Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אכלתי את המרור שלי מפיאט טיפו שנת 92, דיגיטלית 1.6 ידנית. כמה חרא אכלתי מהאוטו הזה, בכמוײַות מסחריות. כל יומיים הייתי נתקע עם משהו אחר, פעם חיישן, פעם צמה חשמלית, פעם הלך הקלאץ, פעם התחמם ,וכל פעם הייתי מתקן כי לא היה כסף למשהו אחר. בסוף הלך ראש מנוע, תיקנתי כי לא היתה ברירה ושמתי שלט למכירה. למזלי הגיע איזה בן דוד וקנה אותה. אז החלטתי שלעזאזל הכל, אני עובד ומרווויח אני יכול להתחייב להלוואה לאוטו חדש. הלכתי וקניתי אקסנט קופה מודל 99 חדשה ונוצצת מהחברה. 

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכתר נחלק לשניים

 

דייהטסו אפלאוז 90' ידנית שקניתי ב2003 ב10K ש"ח ואחרי שנה פלוס מינוס והשקעה של 12K כולל גיר ופעמיים ראש מנוע (פעם אחת ראש ובגלל שהראש לא תופס באפלאוז החלפתי מנוע קומפלט וגם זה לא ממש סייע) מכרתי אותה ללא מנוע וגיר ב2000 ש"ח...המדהים הוא שהצרות רדפו אחריי גם אחרי שמכרתי - הקונה - סוחר רכב ערבי - שכפל את הרכב ומכר אותו פעמיים עד שהמשטרה עלתה עליו וקראה לי לזהות את הרכב המקורי...

 

רנו מגאן דיזל 98' פרטית של בחור שהיה חייב לי כסף ובמקום 3000 ש"ח נתן לי את האוטו בדיוק כשמכרתי מאזדה 3...חשבתי במקום לקנות רכב חדש להשתמש ברכב עד שימות.

לקחתי אותו למוסכניק שלי שיצא גבר ואמר לי לא לנגוע בו אפילו עם מקל. רק אני שחשבתי שכבר יודע הכל התחלתי להשתמש בה.

תוך חצי שנה הלך לי גיר,קלאצ',תושבת מנוע,ראש מנוע.מכרתי אותו לבחור צעיר אחרי 15 אלף שקל השקעה ב3000 ש"ח.

למזלו אחרי שבועיים בדיוק הוא השבית אותה טוטאל לוס...

מאז אני את הרומן עם רנו בגלגול הזה סיימתי

חבר,אתה חופר

פורסם

לי היו המכוניות האלו,פיאט 128 ספורט 1976 שהפסדתי עליה משכורת של שנת קבע,דהיטסו שרייד 84 ,פיאט אונו 1000 חדשה 1992חסכונית מאוד עד שההיתימכה קלות את לוח השעונים לבדוק שמחוג הדלק פועל,מזדה 323אף 93,פיאסטה 84 עקב רכישת דירה,סיטרואן97 חדשה אחלה אוטו,הונדה סיוויק קופה גיר רגיל 95 מעולה,פגו 205 95,טויוטה קורולה 93 אפס תקלות,היו לי גם 3 איפרזה טורבו האחרונה שנת 2005 (שנאלצתי למכור)שהן היו מהנות לנהיגה ואמינות מאוד ממש כייף,עכשיו אני נוהג על לנסר 2005 רכב טוב ואמין אבל כלי תחבורה מנקודה א ל ב,שורה תחתונה הפיאט קרעה אותי בכסף.

פורסם

פיאט בראבו 98 1.4 ידנית לפני כ 6 שנים... אחלה רכב חסכוני יחסית, זריז, נוח, יושב טוב על הכביש אבל!: חוץ מצמיגים ברכב הוחלף הכל.. אז כנראה שזהו הרכב הכי גרוע שהיה לי אי פעם.

חצי שנה עם הרכב נזק של קרוב ל-14K שקל בתור חייל רציתי לקבור את עצמי מרוב חובות.

פורסם

מאזדה 3 שנת 2005.

שמעתם אותי נכון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוב היו לי כולה 2 עד עכשיו

לפי מה מדרגים? כמות הבעיות או הביצועים? כנראה ששניהם...:lol:

ZX 1992 סיטרואן , יד ראשונה שלנו , עברה אלי בירושה אחרי 8 שנים אצל אבא שלי.

נסעתי איתה שנתיים לבסיס חיפה-חדרה ,4 שנים פרוייד לאוניברסיטה.... שירתה אותי כמו גדולה. אחרי 16 שנים ללא בעיות מיוחדות, הלך הגיר , רדיואטור, טרמוסטט , קלאץ ...הכל בשרשרת של שנתיים. מכרתי לחבר שיש לו אח מוסכניק ב2500 עם קילומטראג' נמוך יחסית (150 נראה לי...)

עדיין נוסעת , הוא מסתובב איתה אצלנו בשכונה

 

הנוכחי פולו 16V 2001 בערך 3 שנים אצלי , הבעלות הקודמות היו בחורות , קילומטראג' של 60 היה עליה...

אבל מה , לא עשו לה טיימינג 8 שנים, טחנו לה את הגיר ואת הקלאץ', מצבר גמור, מודול חשמלי כלשהו שלא הותקן כראוי-גרם למאוורר המנוע לעבוד ברציפות ......סחבאק אכל הכל כי מרפי אומר תמיד לעשות בדיקה לפני קניה. :oops:

אחר כך כל שנה ניקוי בית מצערת שמלווה בעצירות וכיבוי מנוע, אלטרנטור שהוחלף , משאבת מים שהלכה אחרי שבטיפשותי החלפתי את המקורית עם "איטלקית", צינורות דלק ונשם שנקרעו והוחלפו...סה"כ שווי נזק בערך 8K תיקונים , ועוד 10K על תחזוקה שוטפת (רק שתדעו שללא התותחים בפורום הזה הנזק היה כפול מבחינת עלויות, כל האבחנות והתיקונים עשיתי פה, ולימדתי את המוסכניקים דבר או שניים על איבחון בעיות ברכב הזה).

