Jump to content

airwolf1980

  • פרסום הודעות

    471
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות airwolf1980

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבנתי שבקאמרי הפנס והנורה זה יחידה אחת סגורה, ברגע שמתקלקל צריך להחליף את כל הפנס
  2. שלום חברים לחבר שלי יש קאמרי 2008 עם פנסי קסנון מקורים. אחד הפנסים התקלקל, הבנתי מחבר שלי שצריך להחליף את כל הפנס וזה עולה 1700 ש"ח. יש למישהו רעיון על איזו פירוקיה שתמכור ביותר זול?
  3. חבר שלי קנה ג'מפי חדשה. הרכב כנראה עמד הרבה זמן באחסנה, וכנראה שהאכסנה היתה קרובה לים. הבלמים היו חלודים וגמורים, הוחלפו ללא עלות ע"ח היבואן. לרכב יש חלקי מתלה חלודים והוא קיבל פיצוי של כמה אלפי שקלים עבור זה. ועוד נקודה מעניינת כל שנה הרכב אמור לעבור טיפול, רכב שעומד שנה ויותר יוצא ללקוח בלי לעבור טיפול. אני חושב שהבעיה היא בעיקר ברכבים בעלי ביקוש נמוך, אני מניח שרכבים בעלי ביקוש גבוה יעמדו בבונדד מעט מאוד זמן.
  4. תהנה והצליח. נקודת זכות שיש להונדה ,חבר שלי טוען שהיא ממש חסכונית בדלק
  5. אישית אני לא הייתי עושה מהלך כזה. יש לי חבר שמחזיק סיוויק 98 יד ראשונה עם 130000 ק"מ כרכב שני בבית. המנוע והגיר במצב מעולה אבל יש מלא תקלות מסביב. צינור מים, רדיאטור, סליל הצתה, ועוד חמוצים. שלא לדבר על 2 טסטים כל שנה ולהביא אישור רכב ישן מהמוסך כל פעם. במקומך הייתי הולך על משהו כמו sx4 שנת 2008 באזור ה15000 אלף תתן לך תמורה הרבה יותר טובה לכסף
  6. יש לי גם מנוע אקובוסט מה זה lspi? אני משתמש בשמן קסטרול מגנטק 5-30 לעבור לשמן אחר?
  7. אני בדקתי כמה פעמים מתח מצבר עם רב מודד פשוט. 1)קודם כל תכוון את הרב מודד למתח גדול מ12 וולט dc. 2) שים פרוב אחד על ה+ של המצבר ופרוב אחד על ה- של המצבר. קריאת המתח צריכה להיות מעל 12 וולט, אבל גם אם הקריאה מעל 12 וולט זה עדיין לא אומר שהמצבר תקין. ראה שלב 3. 3) תעזר במישהו נוסף שבזמן שאתה מודד את מתח המצבר יניע את הרכב, בזמן ההנעה המתח ירד מתחת ל12 וולט, אם המתח יורד מתחת ל11 וולט המצבר כנראה לקראת סוף הקריירה שלו. אבל אני אגיד לך עוד משהו, כבר לפני שנתיים הרגשתי שהמצבר שלי עייף, קניתי מחו"ל סוללה נטענת להניע בחרום. לפני שבוע מכרתי את הרכב עם אותו המצבר ש
  8. ממליץ לך על מערכת קאייר אני התקנתי במונדיאו שלי כולל מצלמת רוורס ב2700 ש"ח. זו מערכת תואמת מקור מתאימה בול במיקום של הרדיו המקורי, הפלג של החיווט תואם בדיוק כמו המקור ולכן זה רק plug and play. ללא חיתוך צמת החיווט המקורית, ואצלי אפילו רואים את התצוגה של המזגן במערכת.
  9. מאיזה אזור אתה? לאיזה מוסך הלכת?
