Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רכב שהיה בבעלותי, אך הזדמן לי לנהוג בו לא מעט בתקופה שהייתי מתנדב במשמר האזרחי.

למי שגר באזור קריות וזוכר, בקריון היה בזמנו נקודת משמר אזרחי והיו להם שם 2-3 טנדרים (מדובר על שנת 2004-2007).

מדובר בזוועה ההודית TATA טנדר שאם אני לא טועה נקרא Telcoline.

מנוע טורבו דיזל של טויוטה אאל"ט, אך משודך לגיר שמעביר לשלישי והלאה רק כשמתחשק לו.

מושבי נהג ונוסע שלצידו כ"כ חרא שהייתי מעדיף לנהוג בריקשה, ואני בכלל לא אדבר על המושב האחורי שמשענת הגב שלו הייתה בזווית של 90 מעלות.

זה פשוט הרגיש כאילו אתה יושב על קרש מרופד.

חלונות חשמל בהתקנה מקומית שגם עבדו לפי רצון עצמי.

מזגן?! בחורף קירר ובקיץ חימם :-D

הגה (עם) כוח כ"כ כבד שכבר היה עדיף לצאת החוצה ופשוט לגרור את האוטו לצד שרוצים לפנות.

אחיזת כביש.. היית צריך להתפלל שהאוטו לא יזרוק את עצמו לכל הרוחות כשלקחת סיבוב מעל 20 קמ"ש.

 

ברור שאני מחזק את כל סובלי הגטס, אוטו זוועתי מגעיל ושתיין.

במקום עבודתי הקודם הייתי נוסע לא מעט באחת כזו 1.4 אחרי המתיחת פנים, ופעם אחת הייתה לי כזו חלופית 1.6 לשבוע בערך.

שתתה דלק כמו מנוע 3.0.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיטרואןBX

אני זוכר שיום אחד נתקעתי אם הרכב ,דחפנו אותו אני וזוג חברים למוסך מרכזי של סיטרואן

שם טענו שהם לא מטפלים ברכב הזה ........:lol:

פורסם

היה לנו במשפחה אופל אסקונה, אוסטין מונטגו 87 וכרגע יש לי סופר לנסר (אני ממשיך את התורה הישנה של המשפחה :p )

 

מביניהן הכי נוחה היתה המונטגו, סוס עבודה לגמרי. אין לי מושג איפה הרכב הזה יוצר ואיזה מוצא הוא אבל עשה תעבודה והמושבים היו סבבה לגמרי :)

מה שכן, ברגע שהוא התחיל להתקלקל, הוא התחיל להתקלקל בצורה מחפירה, גיר מנוע משאבות מה לא. הבחור שקנה אותו מאבא שלי נתקע שבוע לאחר מכן בדרך לאילת.

Opel Adam S 2017

פורסם

^פעם ראשונה שאני שומע שמישהו הצליח למכור מונטגו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
סוזוקי בלאנו! תשאלו את הגב שלי.

 

שלום

מסכים בהחלט!!

קיבלתי את הבאלנו כמכונית חלופית מחברת הליסינג למשך 12 שעות.

זאת היתה המכונית הכי מסוכנת שנהגתי בה - רעדה, קפצה ולא היתה יציבה, והכי גרוע - כל סיבוב הגה היה כרוך בתפילת "שיצליח".

 

לפני זה היתה לי פיאט 850 ספישל מודל 72, שאבי קנה לי כשהשתחררתי מהצבא בשנת 1981.

המכונית היתה שיא השיאים של חלודה, חורים בכל פינה, מנוע שהאגזוז שלו התפרק באמצע כביש החוף, אבל לאחר שיפוץ הגוף, שכלל תיקוני חלודה וצבע, המכונית נמכרה תוך 12 שעות לפראייר אחר.

פורסם

טלבוט הורייזן....משהו מחריד.

שבוע-שבוע עם המוסכניק שלי

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

יונדאי אקסנט 2006! (או בשם חיבה שלה- פחית על הגלגלים!) אומנם הייתה של אמא שלי אבל יצא לנהוג בסיוט הזה כמה פעם!

עגלה, מכוערת, אוכלת דלק כמו מנהלים,כיסא ששובר את הגב, גיר הלך אחרי 100,000 ק"מ, ירידת ערך מטורפת!!

בנוסף עם האוטו הזה נורא מפחיד להכנס לכבישים מהירים!

 

כיום לאבא שלי יש שברולט אביאו זה גם אוטו גרוע, אבל פעם הוא שילם מחיר מצחיק וגם אין לו מה להפסיד! וגם לדעתי זה עדיף על האקסנט!

יש לציין ששני המכוניות האלה רועדות וקופצות כמו עגלות! ופח חלש כמו נייר!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

liav12 כתב:

מונטגו 87 הכי נוחה היתה המונטגו, סוס עבודה לגמרי.

אין לי מושג איפה הרכב הזה יוצר ואיזה מוצא הוא אבל עשה תעבודה והמושבים היו סבבה לגמרי :)

 

נראה לי שזו המחמאה הטובה ביותר שאי פעם מישהו כתב על הרכב הזה... ומאז נכחד ונעלם.

פורסם

ריינג' רובר 2003-2008, כמה חתיכות וכולן סבלו ממחלות מציקות, מתלי אוויר שפורשים מוקדם, תיבות הילוכים, בעיות חשמל, התחממות... עייפות החומר ! אבל רכב מפנק יחסית.

haters will hate

פורסם

אין ספק בכלל...

קסארה דיזל 1.9

וברלינגו 1.9

שני גושי חרא מתפרקים ולא זזים עם נטיות להיתקע

עם רעש של טרקטור שחוט.

:mad::puppydoge :puppydoge :puppydoge

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אין ספק בכלל...

קסארה דיזל 1.9

וברלינגו 1.9

שני גושי חרא מתפרקים ולא זזים עם נטיות להיתקע

עם רעש של טרקטור שחוט.

:mad::puppydoge :puppydoge :puppydoge

+1 לברלינגו

זה רכב פול גז בניוטרל

mustang 67 GT, 302 engine t5

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

פיאט פונטו 1995 מנוע 1.6 של GM

שבוע נוסע שבוע במוסך

כמעט כל חלק או חיישן ברכב הוחלף, בסופו של דבר ולאחר כשלוש שנים איתה, נמכרה במצב שלא מניעה עם קלאץ גמור וחלונות חשמל מתים ב 2000 שקלים

ברוך שפטרנו!


×
×
  • תוכן חדש...