Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם מוציאים דגמים חדשים, כן, אבל רובם ככולם מבוססים על טכנולוגיה ישנה. מנועי בנזין אטמוספריים, תיבות אוטומטיות או רציפות, טכנולוגיות בטיחות עתיקות (לא סובארו, שמפתחת במרץ את ה-Eye sight המצויינת שחבל שלא מגיעה לישראל) ומערכות מולטימדיה וקישוריות שרחוקות מלהיות חדשניות.

 

אתה כותב דברים תלושים מהמציאות. בוא תסביר לי מה מכל זה הוא "טכנולוגיה ישנה":

 

"במרכז הבקרה, מערכת מולטימדיה מעודכנת Connected Car מבוססת מערכת הפעלה של 'אנדרואיד' עם אינטרנט אלחוטי קבוע, WAZE מובנה, סלופארק לחניה בתשלום ועוד. בציוד התקני, ניתן למצוא בקרת אקלים דיגיטלית, שקעי USB ו-AUX, דיבורית BT, מצלמת נסיעה לאחור, הנעה ללא מפתח (כמעט בכל הדגמים), ומעטפת הגנה מקיפה: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטיה מנתיב, 7 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ובקרת קדם תאונה." (וואלה)

 

יש עוד דברים שהכתב דילג עליהם, כמו ספר רכב אינטראקטיבי שיש במערכת המולטימדיה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מדבר על הדגם הקודם, אני מדבר על הדגם הנוכחי, זה שמופיע בסמלון שלך. ואני מדבר עליו כי נהגתי עליו. דווקא על הקודם לא נהגתי בגרסה הרגילה, רק בהיברידי.

 

ולגבי מה שכתב יואב קווה - ביצועים "בסדר גמור" זה בעדינות "די עגלה, אבל סביר". "תורמת לחסכון בדלק" לא אומר שצריכת הדלק טובה, אלא שהיא יותר טובה מזו של הדגם הקודם. ואני לא כל כך מבין מה הקשר של "תחושת מריחה" לתיבת הילוכים, אבל ניחא.

 

אתה יכול לתת לי כמה לינקים שאתה רוצה, זה לא ישנה את מה שאני הרגשתי כשנהגתי עליו.

 

אבל ההתייחסות שלך לכריזמה מבהירה מצויין מה הפרופורציות שלך. היא במקרה נחשבת עד היום לאחת המכוניות הגרועות ביותר שיצאו תחת ידיה של מיצובישי, והייתה נחותה משמעותית מרוב המתחרות שלה דאז.

 

ומה שהכי יפה במה שאתה כותב זה שאתה אומר שאיך חס וחלילה אני שופט את האאוטלנדר החדש על בסיס זה הקודם, כשאתה שם לינק לת'רד שנפתח על סיטרואן C4 2008 כשמדברים איתך על הדגם החדש. אבל זה בסדר, שהעובדות לא יבלבלו אותך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

outlander - אתה מדבר על ה-C4 הקודמת, אני על החדשה. מנוע/גיר חדשים שאין לא לי ולא לך מושג על אמינותם, רק שלי יש מושג בזכות זה שנהגתי גם על הספורטבק וגם על ה-C4, וה-C4 בפירוש נעימה, חזקה וטובה יותר.

 

תהנה מהמכונית, רק קח דברים בפרופורציות. הדברים שלך על הכריזמה רק מראים כמה אין לך בסיס להשוואה וידע השוואתי על מכוניות. אם כריזמה נוסעת כמו שד, אז קולין מקריי ז"ל לא יודע לנהוג לידי...

 

עריכה: רק עכשיו קלטתי שאתה אשכרה מתייחס לספר רכב אינטראקטיבי ולמערכת מולטימדיה בתור טכנולוגיה. זה, בערך, ממצה את הכל.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אסף, צודק, שכחתי מהמנועים החדשים של סוזוקי. קח את מה שאמרתי ותחשוב שקראת את זה לפני שנה בערך, אז זה היה נכון, בחודשים האחרונים הם באמת עושים צעדים קדימה.

