Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"ערן ל'" כתב:

הרכב הכי גרוע שהיה לי מבין מאות רכבים שהיו לי זה גיפ דאסטר רומני מודל 90, להגיד זבל של רכב זו עדיין מחמאה.

אחרי שנים של חיפושים מתמשכים סוף סוף נמצא האדם שהצליחו לשכנע אותו לקנות ג'יפ דאסטר... :lol:

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי אופל טיגרה רכב דיי מוצלח, אבל תקלות קטנות ומעצבנות, בעת מילוי דלק בסוף התדלוק היה צף ונשפך לי דלק מהמשאבה ועוד כמה דברים קטנים ומעצבנים, ולבסוף מכרתי אותה מעל המחירון למרות כל התקלות.:-D

פורסם

מאזדה 323:

של שנת 96/8 - אפילו שהרכב אכן עבר הזנחה, זה לא משנה את העובדה שבטוח גם כחדש היו לו מושבים נוקשים ומגעילים, תנוחת ישיבה לא נוחה להפליא והגה שעשוי מחומר לא מוגדר וגמיש להפליא (במובן הרע)

נוסף לזה גיר אחרי שיפוץ שמרגיש כאילו הוא לפני שיפוץ (עומד עם ניוטרל ברמזור כי בדרייב האוטו מרעיד את הת*ת) ושלל מערכות בטיחות בסיסיות בשביתה.

 

של שנת 2001- הבעיות מהדור הקודם לא תוקנו :evil:

 

יונדאי אלנטרה 2005: 4 הילוכים ארוכים כאורך הגלות משודכים למנוע 1600 107 סוסים ומרכב כבד במיוחד. שילוב מנוע גיר מרכב הכי גרוע שראיתי.

מצד שני אגב תשבוחות רבות לאבזור הנדיב, כלל בקרת אקלים דיגיטלית (שאין בלנסר חדשה שמחליפה אותה) ושיכוך מהמורות הטוב ביותר שחוויתי עד כה ברכב.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

וולוו s40 דיזל ידנית 2003, הייתה אצלי שנה עברתי איתה 9000 ק״מ עשיתי לה 3 פעמים טורבו ו פעם אחת מנוע מיבוא קניתי אותה אז ב35000 השקעתי בתיקונים 24000 ו אחרי שנה החלפתי אותה בפולו דיזל שנת 2000 שהיתה שווה במחירון 18000

Oo oO

Seat ibiza 1.4 5D 14' BMW compact e46

פורסם

זה יחסי.

בייבי פורד פריפקט 46 שאם אביך לא לימד אותך להחליף עם דאבל קלאטש וצווישן גז מדויק היית טוחן גלג"ש,אם לא ידעת לא לשרוף את מעצורי השטנגות היית נכנס בקיר ואם לא היכרת את השפיל בהגה השנקה ,מגבלות צמיגי האופניים והקינגפינים המשחקים- כנ"ל , היא פחות טובה ממזדה 3 אבל היתה הכי פופולרית בבריטניה בזמנה. איזטה כנ"ל - הכל יחסי.

אוטו מחורבן לזמנו היה האוסטין/מוריס מקסי/מטרו (ממגדלי פולטי - מדליה למי שבחר),פיאט 238,טראבי,טנדר קיא הראשון,מרצדס A המתהפך,פינטו,אדסל,קורבייר,השברולט הקטן מסוף ה-70, ...

פורסם

הרכב הראשון והגרוע שלי היה דייהטסו אפלאוז 1993 1600 ידני צבע ירוק בקבוק מזעזע,בכל נסיעה הלוך חזור לירושלים נדרש מילוי של ליטר שמן למנוע...ובנוסף ריח מחריד של דלק בתוך הרכב. "למזלי" הרכב הלך טוטלוס בתאונה,וקיבלתי פיצוי נזקי גוף בערך כמעט של שווי הרכב

TDI POWER

פורסם

הסופר-לאנסר שאני נוהג בה בימים אלו.

(קוראים לה בטסי משום מה)

 

יש לי חבר מקסיקני שהגיע לארץ, לא עשה רישיון, לא עשה ביטוח כי הוא אמר "אם אני עושה תאונה, בכל מקרה יש לי מאיפה לשלם".

הוא נכנס ברכב חונה וקיבל שלילה ל10 שנים.

