שלום לכולם, מוכר את הרכב שלי, שברולט טריילבלייזר שנת 2022, דגם LT+ המפואר.
רכב שמור מאוד, ללא תאונות, עדיין באחריות יצרן, מטופל בזמן, נקי מאוד פנימית וחיצונית.
יד 2, 86K ק"מ. מחיר מבוקש: 90K₪.
לפרטים נוספים ניתן לשלוח הודעה פרטית.
מניסיון רב עם 2 הרכבים הללו, הסוזוקי לוקחת בכמעט כל פרמטר.
היא יותר חסכונית, יותר חזקה, יותר זולה לאחזקה ואף יותר אמינה.
אה והיא גם יותר מאובזרת וכוללת בקרת שיוט אדפטיבית
נסה גם שברולט טרייל בלייזר, אני עליו כבר כמעט כשנה ומרגיש כמו אחלה עסקה.
הרכב מאובזר היטב ומפנק, בטיחותי מאוד כולל שטח מת ו 10 כריות אוויר וגם זריז מאוד בזכות מנוע 1.3 טורבו.
מה שכן מעצבן זה שאין קיפול מראות חשמליות בחנייה גם לא בדגם המפואר.
חוץ מזה רכב מעולה ולכן ממליץ לך לבדוק.
הטרייל בלייזר הוא דגם יוצא ובארץ נשארו ליבואן יחידות אחרונות. בעולם כבר מעל שנה משווק הדגם המחודש לאחר מתיחת פנים.
ממה שהבנתי אמור להגיע לישראל במהלך 2025.
עקב החלפת רכב, מוכר את 2 המצלמות שהיו מותקנות ברכב, אחת שימשה כמצלמת דרך קידמית והשנייה כאחורית.
DDpai Mola N3 - מחר 150 שח.
DDPAI MINI PRO - מחיר 100 שח.
שתיהן במצב מצויין, איכותיות מאוד כולל צילום איכותי בחושך, עם WIFI מובנה לאפליקציה, כל מצלמה כוללת את הכבל והתושבת.
מאזור חיפה / קריות.