Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוי כמה שאתה טועה...... מכרת לאחרונה אאוטלנדר? כי אני כן את הקודמת שלי שנת 2011 שהיתה בין השמורות והמושקעות שקיימות (מושקעת הרבה יותר מהדבקת אותיות על מכסה המנוע)

 

קל זה לא היה.....

 

יש לי כרגע את האאוטלנדר החדשה דגם הפרימיום כבר חודש ולהגיד שזה מרצדס זה מה זה להתסתכל על המציאות במשקפיים סופר וורודים.

 

אגב רשמת שהמערכת שלך מושלמת אז תן לי לחדש לך היא לא.... ולו רק בגלל העובדה שהמערכת שלך סגורה וששהוויז הוא הווייז הישן ולא התעדכן לממשק החדש. (אצלי אגב יש את הממשק החדש ומערכת פתוחה לחלוטין)

 

אגב לא תראה אותי יותר מגיב לשירשור הזה, כי אני לא מאכיל טרולים.

 

 

רגע לפני שאתה בורח ולא מגיב פה יותר אתה יכול לשתף כיצד פתחת את המערכת ועדכנת לממשק החדש של וויז? אשמח לדעת גם אם זה בהודעה פרטית.

עוד משהו קטן . היית בעלי של אוטלנדר 2011 והחלטת לרכוש חדשה. האם תוכל לפרט מה גרם לך להמשיך עם האוטלנדר?

פורסם
תסתכל בסף הדלת של הנהג, באיזור רגלית המנוחה של רגל שמאל. מתחת לפלסטיק יש את חיבור ה - של האביזרים. משם פרקו את הבורג ולא החזירו...

 

[ATTACH=CONFIG]457068[/ATTACH]

 

אמיתי או בדיחה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אוי כמה שאתה טועה...... מכרת לאחרונה אאוטלנדר? כי אני כן את הקודמת שלי שנת 2011 שהיתה בין השמורות והמושקעות שקיימות (מושקעת הרבה יותר מהדבקת אותיות על מכסה המנוע)

 

קל זה לא היה.....

 

יש לי כרגע את האאוטלנדר החדשה דגם הפרימיום כבר חודש ולהגיד שזה מרצדס זה מה זה להתסתכל על המציאות במשקפיים סופר וורודים.

 

אגב רשמת שהמערכת שלך מושלמת אז תן לי לחדש לך היא לא.... ולו רק בגלל העובדה שהמערכת שלך סגורה וששהוויז הוא הווייז הישן ולא התעדכן לממשק החדש. (אצלי אגב יש את הממשק החדש ומערכת פתוחה לחלוטין)

 

אגב לא תראה אותי יותר מגיב לשירשור הזה, כי אני לא מאכיל טרולים.

 

לא היה לך קל למכור, כי מכרת את הדגם הקודם שהיה נראה כמו מקרר. לא הייתי קונה דבר כזה בחיים. האאוטלנדר החדש מעוצב מדהים ומושך מבטים מכל כיוון.

 

להגיד שזה מרצדס?

 

תרכיב שוב את המשקפיים הוורודים ותקרא שוב מה כתבתי. סיפרתי שנסעתי עם אשתי לארה"ב ואז מישהו נתן לי ג'יפ מרצדס לכמה שעות, בפעם הראשונה בחיי נהגתי על ג'יפ עם סאנרוף וכל המשתמע, ריח של רכב חדש.

 

היתה מין הרגשה מדהימה כזאת, שחזרה על כך כשנסענו באאוטלנדר בפעם הראשונה.

 

אז לא אמרתי שזה מרצדס, ובבקשה אל תכניס מילים לפי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לא היה לך קל למכור, כי מכרת את הדגם הקודם שהיה נראה כמו מקרר. לא הייתי קונה דבר כזה בחיים. האאוטלנדר החדש מעוצב מדהים ומושך מבטים מכל כיוון.

 

עיצוב לעולם סובייקטיבי, אבל בחיי שאתה היחיד שמעדיף את העיצוב של החדש על הקודם, שלפחות לא נראה כמו רוקסטדי עם שרשראות בלינג :wink:

 

Gay-rhino.png

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אגב רשמת שהמערכת שלך מושלמת אז תן לי לחדש לך היא לא.... ולו רק בגלל העובדה שהמערכת שלך סגורה וששהוויז הוא הווייז הישן ולא התעדכן לממשק החדש. (אצלי אגב יש את הממשק החדש ומערכת פתוחה לחלוטין)

 

כתבתי שהיא מושלמת? אולי. התכוונתי שהיא ממש מצויינת עבורי. אין דבר מושלם...

 

לגבי עדכון לממשק החדש, אברר זאת. אני מאמין שיש אפשרות עדכון. לא שמתי לב איזה ממשק יש אצלי, זה פשוט עבד נהדר וזהו.

