Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיטרואן ZX 1994

 

תוך 7 חודשים שהיה אצלי, הלכו:

 

ראש מנוע

ציריה

מפוח מזגן (אגב אם היו מדליקים מזגן, המנוע היה נכבה)

שלל צינורות רדיאטור

מנוע

קלאץ'

 

דייהו נובירה 2000, שהייתה אצלי בין 2010 ל2013:

גיר

רדיאטור (פעמיים)

שלל צינורות מים, מה שלא הפסיק את הנזילות

משאבת מים שנתפסה, קרעה את הטיימינג, וגרמה לראש מנוע

ראש מנוע שתוקן בצורה חאפרית והלך שוב.

משאבת דלק.

 

כרגע יש את פורד מונדאו 3 שבינתיים מתמודדת על התואר בצורה יפה עם רשימת תיקונים מתחילת השנה עד עכשיו:

שלוש תושבות מנוע

אלטרנטור

גיר אוטומטי (הוחלף), כן, גם גיר לא רובוטי שלהם זבל.

כבל גז (עוד לא הוחלף, כי מקורי עולה 900 שקל, ואני מחפש מאיפה להשיג יותר בזול).

מסרק הגה כנראה לקראת סופו (הגה קשה)

 

סיטרואן קסנטיה 1997

רכב שבכל רמזור השאיר כתמי שמן הידראולי

הוצא סכום של 5 ספרות על תיקונים של תקלות שחזרו שוב ושוב

את הרכות הסיטרואנית שכולם מדברים עליה לא ממש הרגשתי.

ברוך שפטרנו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דייהו נובירה 2000, שהייתה אצלי בין 2010 ל2013:

גיר

רדיאטור (פעמיים)

שלל צינורות מים, מה שלא הפסיק את הנזילות

משאבת מים שנתפסה, קרעה את הטיימינג, וגרמה לראש מנוע

ראש מנוע שתוקן בצורה חאפרית והלך שוב.

משאבת דלק.

לא ייתכן.

החלף מיד לאאוטלנדר!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ולמה אני צריך את הדבר המכוער הזה בחניה?

 

חוץ מזה, צריך FRV קודם, אצלי הpattern הזה נשבר בזה שהנובירה הוחלפה בפוקוס, שגרמה לי לתת אמון בפורד, מה שהסתבר כטעות.

 

לא נורא, לפחות מונדאו זה זול, ועם כל התיקונים אני עדיין עומד בתקציב שהקצתי לעצמי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם FRV וגם אאוטלנדר, שניהם רכבים מפנקים מצויינים ואמינים.

 

טועים רק פעם אחת בחיים

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

גם לשרשור הזה הגעת לזבל אותו? אתה לא חייב להגיב בכל שרשור ולשגל לנו את המוח.

הבנו שהאאוטלנדר הוא הרכב הטוב ביותר בהסטוריה. שחרר אותנו מהעול שלך.

פורסם

הזכויות שמורות לשניים שמעליך....

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
כניראה מכונית זה מזל . לי היתה דיהטסו שריד 1000 והיתי מרוצה.

 

שכחתי לציין משהו חשוב והלואי ויכולתי לערוך,

במיקרה דנן אינני חושב שזה הרכב שהיה גרוע,

טיפלתי במוסך לא של היבואן במחיר זול אבל הרכב

''נדבק'' במחלה מדבקת שמחזירה אותו באורח פלא למוסך.

פורסם

הרכב הכי גרוע לדעתי זה אוטלנדר

עפים שם המדחסים של המזגן יש בעיות עם החיישנים של הלחץ אוויר וגם קרה לי ברכב חדש בן יומיים שנדלק צק אנגיין בלי שום סיבה ושלא נדבר בכלל על המושבים הגרועיים שיש שם אחרי 20 דקות נסיעה כבר כואב הגב אפילו המושבים בבראבו יותר טובים והם נחשבים גרועים.

פורסם

מעניין שאני מרגיש מושבים אורטופדיים ולא מכיר שום בעיה מכל הבעיות שציינת

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

יש בעיה במעבים של המזגן .

 

Fat bastard ,

יש לי תחושה שאתה מטפל במוסכים הלא נכונים .

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

וההוא שהתלונן על אאוטלנדר והגדיר אותו הרכב הכי גרוע בגלל איזה 2 וחצי תקלות, רק שתדע שבגללך החלטתי סתם בשביל הספורט לגגל "תקלה מיצובישי אאוטלנדר". לא מצאתי אף אחד שהתלונן על הרכב במשך דקות ארוכות... הגעתי גם לאתר של חוות דעת משתמשים וגם שם היו רק תשבחות (ועוד מדובר על הדורות הקודמים).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

יש לי 44 אאוטלנדרים בצי, מתוכם ל44 החליפו מעבה מזגן.

 

זה לא הופך רכב לגרוע, זה פשוט תקלה בפס ייצור או משהו דומה .

 

מתוך 44 ל 8 מהם הוחלף מתג אור בלם .

 

לעוד 10 מהם הייתה תופעה של משיכת הגה מההתחלה, פרונט והכל שב לתקינות.

פורסם
וההוא שהתלונן על אאוטלנדר והגדיר אותו הרכב הכי גרוע בגלל איזה 2 וחצי תקלות, רק שתדע שבגללך החלטתי סתם בשביל הספורט לגגל "תקלה מיצובישי אאוטלנדר". לא מצאתי אף אחד שהתלונן על הרכב במשך דקות ארוכות... הגעתי גם לאתר של חוות דעת משתמשים וגם שם היו רק תשבחות (ועוד מדובר על הדורות הקודמים).

למה שיהיה תקלות זה לא שהם החליפו מנועים ב 7-10 + שנים האחרונות

מיצובישי זה האוטו הכי חסר טכנולגיה שיצא לי להתעסק איתו

רק לפני שבוע בא לי חבר עם גאלנט מנוע 2 ליטר שנת 2002 שבמוסך נגעו לו בבורג כיוון טורים בגלל בעיה במנוע צעדים ומאז הרכב על טורים גבוהים מידי

אז עם מיצובישי איכשהו מצליחה להיות אמינה זה כנראה בגלל שהיא יותר קרובה להיות רכב בשנות ה90

ועם פולקסווגן מצליחה להיות פחות אמינה כנראה שהיא משתמשת בטכנולוגיה יותר חדשה

פורסם

אני עוד רגע פותח בלוג עם תקלות מונפצות באאוטלנדר במיוחד בשבילך וחיפושי הגוגל שלך.

זה שרשור בנושא מסוים, והוא לא אאוטלנדר..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

גם אצלי בצי יש הרבה אוטלנדרים ליותר מ70 אחוז כבר החליפו, אפילו המוסך מודה שזה בעיה ומחזיק במלאי מעבה בדיוק בגלל התקלה הזאת והרכב חוזר אלי תוך כמה שעות מקרר

לגבי המושב זאת דעתי ובכללי זאת דעתי על הרכב.. אף אחד לא קבע עובדה אלא נתן את דעתו האישית וזה בסדר שאתה חושב אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...