Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. השטיח באוטו שלי נהיה דהוי ומגעיל יש איזה צבע בארץ שאפשר לחדש לו את הצבע איתו?
  2. אני זוכר שהייתי במוסך והם תיקנו תאונה של רכב ישראלי עם רכב פלסטיני והביטוח שלהם כיסה את התיקון בארץ בדקת אולי יש להם מוסכים בהסדר?
  3. אני חושב שסובארו הוציאו בזמנו מכתב שאסור לשים שמשה חליפית עם המערכת מהסיבה שהם לא יודעים מה תהיה האיכות תבררו עם סובארו אם יש מכתב תוציאו את זה מהביטוח
  4. התקופה שרכבים נמכרו מהר ומעל המחירון נגמרה
  5. שים לב כשאתה בודק שאתה תמיד בודק בבוקר ואז תעקוב
  6. יש על המכסה של הטיימינג שני שסתומים קטנים אתה בטוח שזה לא מה שנוזל?
  7. תתלונן לשירות שלהם וידאגו כבר להביא לך משהו נורמלי איזה חלק הלך שהרכב מחכה? החלק לא בארץ ?או שאין ליצרן את החלק?
  8. קח בחשבון שאם אין שום דליפה צריך לבדוק את הטורבו נתקלתי כבר בשני טורבואים שלא החליפו להם שמן בזמן בדגם הזה והצינור שלהם נסתם והם הלכו
  9. או לשלוח לניקוי או להחליף אבל לפני זה צריך לבדוק שהמנוע לא מעשן (להוריד את המסנן ולהניע)
  10. רכב מעשן זה בעיה יותר חמורה מהמסנן הסתום גם אם תחליף יסתם שוב
  11. ברכבי PSA ובכללי במנועים שלהם שהגיעו לפורד ווולוו אין צורך ברגנרציה כי הממיר מגיע בבין עירוני ל 450 מעלות הם הפסיקו עם זה במנוע 1.5 האחרון ושם אין תוסף כשהיה לי פלואנס היה אפשר לשמוע את הצליל של המנוע משתנה כשהיא עושה רגנרציה
  12. החיישן נמצא על המראה הימנית אם היא תחליפית או קיבלה מכה זה יכול לקרות
  13. לא היא החליטה על דעת עצמה שאין נזק המוסך פירק את הטמבון ובדק הכל כמובן יש נזק לטמבון ונזק קטן לקורה מאחורה (הסופג זעזועים שמתחבר עם ברגים ) יש ויש סרטון רואים שאני עומד בבירור מעל 4-5 שניות ואז האוטו מקבל מכה אני אולי יוסיף מצלמה שמצלמת אחורה גם זה היה פקק בירידה אז כדי להוציא את השאר הפרטים שלה תעודה זהות ומה שצריך אני צריך לפנות לחברת ביטוח שתטפל בזה? או שהמשטרה צריכה לעשות את זה? במקרה בדקתי את המספר רכב שלה באפליקציות השונות של הרישוי ומסתבר שאין לה טסט מחודש ספטמבר (מעל חודשיים בלי טסט) אני מנחש גם שאין לה ביטוח
  14. המסרק ברכבים האלה לא זול וקורה לו 2 דברים או שנהיה שם חופש או שהולך המנוע החשמלי אתה מתלונן על חריקות לא בטוח שזה מהמסרק תמצא מוסך שיאבחן את זה בצורה טובה אני לא ראיתי חברות שמתעסקות עם שיפוץ שלו וההחלפה שלו בחדש לא זולה אם אני זוכר הוא זהה למסרק של בי4 אם אתה רוצה לחפש בפירוק
  15. שלום לפני בערך חודש מישהי נכנסה בי בפקק לקחתי ממנה מספר טלפון וכמובן צילמתי את הנזק לאוטו שלי וצילמתי את האוטו שלה המוסך פחחות שהלכתי אליו רוצה 4 אלף על החלפת טמבון היא שלחה אותי למוסך פחחות שלה והוא אומר שהנזק הוא בערך 6 אלף היא עכשיו אומרת לי שהיא לא מעוניינת לשלם והיא לא עשתה לי שום נזק איך אני אמור להתנהל מעכשיו לתקן ולתבוע אותה? לפנות לחברת ביטוח שלי (לי יש צד ג) והם יתבעו אותה? להביא שמאי? תודה
  16. זה מספרי מוסכים פנימיים של הרשת
  17. הרובוט ברכבים האלה בדרך כלל לא מתקלקל הסינכרון של ההילוך הראשון לעומת זאת כן וזה לא הראשון שנתקלתי בו תנסה לראות אם יש מוסך טויוטה שמוכן לנגוע הרכב הזה הוא טויוטה ושום דבר מהגיר והמנוע לא קשור לפיגו סיטרואן. קח בחשבון שהחלפת סינכרון לא יעשו במוסכים ובמקרה הזה פשוט יביאו גיר קומפלט מפירוק ויחליפו גם קלאץ
  18. אני לאחרונה עברתי לקטנוע והרכב עומד רוב הזמן בבית אני קניתי בנזין 350 סמק שיוצא עם צריכת דלק ממוצעת של 1ל 30 אם כבר אתה מוציא רישיון תוציא A1 לדעתי זה אותה כמות שיעורים מבחינת גודל שלה קטנועים החשמליים הרוב שראיתי יחסית קטנים בגודל
  19. רק תיקון קטן P1340 - זיוף בצילינדר 4 יש משאבות כאלה תחליפיות שלא שוות שקל ועושות בעיות מהרגע שהם מורכבות
  20. האוטו עוד באחריות עדיף שתבקש מהמוסך למלא זה לא אמור להיות בתשלום
  21. יכול להיות ששיפרו אבל כשהיה לי פלואנס ליום אחד מהשכרה האוטו היה 2015 עם 60 אלף והגיר היה מת
  22. שאלת פה על כמה סוגי רכבים אבל הגיר כן מחזיק שונה ברכבים האלה במיצובישי אין איתו בעיות ואף אחד לא יודע מה הסיבה יש אטראזים שעברו את ה300 אלף בהתעללות ולא הלך להם הגיר לעומת זאת יש מיקרות שעשו 60-80 והוא התפרק
  23. איזה שנה הרכב ואיזה מנוע? 5 הילוכים או 6?
  24. בדרך כלל היבואנים לא מוכנים לעזור למי שלא טיפל אצלהם אבל תנסה
  25. היה לי רק מקרה אחד כזה והוא היה מאוד נדיר תפרק את המכסה שסתומים אתה תראה מתחת לגלגלות קאמשפט פקק מים יכול להיות שאם לא היה מים מקוריים הוא נאכל ונוזל ישירות לתוך השמן
×
×
  • תוכן חדש...