 

מה יש אצלך בדיוק?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
עיצוב לעולם סובייקטיבי, אבל בחיי שאתה היחיד שמעדיף את העיצוב של החדש על הקודם, שלפחות לא נראה כמו רוקסטדי עם שרשראות בלינג :wink:

 

בחיי שאתה היחיד שחושב שאני היחיד...

 

"אין ספק שעיצוב האאוטלנדר היוצא היה מאכזב. בתחום בו הפוזה כה חשובה הוא נראה שמרני ואנמי. גם במיצובישי ידעו זאת וניסו לתקן את הדברים במתיחת הפנים. כרגיל במהלכים כאלה, עיקר המאמץ הופנה לכיוון החזית והאחוריים, אך במיצובישי טיפלו גם בפרטים קטנים יותר, כמו חישוקים נאים וגוונים חדשים. וכך הקנו במיצובישי לאאוטלנדר פנים בולטות בהרבה מבעבר, שתואמות לכיוון העיצוב העתידי של היצרן. כדי לעשות זאת הם נעזרו בשפע חלקי כרום בוהקים, שהגיעו גם לחלק האחורי (בין הפנסים), וגם בחצאיות וב"כאילו" מגינים. בסופו של דבר, שפע העדכונים הקטנים הצליחו להקנות לרכב מראה בולט הרבה יותר"

 

(אוטו)

 

"למרות המכירות המצוינות, מעולם לא אהבתי את חרטומו המעוגל; קפל המרכב שהתעקל מהפנסים הקדמיים אל תחתית הפגוש נראה לי במקרה הטוב כמו שפמו המיתולוגי של סלבדור דאלי, ובמקרה הגרוע כשפמנוּן שנידוֹג זה אך עתה. במתיחת הפנים חיטבו היפנים מחדש את הפגוש, בקווים נחרצים ומחודדים. הבעתו העגמומית של האאוטלנדר השתנתה באחת, והוא נראה עכשיו אגרסיבי ובעל נוכחות בולטת"

 

(וואלה)

 

"בניגוד לדגם הקודם, שככל הנראה מעצביו שאבו את השראתם מעולם המקררים המרגש, הדור החדש עוצב בהשראת עולם האנימציה היפנית. בחרטום, במקום שני פסי הכרום הצנועים שאפיינו את חזית הדגם היוצא, יש כעת לוע כרום ענקי שעוטף צמד פנסים, מכסה גם חלק מהפגוש ומתחבר ישירות לחלקו הקדמי העמוק. במרכז, בניגוד בולט לכרום, שוכן פגוש ענק מפלסטיק שחור. גם העיצוב מאחור זועק מזרח רחוק, ואת הפנסים הצרים של הדגם הקודם החליפו צמד פנסי ענק בולטים שאילצו את מיצובישי לשנות גם את עיצוב הדלת האחורית.

 

בפועל, הודות לכל התוספות הללו, מדובר גם ברכב גדול יותר: האאוטלנדר ארוכה מקודמתה ב־4 סנטימטרים. לא כל הלקוחות ישמחו למראה ההופעה המוחצנת של האאוטלנדר החדשה, אבל אנחנו דווקא אהבנו".

 

(כלכליסט)

 

"עיצוב החיצוני קיבל קצת חידודים עם פנסים חדשים בעלי תאורת DRL מסוג LED שמעניק לאאוטלנדר מראה יותר אגרסיבי עם נגיעות כרום שמוסיפות ליוקרתיות. לגבי צבע האדום-יין שקיבלנו ברכב המבחן הדעות חלוקות, אני אישית, אהבתי. במיוחד בתוספת חישוקי ה- 18 אינץ' המרשימים בגרסת ה- Premium.

 

האאוטלנדר מאפשר גישה לנישת הג'יפים די בקלות. עם שלל רמות גימור, מחיר אטרקטיבי, מראה יוקרתי ואבזור רחב, האאוטלנדר החדש בהחלט מביא לנו עסקת חבילה משתלמת שלא מתפשרת על איכות או נוחות".

 

(אוטו ספורט)

 

"מתיחת הפנים התמקדה בעיקר במראה החיצוני של האאוטלנדר, שבדגם האחרון סבל מאנמיות קלה לעומת המתחרים (ואף לעומת הדגם שהוא החליף). הפנסים הקדמיים זכו לעיצוב מחודש ומודרני יותר, הגריל והסמל בתוכו גדלו וקיבלו פסי כרום מודגשים מבעבר, ולסיום הפגוש הקדמי הכבד קיבל חיטובי כרום "מרזים" שתוחמים אותו ומעלימים את מראה הפה העצוב של הדגם המוחלף. השינויים ממשיכים לאחורי הרכב עם פנסים מעט שונים, אדומים למהדרין (לעומת שקופים/כסופים בדור היוצא) שזכו עיצוב תלת מימדי המצליח להקנות לאאוטלנדר מראה שונה לחלוטין. הפגוש האחורי זכה גם הוא לעדכון עם מעין "מגן גחון" המבצבץ בתחתיתו. לסיכום הדברים אפשר לומר שהשינוי שבוצע מוצלח עד מאוד, והגיע בדיוק בזמן".

