Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פולקסווגן פולו קלאסיק

השקתע באוטו עשרות אלפים:החלפתי מנוע, עשיתי ראש מנוע, משאבת מים, מצבר, גיר

כל דבר שיש התקלקל.

אוטו סרטן שלא ברא השטן

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה לי רק גטס ועכשיו הקליאו.

מן הסתם הקליאו עולה בכמה מונים על הגטס, אבל אי אפשר להגיד שהיא גרועה עד כדי כך.

 

מבין כל הרכבים שהיו גם להורים שלי ושנהגתי עליהם,

אני חושב שהקורולה הרובוטית היא לא מציאה גדולה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גם אצלנו היה אחד כזה ואכן אני מזדהה עם תחושת הגסות. צריך להיות רמבו קטן כדי לנהוג בו, הכל חזק, קשה, כבד...

אבל מבחינת אמינות דווקא אצלנו הוא היה מעולה, ממש סובארו - כלום לא התקלקל בו למרות הזנחה.[/QUO

 

הבנזין היה אמין מאוד. הדיזל - זוועה.גם על אבא שלי עברו כמה J5 בחיים וגם דוקאטו דיזל (זהה לJ5) שנת 91 או 2 שמיררה לו את החיים עד שהנהג שהיה לו במפעל הודיע לו או מחליפים הדוקאטו או שאני לא פה...

חבר,אתה חופר

פורסם

מי שלא נהג בסיאט רונדה לא נהג ברכב מעפן מימיו...

הקטע הענק ביותר...לרכב היתה הכנה למצת...

מנוע 1.2 ליטר שבעליות לירושלים היה מוצא את מקומו בימין עם המשאיות בהילוך שני.

זה היה הרכב הראשון שלי :-)

פורסם

הכל יחסי לזמנו.

כשעליתי מאיזטה 57 250, ל 59 300 (אחרי הבייבי פורד פריפקט 46 ) זה נראה לי שהתחלתי לצאת ברמזור. (היה אחד בצומת עלית).

הטראומה הגרועה ביותר שבגללה עיכבנו תכנית עסקית היתה כשייבאנו משלוח ראשון של רכב מזרחי לגאנה.

לקחתי אחד מהנמל (תימה ) - התחמם בפקק הכניסה לעיר - 35 ק"מ,(צינור מים ) ,לא יכלתי לצאת מהדלת התקועה ולא לפתוח את מכסה המנוע (מאחור)

בשני התפוצץ צינור דלק.

כולם היו מלאי צרות כאילו "הרכיבו" אותם בלי שום בדיקה. אני לא מגזים ואומר בדיקת איכות.

ככה זה היה. במזרח אירופה כשקיבלו אוטו חדש היו מביאים למוסכניק חבר שיעבור מחדש על כל הבניה שלה.

גם ג'יפים ארו לצבא שכן התפזרו בחלקים על הדרכים. תוך כמה חודשים לא נשאר אחד נוסע.

פורסם

דה שבו סטיישן כתום,התקלקל יותר מדי.הותקף פעם עי אריות זועמים בספארי רג,תיירת אנגלייה שהיתה איתי כמעט התעלפה-ברחתי בסלאלום מדהים בין האריות-מנוע 400 בערך...

פורסם

אשמח מאוד לראות תמונה של דה שבו סטיישן :shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הרכב הראשון שלי, מאזדה לאנטיס שנת 96 1.8.

כמה פאדיחות האוטו המזדיין הזה עשה לי בבית הספר.

החנתי אותו פעם ליד התחנת אוטובוס בחורף.

בסוף היום שכולם חיכו בגשם בתוך התחנה באתי בפוזה לרכב והנעתי אותו.

כמות העשן שיצאה מהאגזוז לא היה מבייש פיזור הפגנה בתל אביב.

מיותר לציין שחנקתי שם את כל האנשים:lol:

 

מאז לא הגעתי עם הרכב הזה לבית הספר:oops:

תמיר.

פורסם

דה שבו סטיישן ניתן לראות בחיפוש קל ברשת בעברית.שלי היתה עם וילונות על החלונות צד האחוריים וארונית קטנה.כנראה היחידה בעולם עם קמט מכף רגל של אריה.ניסיתי להתקדם עם אותו סוג רכב ומנוע יותר חזק של עמי 6,גם הוא מת מוות מהיר ולא היה לי כסף לתיקון...

פורסם

כזו?

אז תגיד טנדרון...

citroën-2cv-ak-400-11.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כל הכבוד שביט.תחשוב על הבטיחות האקטיבית עם המנוע רב העוצמה.את הבטיחות הפסיבית ניתן לראות בקומדיה של לואי דה פינס כשרכב אחר מתנגש בו והוא נשאר עם המושב בלבד,לא זוכר את שם הסרט אבל מישהו בטח ימצא את הקטע.

פורסם

תחרות קשה בין מיצובישי לנסר הישנה 92 שהלך בה מנוע,חלקי חשמל בסדרתיות לבין דייהטסו אפלאוז 97 שהייתה מצויינת שנתיים עד שיום בהיר אחד מנועה שבק חיים,לאחר 6 חודשים שוב ראש מנוע ואחרי עוד 4 חודשים הגיר השיב נשמתו לאלוהיי היפניים וכל זה עד 145,000 ק"מ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אל תגיד טנדרון ואל תגיד סטיישן

זה נקרא קיבינימט.

 

תיקנתי לך קצת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...