Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גולף לא שכחתי, פשוט לא בדקתי, לכן גם לא ציינתי אותה. אוקטביה רמה אחרת? תוכל בבקשה לפרט מה בדיוק ברמה אחרת יש ברכב הזה?

 

היא פשוט איכותית יותר, נקודה.

אם אתה תוהה אגב מה אמת המידה שלי, בארץ אני נוהג בסדרה 3 ביום יום, ופעם פעמיים בחודש יוצא לי לנהוג בשאר תוצרת גרמניה מבית אאודי ומרצדס כרכבי השכרה בחו״ל.

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רציתי לכתוב חלומות צנועים מאוד. מוסיף עכשיו.[emoji2]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

מאחל לך שתגשים את החלומות הפחות צנועים שלך... ;)

פורסם
באאוטלנדר שלי הכל ממש נעים למגע ונראה מהודר ומרשים, במיוחד בצבעי הבז', ועם הרכב השחור זה נראה חלומי. זה בהחלט מספק אותי, וגם אם היה לי חצי מליון דולר עכשיו לא הייתי מחליף לבמוו...

 

[ATTACH=CONFIG]457059[/ATTACH]

 

אתה לא יודע את זה כי אני מנחש שלא יצא לך לנהוג בב.מ.וו, אבל בסדר...

אגב, אתה מתכוון להוריד את הניילונים? [emoji2]

בכל אופן, תתחדש, סע בדרכים ישרות ותהנה, זה הכי חשוב.

פורסם

אשתי מתעקשת להשאיר אותם שבועיים... עד פסח.

 

לא יצא לי לנהוג בבמוו אבל בג'יפ מרצדס כן... והתחושה היתה בערך כמו במיצובישי :)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אם אתה אומר דבר כזה, כנראה שקשה להסתמך על דעתך. זה לא אומר שהמהנדסים של מיצובישי עשו עבודה טובה, אלא שהמהנדסים של מרצדס כשלו - ולי קשה להאמין לזה...

 

אמירות כאלו בסופו של דבר מושכות אליך אש. וקשה לי להאמין שאתה לא מבין את זה, אלא מנסה בכוח ליצור התרסות. ואם התרסות זו לא הכוונה שלך, אז כנראה שחייבים לקחת את כל מה שאתה אומר כעירבון מוגבל מאוד כי מקצועי - זה לא, ואתה רק מטעה אנשים שעלולים בסופו של דבר מאוד להתאכזב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא כבר השווה בעבר את הנובירה למרצדס בכמה פרמטרים, ככה זה ההתלהבות מרכב חדש אצלו.

כשהוא ישתדרג לרכב אחר בעוד כמה שנים, אנחנו עוד נשמע כמה מכוער שתיין וגרוע האאוטלנדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
היא פשוט איכותית יותר, נקודה.

במידה מסויימת זה נכון, אבל זה רחוק מלהיות רמה אחרת. הרכבים שאתה נוהג - זה רמה אחרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מעניין אותי אם יש בכלל חלפים ושוק לרכב הזה ?

חלפים למיצובישי אני מאמין שתמצא גם במכולת מתחת לבית.

 

שוק יהיה קצת בעייתי, כי זה מיצובישי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם אתה אומר דבר כזה, כנראה שקשה להסתמך על דעתך. זה לא אומר שהמהנדסים של מיצובישי עשו עבודה טובה, אלא שהמהנדסים של מרצדס כשלו - ולי קשה להאמין לזה...

 

אמירות כאלו בסופו של דבר מושכות אליך אש. וקשה לי להאמין שאתה לא מבין את זה, אלא מנסה בכוח ליצור התרסות. ואם התרסות זו לא הכוונה שלך, אז כנראה שחייבים לקחת את כל מה שאתה אומר כעירבון מוגבל מאוד כי מקצועי - זה לא, ואתה רק מטעה אנשים שעלולים בסופו של דבר מאוד להתאכזב.

 

תשמע, חשבתי אולי אני בחור באמת מוזר. קראתי לאשתי שהיתה בחדר הסמוך, "תגידי את זוכרת שנה שעברה שנסענו בפלטבוש על ג'יפ מרצדס?" היא אמרה כן, ואז המשכתי "כשנסענו פעם ראשונה באאוטלנדר אתמול, זאת היתה אותה הרגשה"? היא צעקה "כן! ממש אותה הרגשה!!!"...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
הוא כבר השווה בעבר את הנובירה למרצדס בכמה פרמטרים, ככה זה ההתלהבות מרכב חדש אצלו.

כשהוא ישתדרג לרכב אחר בעוד כמה שנים, אנחנו עוד נשמע כמה מכוער שתיין וגרוע האאוטלנדר.

 

למה לא, תגזים בכיף....

 

כתבתי שהאחוריים של הנובירה דומים למרצדס. בתמונה שצירפתי גם ראו את זה.

 

חוץ מזה, לא היתה שום השוואה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
חלפים למיצובישי אני מאמין שתמצא גם במכולת מתחת לבית.

 

שוק יהיה קצת בעייתי, כי זה מיצובישי.

 

לאאוטלנדר יש שוק מטורף.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)
בתא של הדלת ליד הנהג היה בורג פלסטיק אחד... עוד לא בדקתי מהיכן הוא הגיע :)

 

תסתכל בסף הדלת של הנהג, באיזור רגלית המנוחה של רגל שמאל. מתחת לפלסטיק יש את חיבור ה - של האביזרים. משם פרקו את הבורג ולא החזירו...

 

7Groundlocation.jpg

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם
תשמע, חשבתי אולי אני בחור באמת מוזר. קראתי לאשתי שהיתה בחדר הסמוך, "תגידי את זוכרת שנה שעברה שנסענו בפלטבוש על ג'יפ מרצדס?" היא אמרה כן, ואז המשכתי "כשנסענו פעם ראשונה באאוטלנדר אתמול, זאת היתה אותה הרגשה"? היא צעקה "כן! ממש אותה הרגשה!!!"...

[emoji15]

פורסם
לאאוטלנדר יש שוק מטורף.

 

אוי כמה שאתה טועה...... מכרת לאחרונה אאוטלנדר? כי אני כן את הקודמת שלי שנת 2011 שהיתה בין השמורות והמושקעות שקיימות (מושקעת הרבה יותר מהדבקת אותיות על מכסה המנוע)

 

קל זה לא היה.....

 

יש לי כרגע את האאוטלנדר החדשה דגם הפרימיום כבר חודש ולהגיד שזה מרצדס זה מה זה להתסתכל על המציאות במשקפיים סופר וורודים.

 

אגב רשמת שהמערכת שלך מושלמת אז תן לי לחדש לך היא לא.... ולו רק בגלל העובדה שהמערכת שלך סגורה וששהוויז הוא הווייז הישן ולא התעדכן לממשק החדש. (אצלי אגב יש את הממשק החדש ומערכת פתוחה לחלוטין)

 

אגב לא תראה אותי יותר מגיב לשירשור הזה, כי אני לא מאכיל טרולים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...