Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שצריך להסתכל על מיצובישי לאנסר בלבד. צריך להסתכל על התמונה הכללית יותר. כנראה למיצובישי יש דגמים חשובים יותר וחשובים פחות, ובעיצוב פאג'רו (החדש) ואאוטלנדר הם השקיעו מאוד, למרות שמעיצוב הפנים של אאוטלנדר אני מאוכזב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שכן, אתם צודקים. יצא לי לנסוע 9 חודשים בלנסר 07-08. לא ראיתי שום הבדל בחומרים ובאיכות הרכבה לעומת רכב שנת 2000, לדוגמה.

 

המצב החמיר כשישבתי בלנסר הדור האחרון שנת 2010 אם אני לא טועה, הצורה החדשה ולא הצורה של הקלאסיק, עם צבעי באז' בהיר מבפנים, אני לא רוצה להגזים אבל הרגשתי ברכב שנת 2000 ומטה.

 

אבל כמו שמישהו אמר כאן משהו, אם אלו רכבים שמניעים, ממוזגים טוב ואמינים, אפשר לחיות עם זה.

פורסם

אגב, אני חושב שבשנים הבאות (אולי בשנת 2017) כל הרכבים של מיצובישי יתורגמו לשפת העיצוב החדשה. למשל כאן מצאתי את עיצוב הקונספט של מיצובישי לאנסר וזה נראה די מרשים.

 

Mitsubishi-Lancer-rendering-2.jpg

 

Mitsubishi-Lancer-rendering-1.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

לדעתי מיושן זה טוב. הם עם אותם מכלולים כבר שנים. אין הפתעות האמינות נשמרת . פה ושם משנים את הגריל והג'אנט ואולי את הרדיו . כל עוד יש חלפים למי אכפת מה מצב החברה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אגב, אני חושב שבשנים הבאות (אולי בשנת 2017) כל הרכבים של מיצובישי יתורגמו לשפת העיצוב החדשה. למשל כאן מצאתי את עיצוב הקונספט של מיצובישי לאנסר וזה נראה די מרשים.

 

Mitsubishi-Lancer-rendering-2.jpg

 

Mitsubishi-Lancer-rendering-1.jpg

 

את התמונות האלה כבר ראיתי כשהיה כתוב "מיצובישי לאנסר 2016" 8)

בכל מקרה קו העיצוב של האאוטלנדר לדעתי מרשים, אם מדובר בשלדה חדשה ומנועים חדשים אני מאמין שהם יוכלו לחזור למסלול.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

בשביל מה צריך שלדה חדשה ומנועים חדשים? בנטלי מסתדרת יופי במולסאן עם השלדה של הרולס רויס ומנוע עתיק של רולס רויס 6.75 (אין לו אפילו קאמשפטים בראשים, אלא קאמשפט בודד בתוך הבלוק ו16 שסתומים וזה מספיק כדי לקבל מומנט מטורף).

דווקה מבחינת השלדה, המיצובישי הייתה מצויינת. אין סיבה להחליף את זה. בדרך כלל היצרנים מחליפים שלדה לא בשביל לקבל רכב יותר טוב, אלא בשביל גמישות והורדת עלויות בייצור מגוון רחב של דגמים. אין בזה שום יתרון עבור הלקוח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בשביל מה צריך שלדה חדשה ומנועים חדשים? בנטלי מסתדרת יופי במולסאן עם השלדה של הרולס רויס ומנע עתיק של רולס רויס 6.75.

דווקה מבחינת השלדה, המיצובישי הייתה מצויינת. אין סיבה להחליף את זה. בדרך כלל היצרנים מחליפים שלדה לא בשביל לקבל רכב יותר טוב, אלא בשביל גמישות והורדת עלויות בייצור מגוון רחב של דגמים. אין בזה שום יתרון עבור הלקוח.

 

התכוונתי מבחינת העיצוב, כי בכל זאת האאוטלנדר החדש אכן נראה טוב, אבל כשאני מסתכל מהפרופיל קשה לי להבדיל בינו לבין האאוטלנדר שהיה לפניו.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

אני חושב שהאוטלנדר הינו מתיחת פנים עמוקה של הקודם.

