, יש בדיוק את אותה הרגשה כמו שהייתה כשישבתי בלאנסר לפני 8 שנים. בעוד שהרבה יצרניות אחרות התקדמו, חידשו את העיצוב, עברו להשתמש בחומרים מתקדמים יותר (נניח כאלה שהם גם יותר נעימים למגע וגם יותר עמידים לאורך זמן), שיפרו את הארגונומיה של המערכות, את היכולת להתממשק עם הטלפון שלי וכל אותם דברים שאמרתי בפסקה הראשונה. מיצובישי לא עשו את זה. וזה מה שעושה אותה מיושנת.

 

זה שדיימלר פיתחו את המנוע לפני 11 שנים לא הופך אותו אוטומטית למודרני תמיד. דיימלר פיתחו מנועים גם ב-1932, אני בטוח שלא תגיד עליהם שהם מודרניים.

 

לא הבנתי את המשפט המודגש,

סוזוקי לדוגמה אמורה להציג שלל דגמים חדשים בשנה הקרובה (סלריו, היורשת לאיגניס ועל הפרק גם ג'ימני חדשה), וזאת לאחר הוצאת הויטריה החדשה והקרוסאובר לפניה.

 

גם סובארו חידשה / עומדת בפני חידוש מרבית היצע הדגמים.

 

כל זה בניגוד למיצובישי - שבאמת מוכרים דגמים מיושנים.

 

הם מוציאים דגמים חדשים, כן, אבל רובם ככולם מבוססים על טכנולוגיה ישנה. מנועי בנזין אטמוספריים, תיבות אוטומטיות או רציפות, טכנולוגיות בטיחות עתיקות (לא סובארו, שמפתחת במרץ את ה-Eye sight המצויינת שחבל שלא מגיעה לישראל) ומערכות מולטימדיה וקישוריות שרחוקות מלהיות חדשניות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הוא נוסע מצויין?

 

-כן.

 

מה צריך יותר מזה?

 

את המראה החיצוני מיצובישי מנסה לשדרג כל הזמן

 

הוא לא נוסע מצוין, הוא נוסע סביר. יש לא מעט מכוניות, גם בתקציב שלה, שנוסעות יותר טוב. קיה סול, למשל, שגם לא תהיה פחות אמינה. גם סיטרואן C4 לא תסע פחות טוב ותהיה עדיפה מבחינת מנוע/גיר. סקודה ראפיד גם לא תסע פחות טוב. לפי עדויות אנשים שנהגו גם פיאט טיפו (טרם הספיקותי לנהוג). פרופורציות, זה מה שאומרים לך.

 

לנסוע מצוין זה, למשל, BMW M235I, דברים כאלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הם מוציאים דגמים חדשים, כן, אבל רובם ככולם מבוססים על טכנולוגיה ישנה. מנועי בנזין אטמוספריים, תיבות אוטומטיות או רציפות, טכנולוגיות בטיחות עתיקות (לא סובארו, שמפתחת במרץ את ה-Eye sight המצויינת שחבל שלא מגיעה לישראל) ומערכות מולטימדיה וקישוריות שרחוקות מלהיות חדשניות.

 

זה גם לא נכון, מתחילים להשתמש במנועי 1 ליטר טורבו בנזין יעילים וחזקים עם תיבות רציפות (ע"ע הבאלנו החדשה) ויש גם דיבורים על הצגת מנועים היברידים בהמשך.

אמנם לא בקידמת הטכנולוגיה, אבל לא גם קופאת על שמריה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

ורחמנא ליצן אולי אפילו חזק ומתנהג. הלאנסר לא עושה אף אחד מהדברים האלה.

דווקא מהביקורות במגזינים בארץ משתמע שהיא כן מתנהגת. יש לה מערכת מתלים טובה למדי עם מתלה רב חיבורים מאחור (לא חושב שיש רכב אחר במחיר דומה עם מתלה כזה, רק קורולה ידנית).

 

 

מנועי בנזין אטמוספריים, תיבות אוטומטיות או רציפות, טכנולוגיות בטיחות עתיקות (לא סובארו, שמפתחת במרץ את ה-Eye sight המצויינת שחבל שלא מגיעה לישראל) ומערכות מולטימדיה וקישוריות שרחוקות מלהיות חדשניות.

 

מנוע אמוספרי זה לא טוב?למזדה, הונדה, יונדאי ולטויוטה גם מנועים אטמוספריים בדגמים המקבילים.