 

(דוגרי)

 

רוצה עוד?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

מה עוד?

 

שים לב מה כותבים "אוטו" - "בולט הרבה יותר", "שפע חלקי כרום" - זה בדיוק מה שאמרתי, קרנף בלינג.

 

שים לב מה כתבו "וואלה" - "

והוא נראה עכשיו אגרסיבי ובעל נוכחות בולטת" - שוב, בלינג - בולטות בכוח.

 

שים לב מה כותבים "כלכליסט" - "

הדור החדש עוצב בהשראת עולם האנימציה היפנית", "גם העיצוב מאחור זועק מזרח רחוק", "לא כל הלקוחות ישמחו למראה ההופעה המוחצנת של האאוטלנדר החדשה" - אמנם הם אהבו, אבל בגדול - כולה רכב מקושט.



 

"אוטו ספורט" נראים כאילו מנסים למצוא נקודות חיוביות בכוח - "מראה יותר אגרסיבי עם נגיעות כרום שמוסיפות ליוקרתיות", "מאפשר גישה לנישת הג'יפים די בקלות" - שוב, מתרכזים בתדמית בלינג במקום בתוכן.

 

דוגרי מתייחסים, אגב, להשוואה לדגם הקודם - "שבדגם האחרון סבל מאנמיות קלה לעומת המתחרים (ואף לעומת הדגם שהוא החליף)" והסיכום שלהם ("מוצלח מאד") נראה כמו מכבסה לתוכן ("מראה שונה לחלוטין").

 

בקיצור - אתה מרוצה, זה הכי חשוב. רק טיפה אובייקטיביות לא מזיקה.

 

בברכה,

 

רוקסטדי.

 

latest?cb=20130919124448

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אפשר לדעת למה אנחנו לא חברים יותר?

 

אנחנו חברים תמיד, כפרה עליך. רק שאני עובר על ההיסטוריית הודעות שלי כדי להיזכר על איזה נושאים כתבתי ולראות מה הגיבו לי, ואז אני רואה פתאום גם את ההודעות שלך וזה מבלבל.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לא היה לך קל למכור, כי מכרת את הדגם הקודם שהיה נראה כמו מקרר.ן.

 

לגבי הדגם הקודם, מסכים אתך וככול שאני רואה את החדשה אני מסכים יותר ויותר שהיא נראית משמעותית טוב יותר (לא הייתי מגזים ואומר מדהים וכו, אבל על טעם ועל ריח מיותר לגמרי להתווכח).

מה שכן מגוחך, זה שכתבת שלאאוטלנדר שוק מטורף, כשהתכוונת בעצם רק לדגם החדש שנמצא בשוק בקושי חודש-חודשיים.

אז קודם כל, עדיין אין לו שוק יד שניה, ואם אתה חוזר בך, ובעצם התכוונת שיהיה לו שוק מטורף בעתיד, אל סמך מה לעזאזל קבעת את זה?

פורסם (נערך)

אסביר את עצמי. עד שלא יצא הדגם החדש שנראה פי 10 יותר יפה מהדגמים הקודמים (הסוכן סיפר לי על הרבה לקוחות שהחזירו את האאוטלנדר שקנו חודש חודשיים קודם לכן ולקחו את החדש) אז היה שוק מצויין לאאוטלנדר.

 

אני לא סתם מקשקש ומפריח נתונים, ואני גם לא לוי יצחק. פשוט קראתי את זה בכל ביקורת עיתונאית, כולם מציינים את הסחירות המצויינת של הרכב.

 

עכשיו לא קל למכור את האאוטלנדר הקודם, כי אנשים קונים בהמוניהם את החדש שהוא משופר מכל הבחינות.

 

ואגב, לאף אחד זה לא קל למכור רכב. ל-FRV יש שוק מטורף, השוק הכי מטורף שיש. זה לא מנע ממני לעבור מסכת יסורים עד שהרכב סוף סוף נמכר.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אנחנו חברים תמיד, כפרה עליך. רק שאני עובר על ההיסטוריית הודעות שלי כדי להיזכר על איזה נושאים כתבתי ולראות מה הגיבו לי, ואז אני רואה פתאום גם את ההודעות שלך וזה מבלבל.

 

אני לא ידעתי שאני עד כדי כך חופר.:lol:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...