Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנתי, תודה שהרחבת לי את אוצר המושגים ;-)

לגבי שפת העיצוב החדשה שפות"ש דיבר עליה, באתר שהוא פרסם מצאתי תמונות של האטראז' החדשה. כנראה שבאמת כך יהיה.

[ATTACH=CONFIG]455420[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]455421[/ATTACH]

 

לפי האתר הזה נראה שהוא לקח את כל דגמי מיצובישי ושם להם את הפרונט של האאוטלנדר.

 

לגבי המחליפה ללנסר, כרגע דוקא השמועות אומרות שייצור הלנסר והפג'ארו ייפסקו ללא מחליפים, המתיחות פנים האחרונות הן כדי לסחוט את הלימון עוד קצת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם כל הסיפור הזה לא מזכיר קצת את סובארו?

גם לה אין ממש נוכחות בסופר מיני ומשפחתית.

 

לפי מה שאני רואה גם ה-B4 והפורסטר לא זוכות להצלחה גדולה.

נשאר ה-xv - שהוא דווקא רכב מוצלח מאוד לטעמי, אבל קצת נישתי (קטן מדי עבור אמריקה; ומתעקש על הנעה כפולה שלא מדברת לרוב הרוכשים במקום לשפר עיצוב וכדומה).

פורסם

כרכב 7 מושבים יש לאאוטלנדר מה להציע, מעבר לזה..

היום עשיתי סיבוב סוכניות עם קרוב, כאשר בנו בציפייה שהמיצובישי היא המרשימה ביותר לדעתו והוא להוט לקנות אותה(פרמיום).

לאחר כניסה לרכב, שררה אכזבה והיא ירדה בערך למקום האחרון.

מלבד מראה חיצוני ושבעה מקומות, הרכב מרגיש מאוד לא שלם, פינות מעוגלות, סביבת נהג מיושנת וקודרת, כיסא לא נוח, והרגשה זולה כללית, שלא נדבר על העור שהספיק להתפרק באולם התצוגה.

שעושים סיבוב עם הרכב, אפשר להוסיף את הנטייה המוגזמת של המתלים, אבל זה כבר תלוי קהל היעד.

בהשוואה למתחרות, זה לגמרי נותן הרגשה של מוצר לא מלוטש מהיצרן.

פורסם (נערך)

אני חושב שאתה נותן חשיבות יתרה לפנים הסלון ולהתנהגות כביש. את רוב העם זה בכלל לא מעניין. מעניין בעיקר המחיר (כולל מחיר יד2) וקצת המראה החיצוני. הטבלה לא משקרת.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מיצובישי באמת מתדרדרים. לא הצליחו אף פעם לשחזר את ההצלחה של ה A6M-0 האגדי.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מיצובישי היו בינוניים ונשארו כאלו.

אין להם תקציב ליותר מזה.

העיצוב פשוט, החומרים פשוטים, הכל-איכשהו-פשוט.

אבל, הפשטות הזאת משדרת משהו לאלו שלא מחפשים יוקרה ומיצובישי והיבואן בארץ יודעים לתרגם את זה למחיר ללא תחרות ביחס לתמורה.

אז לכן הם מוכרים ומוכרים ומוכרים. במיוחד אאוטלנדר 7 מושבים.

פורסם

בפראפרזה על שרשור אחר שרץ כאן; מתוך כל רכבי המעסיקים שעברו תחת ידי(רובם בליסינג), זכורה לי הלנסר 2008 כמכונית גרועה במיוחד, עם מושבים שוברי גב(חולשה מסורתית של מיצובישי), ביצועים חלשים בשילוב צריכת דלק בינונית וארבעה מתלים נפרדים שסיפקו נוחות נסיעה כאילו למכונית היו שני סרנים חיים.

 

היחידה שהתקרבה אליה כרכב לא מוצלח היתה קיה ריו 2014.

 

אם זה מעניין אתכם לשם השוואה, השאר היו אימפרזה 99', גולף 2003, פוקוס 2006 ו-2012, מאזדה 3 2010, קורולה 2011 וקיה פורטה 2015, שמשרתת אותי כרגע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)
מיצובישי באמת מתדרדרים. לא הצליחו אף פעם לשחזר את ההצלחה של ה A6M-0 האגדי.

זה לא שלא מנסים, ראה לנסר jetfighter.

 

 

מיצובישי דווקא נמצאים במצב ייחודי. היפניות שהולכות בעולם זה טויוטה והונדה (ואולי כמה דגמים של ניסן). השאר זה בעיקר רכבי נישה, ואו שנרכשו ע"י תאגיד גדול (כמו סוזוקי, דייהטסו וסובארו), או נמצאות בהסכם "שיתוף פעולה" משפיל (כמו ניסן, או עד לא מזמן מזדה).

 

היצרניות היחידות שאיכשהו נשארות עצמאיות זה מיצובישי ומזדה (שבנס הצליחה להיחלץ מחוזה עבדות עם פורד).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גנבת לי את המילים.

באמת כל הכבוד שהם מצליחים לשרוד ולא נזקקים למכור את החברה או להכנס שותפות עם חברה גדולה בשביל גב כלכלי.

פורסם
מלבד מראה חיצוני ושבעה מקומות, הרכב מרגיש מאוד לא שלם, פינות מעוגלות, סביבת נהג מיושנת וקודרת, כיסא לא נוח, והרגשה זולה כללית, שלא נדבר על העור שהספיק להתפרק באולם התצוגה.

שעושים סיבוב עם הרכב, אפשר להוסיף את הנטייה המוגזמת של המתלים, אבל זה כבר תלוי קהל היעד.

בהשוואה למתחרות, זה לגמרי נותן הרגשה של מוצר לא מלוטש מהיצרן.

 

תרשה לי לחלוק עליך.

 

המראה החיצוני של אאוטלנדר לדעתי הוא המראה הטוב ביותר בקטגוריה (טוסון, ספורטאז')

 

ישבתי בספורטאז' מיד לאחר שישבתי באאוטלנדר, בסוכנות המכירות. הספורטאז' הרגישה מאוד זולה ופלסטיקית, והעיצוב מיושן. גם חיצונית היא נראית פיקנטו מוגבהת. היונדאי מתהדרות בעיצוב פנים נאה. חיצונית (לטעמי) לא יפות. האאוטלנדר לא הרשים אותי מבחינה פנימית, אך איכות החומרים היתה מצויינת ולא כמו שאתה מתאר (גם בביקורות על הרכב כתבו בדיוק מה שאני כותב).

 

אני חושב שעם צג גדול ופונקציונאלי, מערכת ניווט של וויז ורדיו לוויני, חלון שמש ושאר אביזרים, הסביבה של הנהג לא קודרת בכלל. במיוחד עם ריפודי בז' בהירים...

 

התנהגות כביש? הרכב הרגיש נוח מאוד כשנסעתי עליו.

 

ובקיצור: עיצוב פנים לא משהו, אפילו מיושן, אבל הכל במקום והאיבזור נדיב וזה לא נראה כל כך גרוע. ההרגשה ממש לא זולה. עיצוב חיצוני מודרני ויפה. תמורה נאה לכסף, ללא תחרות בסגמנט 7 המושבים (טוב, לזה גם אתה מסכים).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...