 

לפני שנתיים הוא עשה טסט לאוטו ותיקן אותו בעלות לא קטנה, אמר לי "תעשה ביטוח וקח אותו".

 

אז נסעתי עליו כמה חודשים במקביל לרכבים אחרים שהיו לי, ועכשיו כשחזרתי לארץ הוא שוב אומר לי "קח אותו, יש כבר ביטוח".

 

האוטו רועד כאילו שהוא מייקל ג'יי פוקס, נראה כמו פח זבל, מריח כמו קיא של כלב (כי הכלב שלו הקיא שם), צריך כיוון פרונט, איזון גלגלים, כנראה גיר חדש וכל פעם שאני חונה יש ריח חשוד של גומי שרוף.

 

אולי זה לא רכב לימון אבל כרגע אני מחשיב אותו לרכב הכי מחורבן שהיה לי (הוא לא שלי אבל במצטבר הוא ברשותי יותר משנתיים).

 

אגב, אני לא נוהג עליו ממש כרגע עד שנתקן אותו כמו שצריך, בשביל זה יש את האוטו של חמי, שלא במצב הרבה יותר טוב, והוא גם מסריח מסיגריות.

 

אה, כן... והוא נוח כמו סופר לאנסר, שזה אף פעם לא טוב :evil:

פורסם

גולף GTI 1.8 מודל 1983. היתה שלי בסוף שנות השמונים עם 80000 אלף .לה היה דבר שלא התקלקל.מנוע, הלך גיר, בעיות חשמל ועוד .היה דגם מפואר יבוא אישי.מאז לא נוגע בכל מה שקשור בקונצרן פולקסוגן.

פורסם

לא ממש שלי, אלא במשפחה - פורד אסקורט 1100 2 דלתות שנת 1970 תוצרת ישראל!

הרבה כוח לא היה לה, אבל כצעיר נלהב בראשית נהיגתו, גם ממנה ניתן היה להנות כמו מכל התנסות מוטורית חדשה.

המכונית סבלה רקבונות פח סרטניים, נזילות רדיאטור בלתי פוסקות. המושבים היו מגוכחים בתכנונם ובפשטותם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הרכב הכי גרוע שהיה לי זה בגיל 17 ישר אחר הוצאת הרישיון - מיצובישי סופר לאנסר 97' :lol:

למרות שבתקופתו דווקא די נהנתי ממנו אבל כנראה שזה היה בגלל שלא היה לי נסיון על עוד רכבים אחרים.. בכל אופן שרכשתי את הרכב הבא - מיצובישי גאלאנט 99' לא יכלתי להסתכל על הלאנסר, וכשיצא לי לנהוג בה עוד כמה פעמים הרכב פתאום הרגיש לי כמו גרוטאה מתפרקת ולא הבנתי איך יכלתי לנהוג על הדבר הזה :shock::lol:

 

נ.ב - לגאלאנט אני עדיין מתגעגע :oops:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

הרכב הכי גרוע שהיה לי אי פעם (בעצם לאישתי) זה וולוו 340, מנוע רנו 17, גיר של דאף, רכב איום ונורא, אחד התודות הכי גדולות שלי לאל היה כשהצלחתי למכור אותו, לא עבר שבוע אחד שאשתי לא נתקעה איתו.

פורסם

אודי A4 שנת 2002 נקנתה ממישהו ידוע מוכר ומבוגר עברה בדיקה ב550 ש"ח ואז אחרי קצת זמן כל יום תקלה כל יום

הגעתי ל 13000 ש"ח תיקונים ב חצי שנה .

פורסם

יונדאי גטס ללא ספק. רעש וצריכת דלק כמו משאית. מזגן חלש. בולמים זבל - כל חור בכביש תתכונן לפריצת דיסק. בסחיבה - טוסטוס 50 סמ"ק גובר עליו. ולקינוח, רמת הגימור בתוך האוטו מרגיש כמו 2 שקל. מזל שהיה רק מהשכרה.

 

שהחזרתי אותה שאלו אותי בסוכנות "היו בעיות באוטו"..... התפוצצתי בצחוק ועניתי להם שהם צריכים לשנות את השאלה ולשאול "מה היה תקין ברכב?"........


×
×
  • תוכן חדש...