לטויוטה, ניסאן גם גיר רציף, האם זה בהכרח דבר רע? היתרון של גיר רציף זה פשטות וטווח יחסי העברה, מה שמחליף את הצורך לעשות גיר קומפקטי סופר מסובך עם המון הילוכים במקרה של פלנטרי או לבנות גיר רובוטי עם המגרעות שלו. בגירים רציפים המודרניים הצליחו להתגבר על מרבית המכשולים ובכל להגדיל את אורך החיים שלהם לסביר.

 

סביר להניח שמנוע אטמופסרי ישרוד הרבה יותר קילומטרים מאשר מנועי טורבו קטנים ואופנתיים כי התקלות במנועי טורבו קטנים יהיו יקרות יותר לתיקון כאשר יתחילו ללכת מכלולים מרכזיים, וגם מנוע טורבו קטן עובד בתנאים הרבה יותר קשים.

 

לא נהגתי על לנסר החדשה ישנה, אבל מבטיח לסגור את הפער הזה בהשכלה המוטורית שלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אסף, צודק, שכחתי מהמנועים החדשים של סוזוקי. קח את מה שאמרתי ותחשוב שקראת את זה לפני שנה בערך, אז זה היה נכון, בחודשים האחרונים הם באמת עושים צעדים קדימה.

 

דווקא מהביקורות במגזינים בארץ משתמע שהיא כן מתנהגת.

 

כל כך, אבל כל כך לא, שאתה אפילו לא מתאר לעצמך. היא נמרחת, יוצאת לתת היגוי לפני שאתה מסובב את ההגה וגם המנוע לא מצליח לפתח קצב תנועה סביר, שלא לומר מעניין. שים אותה מול כל משפחתית מהדור הנוכחי (ואפילו כמה תת-משפחתיות) ותראה הבדלים תהומיים. סתם לצורך השוואה - באותו קטע כביש, סקודה ראפיד ספייסבק 1.4 הייתה הרבה יותר מתגמלת, והיא בעצמה - אם להשתמש בתרגום חופשי מאנגלית - די כלב. וזה אומר הרבה מאוד לגבי הלנסר

 

 

 

 

מנוע אמוספרי זה לא טוב?

 

אני אמרתי לא טוב? אמרתי שהם "לא מתקדמים". זה הכל. היתרונות של זה ברורים לכולם, כמו גם החסרונות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
"מאובזר" ו"אמין" זה לא הכל ברכב. רכב צריך להיות גם נוח, נעים (כן, גם החומרים שאיתם אתה בא במגע רצוי שירגישו נעימים), שקט, מרווח, יעיל בצריכת הדלק ורחמנא ליצן אולי אפילו חזק ומתנהג. הלאנסר לא עושה אף אחד מהדברים האלה

 

הלאנסר לא, אבל האאוטלנדר כן. היא נוחה, נעימה, שקטה, מרווחת, יעילה בצריכת הדלק ורחמנא ליצלן אפילו עם מנוע חזק וכו' וכו'.

 

אז מה אתה לוקח דגם אחד ומדבר על כל מיצובישי?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
ב"מיושנת" אני מתכוון שאם אני יושב היום בלאנסר חדשה, יש בדיוק את אותה הרגשה כמו שהייתה כשישבתי בלאנסר לפני 8 שנים.

 

קיה ספורטאז' עטורת שבחים ופרסים וביקורות מכאן עד לקוריאה (לגבי הביקורות חוששני שהן ממומנות ע"י קיה...)

 

 

אחד הכתבים אפילו השתפך: "תא הנוסעים של הספורטאז' משרה אווירת יוקרה בולטת, הייתי נסחף לומר ניחוח אירופאי איכותי. התחושה נובעת מאיכות חומרי הדיפון והגימור, הטקסטורה, אפילו צליל הדלתות הננעלות. גם מושבי הספורטאז' הם הטובים מתוך השלישיה"... לא פחות ולא יותר.

 

אני הלכתי לסוכנות קיה וישבתי בספורטאז', תחושה של פלסטיק זול ועיצוב עלוב ביותר.

 

איך אמרת? אותה תחושה כמו שישבתי באיזה עגלה אחרת לפני 8 שנים.

 

גם העיצוב החיצוני שלה לטעמי על הפנים (הדגם הקודם הרבה יותר מוצלח)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
בעוד שהרבה יצרניות אחרות התקדמו, חידשו את העיצוב, עברו להשתמש בחומרים מתקדמים יותר (נניח כאלה שהם גם יותר נעימים למגע וגם יותר עמידים לאורך זמן), שיפרו את הארגונומיה של המערכות, את היכולת להתממשק עם הטלפון שלי וכל אותם דברים שאמרתי בפסקה הראשונה. מיצובישי לא עשו את זה. וזה מה שעושה אותה מיושנת.

 

אין לי מושג על מה אתה מדבר בכלל.