 

 

 

כל כך, אבל כל כך לא, שאתה אפילו לא מתאר לעצמך. היא נמרחת, יוצאת לתת היגוי לפני שאתה מסובב את ההגה וגם המנוע לא מצליח לפתח קצב תנועה סביר, שלא לומר מעניין. שים אותה מול כל משפחתית מהדור הנוכחי (ואפילו כמה תת-משפחתיות) ותראה הבדלים תהומיים. סתם לצורך השוואה - באותו קטע כביש, סקודה ראפיד ספייסבק 1.4 הייתה הרבה יותר מתגמלת, והיא בעצמה - אם להשתמש בתרגום חופשי מאנגלית - די כלב. וזה אומר הרבה מאוד לגבי הלנסר

 

 

 

 

 

 

אני אמרתי לא טוב? אמרתי שהם "לא מתקדמים". זה הכל. היתרונות של זה ברורים לכולם, כמו גם החסרונות.

קצת קשה לי להתמודד עם עולם המושגים שלך ועם משפטים כמו "

היא נמרחת, יוצאת לתת היגוי לפני שאתה מסובב את ההגה וגם המנוע לא מצליח לפתח קצב תנועה סביר, שלא לומר מעניין. שים אותה מול כל משפחתית מהדור הנוכחי (ואפילו כמה תת-משפחתיות) ותראה הבדלים תהומיים" תרשה לי לייצג את האדם הממוצע שנהג כבר בחייו כמה ק"מ בהרבה סוגי מכוניות. הלנסר פשוט עושה את העבודה.. ועם נסיון של מאות אלפים ק"מ בלנסר וגם כמה ק"מ טובים ברפיד, אז הרשה לי לבשר לך ולאומה שאין דבר כזה להחמרח, המנוע מפתח קצב תנועה יותר מסביר ושם בכיס הקטן כמה מכוניות שהתנסיתי כאן ובארה"ב. יש נהיגות ארוכות בכבישים מפותלים בגליל שמראות את השילדה הטובה שלה. אה, ואצלי אפילו המנוע של המוסטנג 66 שלי לא רותח אז שאני ארתח?



בקיצור, אני באמת באמת לא יודע מה ההבדל הגדול בין הלנסר (לא מכיר את האאוטלנדר) וקרוז, מאזדה 3 או מכוניות גרמניות רובוטיות ו"מתקדמות". תוסיף לזה את המחיר הנמוך והאמינות ותראה שמיצובישי עושים בשכל שלא רצים אחרי אופנות ומעמיסים כדבריך אבזרים על פלטפורמה מעולה.

אגב, יש לך נסיון עם הלנסר?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני, הכל עניין של יחסיות, וזה אני אמרתי לך לא לרתוח ולא spire. הלאנסר בינונית. היא עושה את העבודה, אבל גם אפלאוז בת 20 עושה את העבודה. בשביל להיות תחרותית זה לא מספיק. נהגתי בלאנסר ספורטבק, גם spire נהג, אפילו הייתי עד לזה. חוות הדעת לא נאמרת ממקום ריק. היא לא מכונית רעה, היא פשוט כבר לא מכונית רלוונטית. זה כמו שאפליג בשבחיה של האלפא 156 (שהיא מכונית נהדרת ואני אוהב אותה אהבת נפש, עד כמה שאפשר לאהוב מכונית אהבת נפש), אבל עכשיו 2016, לא 1998. העולם מתקדם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אבל ההתייחסות שלך לכריזמה מבהירה מצויין מה הפרופורציות שלך. היא במקרה נחשבת עד היום לאחת המכוניות הגרועות ביותר שיצאו תחת ידיה של מיצובישי, והייתה נחותה משמעותית מרוב המתחרות שלה דאז

 

אני לא יודע במה כוונתך לפרופורציות.

 

אני יודע דבר אחד: קיבלתי רכב חבוט שנראה חיצונית על הפנים, כולו מקולף, בפנים התחושה היא של רכב משנת תרפפ"ו, אני נכנס לאוטו בתקווה שהזמן יעבור מהר וכבר יגיע הרכב החדש שלי, ובכל זאת... אני נותן גז ואני עף. הוא יציב בסיבובים רצחניים, בולם חזק ביותר, אני כל כך נהנה להשתולל עליו, עד שחברים אומרים לי שאני צריך להיזהר כי מרוב הרגל אני אתנהג כך גם ברכב החדש.

