Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוזר - באיזה גיל התחילו הצרות? אתה מדבר על רכב שהגיע לגיל זקנה די מופלגת (כמה רנו 19 הגיעו לגיל 19?)

ד"א - בעקבות הרנו 14 הטובה שהזכרתי לפני 4 שנים (הודעה 27 בשרשור זה, סעיף 2, שורה 5) אבא שלי רכש רנו 19 מדגם די מוקדם (תחילת שנת הדגם 1990), החזיק בה 6 שנים ואז עברה לאחותי לעוד כמה שנים. לא זכורה לי כבעייתית חוץ מצורך לכבות מזגן בעוקף נו"ש. היום נסעתי מאחורי רנו אקספרס שנשאה בגאון את המדבקה "Energy 80" המעידה כי מונעת באמצעות מנוע מאותו סוג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף אחד לא רוכש רכב גרוע מלכתחילה, לצערנו - יש נפילות

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נכון לעכשיו נראה שהצרפתיות מחזיקות בתואר בכבוד רב..

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Sundown SAZ1500.1D | Comp F Rockford Fosgate T1652-S | Subs DC Audio Level 4 12" x2

פורסם

טלבוט הורייזן מודל 85. שבוע אצלי,שבוע במוסך.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

1. טנדר פיג'ו 404 צבאית עתיקה - רכב בלתי יציב במידה מפחידה, עם בריח חופשי בדלת הנהג, שמדי פעם היתה נכנעת לכוח הצנטריפוגלי ונפתחת בפניות ימינה, ועם ידית הילוכים על מ.

 

טנדר GMC סונומה עם ארגז שיא האי יציבות!!

פורסם

אצלי מדובר ברכב שיש לי

מדובר באופל טיגרה 1998 עם מנוע 1600

בגלל התחממות הלך ראש מנוע .בעקבות זה הוחלפו כל החלקים מסביב .אין באוטו הזה חלקים תחליפים רק מקורי ומדובר בהרבה מאוד כסף.

עד היום אני מושקע באוטו רק מכני מעל 8000 שח ועדין לא רואה את הסוף

הקטע שאין אפשרות להפסיק, פה צינור שמתפוצץ הלכו 600 שח, פתאום מאוור הפסיק לעבוד 700שח , אפילו בחנות החלפים לא נעים לו אז הוא התחיל לתת לי חלקים במחיר עלות .

וכולה רציתי אוטו לקיץ עם חלון בגג FB_IMG_1443887772493.jpgFB_IMG_1443887752139.jpgFB_IMG_1443887711323.jpgDSCF5874.JPG-282-1.JPGעוד אוטו שעשה לי בית ספר ובגללו הכרתי את מנהל הבנק .FORD XR3I. כמה כסף שפכתי על האוטו הזה .יכולתי לקנות רכב חדיש 01032010380.jpg

פורסם
מישהו אולי זוכר מהיכן הסצנה שבה 4 אנשים קונים אוטו שבנוי משני חלקים קדמיים של שתי מכוניות, הנהגים יושבים בכיוון הפוך אחד לשני ומתווכחים לאיזה כיוון לנסוע או משהו דומה.

 

הסרט הוא קומפוט נעליים ומכונית הקומבינה.

פורסם

היו לי כתריסר רכבים השני והשלישי היו אסונות

הרכב השני:סיאט איביזה שנת 89 השנה שקניתי היתה 94

כל הזמן בילתה במוסך,

יש לציין שהרבה הזהירו אותי ממנה לפני הקניה.

הרכב השלישי: דייהטסו שרייד שנת 91 מנוע 1000 רכשתי אותה מחבר יד 1

עם בדיקה במכון,ועם המלצות רבות,הסתבר שזה היה רכב בעייתי ביותר,

השיא היה רצועת טיימינג שנקרעה על כביש ביו עירוני,גם אחרי ראש מנוע

ואוברול שלא הצליח הועברה לסוחר רכב והוחלפה לאופל אסטרה.

 

הגורל הפגיש אותי שוב עם דייהטסו שרייד 6 שנים אח''כ שנת

2000 נדמה לי מנוע 1500 להבדיל מהדייטסו ההיא היתה מצויינת

נסעתי איתה המון במשך 6 וחצי שנים ללא שום בעיה.