חברים התחילו לשאול מתי תחליף כבר תאוטו , אני : "כבר החלפתי את כולו, חוץ ממנוע,רדיאטור ומזגן, מה הבעיה? 8) "

קיצר בסוף נשברתי , עוד שבוע מקבל לאון TSI 1.2 2012 חדשה (לפחות לא זנחתי את הקונצרן :roll: ), מי שיקנה את הפולו יקבל רכב REFUBRISHED עם 80K על הכביש .

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

לא יתכן שהגבתי בשרשור הזה ושכחתי את ה C4 פיקאסו.:shock:

 

התיבה הרובוטית המקוללת הזו, שרק אידיוט צרפתי יכל לחשוב "היא לא כזאת רעה, בואו נתחיל לשווק אותה", גרמה לי להתנדנד באוטו כמו לולב בסוכה ולאישתי להתקשר לליסינג ולהגיד להם שיש באוטו תקלה חמורה שגורמת לו כל הזמן להיטלטל.

 

בשב"כ לא מטלטלים עצירי פצצה מתקתקת כמו שהדראעק הזה מטלטל אותך.

 

תוך יומיים כבר סבלתי מכאבי צוואר מוחשיים ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא יודע למה אבל לפי חלק מהרכבים שצויינו פה- או שחלק מהמגיבים פשוט מגזימים או שהם לא ממש נסעו בהרבה רכבים (כאילו ראבק, מאזדה 3 זה הרכב הכי גרוע שמישהו נסע בו?...סחטיין, יש לו סטנדרטים מאוד גבוהים).

 

 

לא יכול לומר שנהגתי (תקופה ארוכה) באיזשהו רכב שאני ממש זוכר לרעה.

 

אני כן זוכר שיונדאי גטס היתה חלשה מאוד מאוד עם המון בעיות (בעיקר בגיר) ולא היה בה שום דבר מעניין.

אני גם זוכר את אותם דברים לגבי שברולט אוואו\אבאו.

פיאט אונו שנהגתי בה הרבה נתנה לי קונוטציות של סקטבורד-כל עוד המשטח חלק הנסיעה מרגישה חלקה, בשיבוש הראשון אתה מקבל מכה...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ללא ספק דיסקאברי שהחזקתי חודשיים היה הגרוע ביותר!

 

רכב מפואר, נוח, מהנה בכביש ובשטח,

אבל כל הזמן תקלות עם הסולר, פעם אחת האתון הזאת לא סחבה בכלל,

 

 

מאז, הפסקתי עם הבריטים, תודה רבה, אחרי מה שחיסלתם את אברהם "יאיר" שטרן

אתם מנסים לחסל גם אותי (כלכלית) עם הרכבים שלכם??? תודה אך לא תודה!

 

 

הרכב הכי טוב שהיה לי אי פעם זה סובארו לאונה קופה,

אין תקלות, בקושי אכל דלק, נסע את כל הארץ כמה וכמה פעמים,

 

גם כיום יש לי רכב מעולה, אבל שתיין יותר מחבורת פועלים אירים! ליטר ל5 ק"מ!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

היתה לי פיגו 205 שנת 93 , עלתה לי 9500 הוציאה לי פי 4 חוץ מזה שכל הפלסטיקים מתפוררים , כל כמה זמן צרה חדשה, וכל פעם אתה אומר לעצמך החלפתי ציריות אז אני לא יחליף גומיות שסתומים וככה זה המשיך, עד שיום אחד יצא אש מהמכסה מנוע , נשרף חצי אוטו , מאז חיי השתנו לטובה.

פורסם

דייהטסו אפלאוז 96 אוטומטית,

יד ראשונה עד 400 אלף ק"מ נסעה ללא תקלות בכלל, מנוע מקורי, גיר מקורי , מכלולי חשמל מקורי, טופלה במסירות ובאדיקות לפי הוראות יצרן!

חוץ מטיפולים שוטפים וצמיגים ומצבר אחת לשלוש שנים, גילתה אמינות בלתי מוסברת לאפלאוז. פלסיטקה שלמה ללא קירקושים כלל,

אציין שהרכב חנה בחנייה מקורה. ללא חלודות כלל.

ב 400 החלפתי מנוע, תושבות ובולמים, לפני חצי שנה ב 500 אלף נשלחה לפירוק אחר כבוד.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם

אצלי יש 3 מתחרות על הגרועה ביותר:

 

BX92 1.6 שהיתה אצלי במשך שנה + ולא בגלל הסכומים שהוצאתי אלא מכיוון שידענו מתי אנחנו יוצאים לעבודה אבל איתה לא ידענו אם נגיע לעבודה.

 

רנו 5 88 להתניע אותה בחורף סיפור שלא נגמר (לרדת לרכב חצי שעה לפני ולנסות להניע וגם כאן הוחלף כמעט הכל).

 

סובארו האצ'בק 84 - רכב רקוב מיסודן מתפורר ולא אמין!

פורסם

לדעתי דיון מיותר וסוטה לחלוטין מכוונתו המקורית של פותח הדיון. הדיון שואל מה הרכב הכי גרוע שהיה לכם (כלומר גרוע בגלל תכנון לקוי), לא הרכב הכי לא אמין שהיה לכם.


×
×
  • תוכן חדש...