Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לקרוא סיקורים באינטרנט של דגמי מיצובישי השונים שהגיעו לארצנו.

 

כמעט לכל סיקור מתלווים טוקבקים שטוענים שעבר זמנה של מיצובישי, שהחברה הזאת מתה ממזמן, שהדגמים לא מתחדשים, שהכל ישן ועתיק, שלא משתלם לקנות, שאוטוטו החברה פושטת רגל.

 

דוגרי, אין לי מושג אם זה נכון או לא נכון. אולי כן, אולי לא. קצת מריח לי מוזר הטוקבקים האלה, וזה נראה כאילו כתבו אותם סוכנים של חברות מתחרות, אבל בכל זאת רציתי לברר את הענין הזה איתכם.

 

לפי מה שאני רואה, מיצובישי כן מנסים להתאמץ, לפחות בעיצוב החוץ של אאוטלנדר ופג'רו (הפג'רו עוד לא הגיע לארץ), והם משקיעים גם באיבזור מקיף לרכבים שלהם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפגרו לא הוחלף כבר קרוב ל 10 שנים ( מתיחת פנים לא באמת משכנעת מישהו ), הלאנסר איתנו בלי שדרוג משמעותי משנת 2008. אין מנועים מודרניים, וגם לא גירים. איבו לא הוצגה כבר המון זמן והעיצובים פושרים ותו לא. זו הסיבה.

פורסם

האיבו הופסקה ולא תהיה יותר (אחרי שתימכר ה"מהדורה הסופית").

 

תראה, אאוטלנדר, בגדול זה נכון. אבל.

קשה לי להגיד שהם לא מתאמצים, מיצובישי מוטורס היא חלקיק קטן בשלל החברות שקיימות תחת המטרייה של מיצובישי, ולכן היא מקבלת גם חלקיק מהתקציבים. מעבר לזה, הצונאמי של 2010 היה מכה אנושה לכל תעשיית הרכב היפנית (תראה גם את סובארו וסוזוקי שלא מצליחות לחדש כמעט כלום) ובמיוחד ליצרנים הקטנים - דוגמת מיצובישי. כדי להקל על המצוקה הכלכלית, הם מתמקדים חזק מאוד בשוק הביתי שלהם, אבל גם שם קשה להם להוציא דגמים בקצב של יצרניות גדולות כמו טויוטה או הונדה.

 

אז הם מנסים לחדש, ומוציאים מתיחות פנים, אבל אין להם את המשאבים לעשות ככה שמתיחות הפנים האלה יהיו משמעותיות מספיק. ככה שיוצא שכמו שדניאל אמר, יש להם ליין מכוניות מיושן להחריד (האטראז' והספייסטאר הן בנות דודות מתאילנד ולא ממש קשורות לליין ה"מרכזי") שלא עומד ברוח הזמנים. הם אמנם מלאים באבזור, אבל אם תסתכל טוב, חלק גדול מזה הוא או מורכב בישראל (מובילאיי ומע' מולטימדיה) או בתכלס סתם פיצ'פקעס שלא באמת משפיעים על המכונית כמכונית אלא רק הופכים את השהייה בה לפחות מבאסת. דברים כמו כפתורים על ההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים, הם דברים שרחוקים מאוד ממה שמציעות יצרניות יפניות או אירופאיות יותר מבוססות - כמו בקרות בטיחות אקטיביות, תצוגה עילית, מתלים אדפטיביים וכו'

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני החלטתי ללכת על אאוטלנדר בגלל המראה החיצוני, אמינות, חיסכון בדלק, נוחות, ומעל הכל ואחרי הכל, מחיר...

 

על מאזדה CX9 (כשתגיע לכאן) הייתי צריך לשלם בערך 300K.

 

על יונדאי סנטה פה הייתי צריך לשלם בסביבות 250K.

 

על טויטה היילנדר הייתי צריך לשלם 280K.