  10. שכן שלי קנה רנו זואי. יש לו חנייה פרטית אבל הוא מכר את הבית אז הוא לא התקין בינתיים עמדת טעינה. יש לו 100 מטר מהבית חניה ירוקה עם עמדת טעינה בתשלום. הבנתי ממנו שהוא מאוד מרוצה, החשמל עולה לו רבע ממחיר הדלק לקילומטר. טסט עולה לו 500 ש"ח לשנה טיפולים עושים פעם בשנה רק ברקסים ופילטר אויר למזגן. לא צריך להחליף שמן, פלאגים, אגזוז, רדיאטור, ועוד חמוצים. מצד שני אני מניח שאחת לכמה שנים צריך לחדש/להחליף את הסוללה וזה לא זול.
  11. 'טוב אז החלפתי פילטר אויר למזגן. אני חייב לציין שזאת המכונית הכי קשה שנתקלתי בה להחליף את הפילטר הנ"ל . שלב 1 . מפרקים את דוושת הגז ע"י 2 אומי 10 ממ' בצד שמאל של הדוושה ועוד אחד שמתחבא בצד ימין למעלה. שלב 2. פירוק 3 ברגים במכסה של בית הפילטר כדאי להכין מראש נערת גומי כדי להגיע לבורג העליון. שלב 3. פירוק הרגש טמפרטורה שלב 4. אני ליפפתי הכל עם אזולירבנד וקשרתי לכיוון ההגה. שלב 5.הוצאת הפילטר הישן והכנסת הפילטר החדש שלב 6.להחזיר הכל בסדר הפוך תהנו😄
  12. סרטון יפה מאוד נהנתי. אני העזתי פעם ראשונה להחליף רפידות קדמיות בקורולה 06 שלי לאחר צפייה בסרטוני הדרכה ביוטיוב. לגבי כלי שמחזיר את הבוכנה פנימה הכנתי כזה בעצמי מהרפידות הישנות ובורג עם אום. בכל מקרה שמכניסים את הבוכנה פנימה צריך לפתוח את פתח המילוי של נוזל הבלמים. עוד טיפ: שעשיתי רק בצד אחד זה לפתוח את הניפל ניקוז אויר מהמערכת ואז שמכניסים את הבוכנה פנימה זה מוציא ממנה את הנוזל הבלמים הישן והשחור, בצד השני קיבלתי רגליים קרות ולא עשיתי את זה. לגבי המובילים אם מחליטים לגרז אז רק עם גריז סיליקון כדי לא לפגוע בגומיות. אחרי חצי שנה שתיתי "מיץ אומץ" והחלטתי להחלי
  13. איזה פדיחה יצאתי פיתה תודה לכולם שחסכתם לי לחפש
  14. אז לאחר שהרכב שבוע ברשותי (מונדאו 2013) עצרתי לתדלק בפעם הראשונה. להפתעתי גיליתי שאין את המכסה דלק. יש מצב שמכסה של פוקוס מאיזו פירוקה גם יתאים?
  15. מדובר בגיר רובוטי כפול מצמדים עבר 90k והוחלף שמן גיר לפני 30k במוסך מורשה. נתחיל מהסוף לא מתאים לכל אחד. התחלת הנסיעה מרגישה כמו נהג גיר רגיל שלוחץ גז ומשחרר לאט מידי את הקלאץ', הטורים עולים אבל האוטו מתקדם לאט. אפשר ללחוץ יותר על הגז, ואז היציאה מהמקום תהיה הרבה יותר נחושה אבל תתחיל עם קפיצה קדימה. חוץ מזה הגיר מתפקד ממש טוב, העברות הילוכים בתאוצות ביניים יחסית חלקות והגיר מגיב מהר. מבחינת המנוע לדעתי 203 סוסים מספיקים בהחלט להזיז את ה 1.6 טון מונדאו, אבל זה לא חוכמה כי כל החיים נהגתי על משפחתומטיות משעממות דוגמאות קורולה, ניסן נוט וכו', תמיד היה חסר כוח במ
×
×
  • Create New...