 

מרכב ושלדה זה שני דברים שונים בתכנון רכב. למשל בVAG יש הרבה רכבים שחולקים אותה שלדה ויש להם מרכבים אחרים. שלדה הכוונה לאותו סידור של מתלים, מערכת היגוי, מכלולים שונים וכד'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני חושב שהאוטלנדר הינו מתיחת פנים עמוקה של הקודם.

 

מרכב ושלדה זה שני דברים שונים בתכנון רכב. למשל בVAG יש הרבה רכבים שחולקים אותה שלדה ויש להם מרכבים אחרים. שלדה הכוונה לאותו סידור של מתלים, מערכת היגוי, מכלולים שונים וכד'.

 

הבנתי, תודה שהרחבת לי את אוצר המושגים ;-)

לגבי שפת העיצוב החדשה שפות"ש דיבר עליה, באתר שהוא פרסם מצאתי תמונות של האטראז' החדשה. כנראה שבאמת כך יהיה.

mitsu-attrage-facelift-rendering-2.jpg

mitsu-attrage-facelift-rendering-1.jpg

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
תראה את המקרה של דייהטסו, ממשיכים לנסוע עליהן ולהמליץ עליהן גם בפורום הזה.

 

דייהטסו לא סגרה את שעריה, היא סגרה את הפעילות באירופה, יש לה עדיין גב של טויוטה, שנותנת שירות ומספקת חלפים לבעלי דייהטסו שנשארו מאחור.

 

דוגמא יותר טובה לחברה שפשטה רגל - רובר, שנסגרה לגמרי. כבר באמצע שנות 2000 היה קשה עד בלתי אפשרי להשיג חלפים, ואלה שהיו, עלו הון תועפות לחלק משומש, ומכונאים שידעו לטפל באוטו שכל בורג שנופל ממנו, יוצר בימי שני ושישי בממלכה הבריטית, בקושי היה.

 

אבל במקרה של מיצובישי לא חושב שיש מה לדאוג. זאת חטיבת רכב נוסעים (יש גם את Fuso, שזה יצרן משאיות ואוטובוסים) בתוך תאגיד ענק. אם היא תהיה לקראת פשיטת רגל ממש, היא או תקבל קרש הצלה מההנהלה הבכירה, או תימכר לחברה אחרת (כמו שקרה עם דייהו מוטורס), שגם תמשיך לתת שירות לרכבים שיוצרו לפני הרכישה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לגבי שפת העיצוב החדשה שפות"ש דיבר עליה, באתר שהוא פרסם מצאתי תמונות של האטראז' החדשה. כנראה שבאמת כך יהיה.

יש עוד זמן , האטראז' קיבלה רענון השבוע.

אני נוטה להסכים עם הטענה שרוב הליין מיושן.

הפג'רו מ2006 , לנסר מ2007 (כנראה שניהם יחתכו בקרוב מהליין ) , ASX מ2010

החדשים זה בעיקר האאוטלנדר , הספייס סטאר והאטראז' מ2012 האאוטלנדר והטרייטון 2015.

התפלאתי לגלות שאת הפג'רו ספורט החדש כבר מוכרים באוסטרליה.

Pajero%u00252BSport.jpg

פורסם
אני במקומך לא הייתי מעז להשאר עם רכב של חברה כושלת שעומדת להסגר.

תמכור.

 

 

 

בכמה אתה מוכר? 8)

 

 

 

למה? אם עושה את העבודה ואני בטוח שיש מספיק חלפים, אז בגלל זה למכור?

פורסם

בקיצור אם לשים רת הדברים על השולחן מיצובישי לא עומדת לקרוס, היא פשוט לא רוצה להתפתח. טוב להם בנישה של הרכבים הפשוטים עם הרבה אבזור ומכלולים מוכרים. עובדה שיש להם קונים. פורצי דרך הם לא יהיו בשנים הקרובות כנראה, וגם כנראה שלא יפתיעו. אבל מצד שני זה לאו דווקא דבר רע. עובדה שאתה יכול לקנות גיפון 7 מושבים במחיר סביר.

 

תהיה שמח על הבחירה שלך ותפסיק להעסיק את עצמך במחשבות סרק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...