 

וכמו כן, האמינות. לא רואה מוסך! חבר שלי יכול לתת לי בעיניים עצומות ולדעת שאני משתולל ולהיות בסדר עם זה.

 

אז אתה יכול להמשיך לכתוב שזאת אחת המכוניות הגרועות של מיצובישי... אני מספר מה אני חווה בחודשיים האחרונים, וזה מלהיב. גם אשתי נכנסה לאוטו עם פרצוף חמוץ והיתה בהלם מהביצועים שלו. חוץ מזה, הכל עובד יפה ברכב. חלונות חשמל, כל מה שצריך ומספק אנשים שמעניין אותם לנסוע מנקודה A לנקודה B.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
outlander - אתה מדבר על ה-C4 הקודמת, אני על החדשה. מנוע/גיר חדשים שאין לא לי ולא לך מושג על אמינותם

 

אז אתה נהנה מתחושת הספק, שאין לי ולך מושג על האמינות...

 

כשרכב "מוכיח את עצמו" עם בעיות רבות ומגוונות לאורך חיי הדגם, אני לא חושב שפתאום במהדורה החדשה הכל יהיה שונה.

 

עם האאוטלנדר זה אחרת לגמרי, כי גם על האאוטלנדר הישן התפרסם בדו"ח של חברת ליסינג שהוא היה כמעט היחיד עם אפס תקלות בשלוש שנים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

זה מתחיל להיות מביך. כריזמה לא מגיעה למהירויות שאתה מדבר עליהן גם בנפילה מצוק. אין לי מושג למה אתה מתכוון ביציבות בסיבובים רצחניים, אבל די ברור שאף פעם לא נהגת על רכב מתנהג ואוחז באמת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הדברים שלך על הכריזמה רק מראים כמה אין לך בסיס להשוואה וידע השוואתי על מכוניות. אם כריזמה נוסעת כמו שד, אז קולין מקריי ז"ל לא יודע לנהוג לידי...

 

רק עכשיו קלטתי שאתה אשכרה מתייחס לספר רכב אינטראקטיבי ולמערכת מולטימדיה בתור טכנולוגיה. זה, בערך, ממצה את הכל.

 

אני אדם פשוט, לא זכיתי להיות מורם מעם כמוך.

 

אולי עם האאוטלנדר החדש יהיה לי פרצוף של מולטי מיליונר, אבל אני עדיין אדם פשוט שמרוויח את לחמו בקושי ולא נהג ביותר ב5 מכוניות בחייו.

 

וכן, אני מתלהב מספר רכב אינטראקטיבי. ואם קראת בעמודים הקודמים, אני מתלהב גם מכניסה והנעה בלי מפתח, וויז מובנה ברכב, סאן רוף, תנוחת נהיגה גבוהה, כל הקשקושים האלה בשבילי זה גן עדן וזה מעיד בשבילי על החדשנות הטכנולוגית של מיצובישי.

 

והכריזמה שעם התאוצה שלה מגיעה תוך כמה שניות בתוך העיר למהירויות של כביש 6, הפתיעה אותי מאוד. בסך הכל זה אחלה רכב שיכול לתת לעניים מרודים את מקסימום חווית הנהיגה מבלי לבקר במוסך כל שני וחמישי, וזה מעיד המון על האמינות של מיצובישי.

 

עריכה: "סיבובים רצחניים" אני מתכוון לכניסה לכיכר במהירות די גבוהה והמשך של הסיבוב, מבלי שהרכב יעוף לעזאזל כלשהו אלא יצמד לכביש.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
קצת קשה לי להתמודד עם עולם המושגים שלך ועם משפטים כמו "

היא נמרחת, יוצאת לתת היגוי לפני שאתה מסובב את ההגה וגם המנוע לא מצליח לפתח קצב תנועה סביר, שלא לומר מעניין. שים אותה מול כל משפחתית מהדור הנוכחי (ואפילו כמה תת-משפחתיות) ותראה הבדלים תהומיים" תרשה לי לייצג את האדם הממוצע שנהג כבר בחייו כמה ק"מ בהרבה סוגי מכוניות. הלנסר פשוט עושה את העבודה... המנוע מפתח קצב תנועה יותר מסביר ושם בכיס הקטן כמה מכוניות שהתנסיתי כאן ובארה"ב