 

באאוטלנדר וגם בפאג'רו ספורט החדש יש עיצוב מחודש ויפהפה, מערכת המולטימדיה של כלמוביל (שמותקנת גם ביונדאי) היא מדהימה ויש בה וויז ורדיו לוויני ועוד דברים, היא גם מתמשקת עם הפון.

 

ביחס לדגם הקודם באאוטלנדר ישנם כמאה שיפורים.

 

אז שוב פעם, מה נתפסת על לאנסר והכללת את כל מיצובישי?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

אלוהים ישמור, איזה קשים אתם... שאלו על הספורטבק, עניתי על הספורטבק. אז עכשיו "מה אני מתייחס רק לספורטבק"?

 

ואם כבר הכנסת את האאוטלנדר, אז גם הוא סובל מהרבה מהדברים שציינתי לגבי הלנסר. קרי בדיוד רעשים, איכות חומרים ירודה, התנהגות מרושלת (הכי פחות מהודקת שפגשתי עד היום, ונהגתי על הרבה ג'יפונים), וצריכת דלק (שהיא סבירה ולא יותר , וזה בזכות התיבה הרציפה ולא המנוע).

 

א-ב-ל, הוא נותן חבילה שלא הרבה מתחרים נותנים - המון מרווח, שבעה מקומות ומחיר נמוך, אז יש לו מקום. כמו שיש מקום לשווארמה חזאן ליד הרברט סמואל.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
קיה סול, למשל, שגם לא תהיה פחות אמינה. גם סיטרואן C4 לא תסע פחות טוב ותהיה עדיפה מבחינת מנוע/גיר

 

אני לא יודע מה נקרא אצלך עדיפות. אבל אם לבקר במוסך כל שני וחמישי כי הגיר הלך או שפשוט לא מתחשק לו לעבוד היום (במקרה מישהו כתב את זה היום בפורום... חוויות על שימוש ב-C4) זה נקרא עדיפות מנוע גיר.... אז לא.

 

ככה שבשורה התחתונה, הלאנסר העלובה מנצחת.

 

אגב, עד שהאאוטלנדר שלי יגיע בערך עוד שבוע וחצי, השאלתי רכב מחבר. מיצובישי כריזמה 2002. נוסע כמו שד, לא רואה אף אחד ממטר, מעיף את כל המכוניות החדשות לצדדים. הוא אצלי חודשיים כי הייתי חמור ומכרתי יותר מדי מוקדם, בחודשיים האלה לא הייתי צריך לחשוב על מוסך בכלל. גם החבר שקנה את זה בכמה אלפים, לא רואה את המוסך. ומדובר ברכב עתיק לגמרי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
ואם כבר הכנסת את האאוטלנדר, אז גם הוא סובל מהרבה מהדברים שציינתי לגבי הלנסר. קרי בדיוד רעשים, איכות חומרים ירודה, התנהגות מרושלת (הכי פחות מהודקת שפגשתי עד היום, ונהגתי על הרבה ג'יפונים), וצריכת דלק (שהיא סבירה ולא יותר , וזה בזכות התיבה הרציפה ולא המנוע)

 

ממש לא נכון. הוא לא סובל משום דבר. כל מה שכתבת משתייך לדגם הקודם.

 

וכל מה שכתבת על הלאנסר, זה בדיוק ההיפך באאוטלנדר.

 

בידוד הרעשים שופר באופן ניכר, איכות החומרים מצויינת, היו גם שבחים על ההתנהגות, כל זה מתוך מבחני רכב שפורסמו לאחרונה, ואם תרצה אתן לך לינקים שיוכיחו שאני לא מדבר באוויר. אתה לא יכול לומר שכל מבחני הרכב משקרים.

 

לדוגמא, יואב קווה: "הגרסה הפופולארית היא 2.0 ליטר בנזין, גיר רציף והנעה קדמית - הביצועים בסדר גמור. אאוטלנדר משנת 2015 ואילך מצויד בתיבת הילוכים רציפה דור 2 משופרת שגם תורמת לתחושה (פחות תחושת מריחה) וגם לחיסכון בדלק."

 

ועוד נקודה, צריכת הדלק *מעולה* יחסית לקטגוריה, גם את זה תראה במבחני רכב, הבדל ענק בכיס לכל צרכן. ויש שיפור מהדגם הקודם.

 

העיצוב החיצוני הקודם נראה מכוער ביותר, לא חלמתי בחיים שלי לקנות כזה דבר. העיצוב העכשווי שופר ללא היכר והוא מדהים לטעמי.

 

ולכן כשאתה אומר שמיצובישי לא משתפרים ולא מחדשים, זה אולי מתאים לדגם אחד אבל לא לכל דגמי מיצובישי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...