 

אם הייתי מרחיק עוד קצת והולך למותגי הפרימיום,

 

על אאודי Q7 הייתי צריך לשלם לפחות בסביבות ה-500K,

 

על אינפיניטי X60 הייתי צריך לשלם בסביבות ה-400K,

 

על במוו X5 בגירסת 7 מושבים הייתי צריך לשלם בסביבות ה-500K,

 

על מרצדס GL הייתי צריך לשלם בסביבות ה-700K,

 

ובכך סיכמתי את כל הג'יפים 7 מושבים שיש בארצנו....

 

אז כשאני יכול לקנות (דמוי) ג'יפ 7 מקומות בגירסת פרימיום במחיר של 170K (מועדון חבר), זאת הברירה היחידה שיש לי למעשה. נתתי 90K מקדמה, את היתרה פרסתי ל-5 שנים בתשלומים שאני לא מרגיש אותם. השאלה היא רק אם להתבאס על זה שאני שייך לחברה כושלת ונחשלת, או להתלהב מזה שאני שייך לחברה של אמינות ורקורד מרשים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

תסלח לי אבל למה זה מעניין אותך אם החברה כושלת או שיש לה רקורד מרשים ?

המוצר טוב בעיניך בתמורה למחיר שאתה משלם ? כן, תקנה. לא, אל תקנה.

עריכה: הוקדמתי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

זה כן משפיע על ההרגשה כשאתה נוהג ברכב. אם אתה מרגיש שאתה נוהג על סוסיתא, או על יצרן שעומד לפשוט את הרגל, ההרגשה היא לא נוחה...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

זה קשקוש פסיכולוגי לחלוטין.

האוטו מניע, נוסע, המזגן מקרר ומחמם ? סע לשלום ותהנה מהאוטו. למי אכפת אם מיצובישי מחר סוגרת את שעריה. תראה את המקרה של דייהטסו, ממשיכים לנסוע עליהן ולהמליץ עליהן גם בפורום הזה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
ובכך סיכמתי את כל הג'יפים 7 מושבים שיש בארצנו....

 

שכחתי כמה, כמו לנד רובר דיסקברי, פורד אקספלורר ואחרים שגם נראים טוב. המשותף לכולם הוא מחיר 250K וצפונה, וצריכת דלק גבוהה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
זה קשקוש פסיכולוגי לחלוטין.

האוטו מניע, נוסע, המזגן מקרר ומחמם ? סע לשלום ותהנה מהאוטו. למי אכפת אם מיצובישי מחר סוגרת את שעריה. תראה את המקרה של דייהטסו, ממשיכים לנסוע עליהן ולהמליץ עליהן גם בפורום הזה.

 

ברור שזה קשקוש פסיכולוגי.

 

אבל אחרי הכל אני לא טיפוס של "מניע ונוסע", אכפת לי בהחלט איך הרכב נראה ומרגיש.

 

בכל אופן רציתי בשרשור הזה לברר מה חושבים החברים, מה העתיד של מיצובישי ומה התדמית שלה באמת.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הרכב נראה כמו שהוא יצא מהמפעל והוא מרגיש אותו דבר בדיוק.

התחושה שלך בעצם מתחשבת בטוקבקים שאתה לא יודע מי כתב אותם. זה נראה לך רציני להתחשב בדעתם של אנשים אחרים יותר מדעתך שלך על האוטו שאתה נוסע בו מדי יום ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