פורסם

המאבק על התואר היה צמוד וקשה

 

מקום שני :סיאט מלגה שכל שנה דרשה החלפת אגזוז , הוחלף מנוע ב70000 בגלל אי החלפת רצועת טיימינג על ידי מוסכניק "חכם" ועוד תקלות.

 

מקום ראשון:מיצובישי L300 ידנית שנקנתה עם גדילת משפחתנו ל4 ילדים.רימו אותנו בקנייה , שתתה 1 ל5 , כל תיקון היה יקר והיו הרבה גם בגלל גישה קשה למנוע. להפתעתי נמכרה כמעט ללא ירידת ערך כי לוי יצחק ראה פתאום שיש שוק לאוטו אצל משפחות גדולות לכן המחיר עלה תקופה מסוימת

פורסם (נערך)

פעם פעם הייתה לי סיטוראן סקסו 2002. הרכב היה לא רע מבחינת נהיגה, ויחסית לגודל שלו הוא עקף הרבה גדולות וטובות ממנו. הבעיה הייתה שמדי פעם בלי התראה היו נופלים/נשברים/מתים אי אלו חלקים.

כבר כשקיבלתי אותו (בן 4) הקלאץ' הרגיש לא משהו. שבועיים אח"כ הוא פשוט נשאר למטה באמצע הכביש. כמה חודשים לאחר מכן, מישהו נתקע בי במעגל תנועה. לוולבו שלו נשבר וינקר, בסיטרואן נשבר פגוש ופנס קדמיים ועוד משהו. חודש אח"כ היה טסט, הטסטר שלח אותי להחליף אגזוז שהיה חלוד ומחורר מקורוזיה. ביום אחד מצאתי אצלי ביד חלק נכבד מהפלסטיקה של ידית ההילוכים, ביום אחר חלון הנוסע נשאר למעלה לנצח. מד הדלק לא היה מכוייל ונגמר באמצע הסקאלה, מה שהיה גורם לנהגים אחרים עליו לטעות שיש בו דלק. היו זמן שהדלתות הקדמיות לא נסגרו או לא נפתחו. משהו עם מחזיקי דלתות. תוך כדי זה, התחלתי לגלות שמן ברדיאטור באופן קבוע. במקביל היה צריך למלא מדי פעם שמן ונוזל, מבלי שהייתה כל נזילה. בעליות בימים חמים היה מתחמם ונכבה סתם כך. נורות שונות היו נדלקות ונעלמות בלוח, בעיקר כריות אוויר. דיסקיות וצלחות ברקסים היו מתות באופן לא אחיד, ובעיקר באיזור ה25,000 שזה אף פעם לא בטיפול כלשהו, ותמיד מקרקוש באמצע הכביש. צמיגים הייתה אוכלת לתיאבון, ולא עזרו כל כיווני הפרונטים, שבאחד מהם ד"א - ברגע שירדה מהליפט הפסיקה להניע והמצבר מת. מזל שהמקום היה גם חשמל רכב ומכר מצברים!!

בשלב מסויין הרכב התחיל להכבות באמצע נסיעה/לא להתניע, גם כשהיה קר לחלוטין. הוא בילה במוסך ימים ולילות, הגיא אליו על גרר ובלעדיו, וקדחת. ביטלו את הקודן במחשבה שאולי הוא הבעיה, ומאז הוא ישב בצד וצפצף בלי הפסקה. ביום גשום מאוד הוא נתקע לצד הדרך ולא זז עוד, עד שהחליפו לו משאבת מים במוסך. חלפו עוד קצת, וביום גשום וקר אחר אני מרגיש שהחימום לא עובד, ואחד המחוונים בלוח מנענע במחוגו, כמסמן לי "לא". אתה לא הולך להמשיך איתו.. נסעתי ישר למוסך, שם התבשרתי על סדק בבלוק מנוע. החלפת מנוע תעלה 7000₪, בעוד הרכב שווה אולי קצת יותר מזה. נפטרתי ממנו בצעד חכם לאחד העובדים במוסך תמורת 2500₪. עד היום אני רואה אותו בדרכים.

עריכה אחרונה על ידי ZiggyMan

×
×
  • תוכן חדש...