 

Spire שים לב, כמעט אותן מילים שאני כתבתי... 8)

 

גם אני לא יכול להתמודד עם משפטים מהסוג הזה, אבל אני יכול להעביר את ההתרשמות שלי כאדם פשוט מהרכב הזה (כריזמה) שבחיים לא הייתי עולה עליו אם לא הייתי נקלע לסיטואציה של החלפה בין רכבים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אז תבין, שלדבר באופן כה נחרץ על דברים שאתה מתלהב לא שם אותך בפוזיציה של צדיק שיצא מפשוטי העם, אלא של אדם לא מנוסה שמתלהב ממשהו שהא לא רע אבסולוטית, אבל לא שווה רבע מההתלהבות שלך. זה לא אומר שהמוצר גרוע, זה לא אומר שעשית בחירה גרועה - זה אומר שאתה way overreacting. אני, למשל, מאד אוהב את האוטו שלי, אבל אם אצעק בכל שרשור שזה האוטו הכי טוב בעולם כי הוא עדיף על כל מה שנהגתי עליו לפני כן, זה ייראה פאתטי, וככה זה נראה. זה גם לא קשור להיותי מורם מהעם, כי אני לא. אני פשוט משתדל לא לפספס סיבוב על כל רכב אפשרי, בדיוק בשביל לקבל פרופורציות נכונות ולהגדיל את הניסיון ההשוואתי שלי.

 

הכריזמה, אגב, לא באמת מהירה. לא במהירות קו ישר, לא בתאוצה, לא במהירות פניה. היא די עגלה האמת. שוב, פרופורציות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אתה בעצם אומר שאין לי ידע וניסיון על הרבה רכבים אחרים, ולכן אין לי את הפרופורציות להבין שהיא לא באמת מהירה כמו שד אלא עגלה עם סוסה.

 

אז אני אומר לך ש99 אחוז מהגולשים פה (ובכל מקום אחר) לא זכו לטעום את טעמם של רכבים יוקרתיים, שבכל תאוצה קלה הגב נדבק למושב. ומה שהם מכירים אלה מכוניות סטנדרטיות. וביחס לזה, כל מה שכתבתי הוא אמת ויציב.

 

ולכן ביקורות על כל מיני דברים נשמעים פלצניות לעיתים, אפילו ביקורות על סרטים. כי המון העם לא מבינים מה המבקר ממש רוצה.

 

עולה לי עכשיו בראש דוגמא ממאסטר שף, עולה בנאדם מוכשר ומציג את מעשה ידיו להתפאר. אפילו השפים המהוללים (אלה שבוחנים אותו) מתלהבים, אבל בצד ימין יש שף אחד מנופח מחשיבות שיושב ומבלבל במוח בשפה גבוהה שהיצירה הזאת עלובה. תכלס טעים או לא? אוהו טעים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

צא מזה. במקרה הזה זה לא עניין של אוכל פלצני, אלא של דברים שכל אחד יכול לחוות. פשוט ההסברים שלך, איך לומר זאת, זה כמו הסברים של בתול על סקס.

 

שים לב - אתה מתגאה בזה שאין לך ניסיון ובסיס להשוואה. תכלס - מתגאה בבינוניות. מה טוב בזה? זה שכולם חסרי ניסיון לא עושה את זה למשהו טוב. אנשים צריכים לשאוף ליותר, לאו דווקא ליותר מאותו הדבר.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל אחד יכול לחוות?

 

אולי תצא ותעשה סקר ברחוב, מי בדיוק נהג על אאודי או פורשה?

 

מי מבין את המשפטים שכתבת על תת היגוי וכו'?

 

מה שאני כותב, זה מה שכל קורא ממוצע יזדהה איתו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

כשאתה כותב בפורום רכב, אתה לא כותב למכנה המשותף הנמוך ביותר, אתה כותב לאנשים שמצופה להם לדעת יותר וחשוב מכך, לרצות לדעת יותר. בשביל לשקוע בבינוניות יש את YNET ווואלה רכב, או כל מדור פרסומי שהוא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...