השבוע הגיעה לארץ לאנסר ספורטבק לאחר מתיחת הפנים. כשראיתי מה השינויים הבנתי שכבר זהו... הם לא יכולים (או רוצים) להתקדם ולעמוד בקו אחד עם שאר היצרניות... ומצטער, 120 אלף ש"ח על רכב שמשווק מ2008 (עזבו רגע בצד את המובילאיי, המולטימדיה וכל מיני חיישנים שנוספו לאבזור) זה המון כסף. חוץ מליסינג ואנשים די מבוגרים שעדיין בטוחים שאלה הימים הטובים של מיצובישי, אני לא רואה שרוכשים את הלאנסר. מי ששואל את עצמו מה השינויים: העדכון העיקרי הוא בחזית (לדעתי דווקא שם הסיפור היה במצב טוב), הוחלף הפגוש הקדמי והמראה עכשיו פחות קרבי ויותר מודרני עם תאורת יום. תוספת של כ-5 ס"מ לאורך הכללי, גימור שחור בדאשבורד, ג'אנטים 18 חדשים (שלא במפרט כרגע) ומערכת מולטימדיה מקורית שגם כנראה לא תגיע, כי "כלמוביל" תעדיף להתקין את המערכת הביתית שלה.

 

לפני

2015.jpg

 

אחרי

2016.jpg

 

קצת גלשתי מהנושא, אבל זה כדי להמחיש קצת את המצב ;-)

אותי זה מבאס המצב של החברה אבל אני נהנה מהרכב ולדעתי זאת הרכישה הכי טובה שיכולתי לעשות. לא מצטער והייתי עושה זאת שוב. אל תתן לזה להפריע לך, אפילו לשנייה :-)

עריכה אחרונה על ידי Menro

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

לא הבנתי, מה אתה סותר את עצמך? אתה אומר שהרכב לא שווה 120 אלף ובכל זאת רכשת אותו ואחר כך אתה אומר שאתה מרוצה? עוד 10 וקצת אלף יכולת לקחת מאזדה ספיריט 2.0.

 

אני חושב שהלנסר ספורטבק הזו 1.8 נראה מעולה ודי מאובזר עם מנוע 1.8. מה רע?

פורסם
ומצטער, 120 אלף ש"ח על רכב שמשווק מ2008 (עזבו רגע בצד את המובילאיי, המולטימדיה וכל מיני חיישנים שנוספו לאבזור) זה המון כסף.

ובסביבות מיליון שקל על מרצדס G שמשווק החל ממתי? :p

 

מה זה משנה ממתי הרכב משווק. השאלה איך הרכב עומד ביחס למתחרים כגון: מזדה 3, טויוטה קורולה, הונדה סיויק, אלנטרה.

יש השוואה עדכנית כדי להגיד אם הרכב שווה את הכסף או לא?

הרי אתה מרוצה מהרכב. 120K זה לא המון כסף לרכב 1800 עם 140 סוסים. יש רכב 1800 אחר במחיר דומה?

 

לא נהגתי ברכב הזה ואפילו לא נסעתי אליו (כן ישבתי), אבל מדובר ברכב מאובזר, בטיחותי ו1800 במחיר נמוך מאוד. לא מבין מה רע לאומת שאר אסיאתיות. למיצובישי לפחות יש מאחור מתלה רב זרועות, זה אמור לתת אחיזה טובה.

 

האמת, הייתי רוצה לקרוא השוואה בין הרכבים במגאזין של קארזפורום, אני מקווה שהם יעשו את ההשוואה הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא הבנתי, מה אתה סותר את עצמך? אתה אומר שהרכב לא שווה 120 אלף ובכל זאת רכשת אותו ואחר כך אתה אומר שאתה מרוצה? עוד 10 וקצת אלף יכולת לקחת מאזדה ספיריט 2.0.

 

אני חושב שהלנסר ספורטבק הזו 1.8 נראה מעולה ודי מאובזר עם מנוע 1.8. מה רע?

 

שכחתי לציין... את שלי קניתי משומשת (2011) עוד שמכרו את הספורטבק ב130K עם פחות אבזור. בוא נגיד שהוספתי קצת על המחיר שדרשו ממני בשביל מאזדה 3 אקטיב 2010 שחוטת ליסינג עם יותר 100K ק"מ. ומה קיבלתי? 2011, פרטית, חצי מהק"מ, מנוע 1.8 והרבה יותר אבזור! אבל להוציא כזאת מהסוכנות? אני חושב שיש יותר ראויות למחיר.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...