Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. במנוע האטמוספרי אין משאבת ואקום ובגלל זה הם לא מחוייבים בריקול
  2. מזרק של דיזל גם בעלי אקספרס לא עולה פחות מ800 שקל ולך תדע מה אתה מקבל
  3. תנקה מצערת שוב ויכול להיות שהחיישן קראנק נדפק החיישני מים בסובארו מאוד מאוד אמינים לא מתקלקלים בכלל (קראנק אבל כן)
  4. אם זה אותו מנוע שיושב בפיגו סיטרואן ואין נזילה זה כנראה גומיות שסתומים גמורות
  5. ה301 עם ה1600 אמינה וסבירה עדיפה מרוב המקררים היפניים
  6. כן היה לי חבר עם מגאן 2 מוסבת לגז עשה בערך 350 אלף ואז ה AL4 התפגר בניגוד לסובארו הישנות המנוע לא דרש שום כיוון שסתומים בזמן הזה לעומת מישהו עם אימפרזה שכל 40-50 אלף היה עושה לה כיוון בגלל רעידות בסרק
  7. ברכבים עם גז נתקלתי בהמון משאבות דלק שהולכות המנוע של המגאן מיועד לגז לא נראה לי שתהיה שקיעת שסתומים תנסה את הבדיקה של רפי אם זה פותר תבעיה אז זה כנראה לחץ דלק אם הרבה זמן לא תדלקת נסה להחליף גם דלק
  8. אמרת להם שאתה מספק את המסרק הגה? במקרה כזה אין להם רווח בחלקים והם נתנו לך הצעה כדי לנפנף זה מה יש מוסכים לא רוצים לעבוד בזול
  9. אם אין לך בעיה עם מורשה סיטרואן פיגו תנסה את מרכז שירות אופיר ברוממה
  10. כל עוד הרכב באחריות תטפל אצל היבואן אין לך אחר כך מה לשבור תראש אם יש בעיה אחרי זה תחליט אם אתה רוצה להמשיך אצלהם בדרך כלל ההבדל מחירים זה 100-400 אבל הם שמים חלפים מקוריים ותמיד מקפידים על שמן לי הוראת היצרן תבקש מהם להדפיס לך את החוברת הטיפולים העדכנית מהיצרן וככה תדע מה צריך בטיפול בטיפול 30 צריך פילטר אוויר אבל אני לא בטוח שצריך גם סולר
  11. ההתקנה לא קשה תנסה מוסך שמתמחה בפיגו סיטרואן לדעתי זה משהו שבהחלט ניתן לביצוע עצמי
  12. המוח הישראלי לדעתי לא המציא כלום הקומבינות עם כריות אוויר קיימות שנים בחול וגם ההפחת קילומטראז ועוד הרבה דברים של סוחרים כנראה שככה עולם הרכב מתנהל בכל העולם
  13. נורת רוורס תעשה את זה מעולה אין למה לחפש משהו אחר
  14. אתה יכול להחליף לזוג פנסים רגילים מאאוטבאק/בי4 בעלות נמוכה יותר
  15. למרות שהדעה בפורום הזה על AL4 היא להחליף שמן כל עוד הגיר תקין מניסיוני האישי כל פעם שהשמן הוחלף לא משנה באיזה רכב מותקן הגיר הזה תמיד היו בעיות השמן הישן סמיך ומפצה על חוסר לחץ שנגרם מהטבעות אטימה בשניה שמחליפים ללא הטבעות אטימה כמעט תמיד יש בעיית לחץ שמן\החלקה מי שרוצה להחליף שיחליף גם טבעות אטימה על הדרך.
  16. זה תלוי בזמן הטיפול עד שעתיים טיפול החברות בדרך כלל לא נותנות רכב חליפי זה שהרכב ממתין במוסך לא מעניין אותם יותר מידי
  17. אם זה לא היה נגרם בתושבות הקודמות יכול להיות שלתושבות יש כיוון והמנוע יושב עכשיו עקום
  18. הזמנתי קיטים מחול כמה פעמים ממליץ על הקיטים של autofren בכל מקרה בארץ יתאימו לך גומיה עם קאליבר עדיף לך לקחת סיכון
  19. אם קאטקאמס אומרים שלא צריך אז הם צודקים בכל מקרה ראיתי כמה NFU שמגיעות ל 7.5-8 אלף סלד עם קאמשפט חם וקפיצים מקוריים וזה עדיין נוסע גם אם תשבור משהו כל המנוע עולה 1000 שקל
  20. הברמבו בחצי שנה + האחרונה כבר לא מיוצרות באיטליה ורוב הסיכויים שעברו לייצור בסין
  21. ראיתי מישהו שחיסל מנוע ברנו בגלל ניקוז לא נכון זה ממש לא קשור לבעבוע
  22. מהניסיון שלי המנוע 3 צילינדר בכל רכב רועד לא מעט אבל זה שעשית שני טיפולים אחרונים מחוץ לרשת המורשה שלהם זה בעיה בגלל שמהניסיון שלי עם היבואן גם אם יש בעיה ברכב בייחוד בעיה גדולה כמו מנוע אם כל הטיפולים בזמן הם שולחים את זה ליצרן והיצרן בדרך כלל מתקן על חשבונו. יש לי חבר עם ברלינגו 1600 דיזל הרכב היה חצי שנה מחוץ לאחריות עם 135 אלף קילומטר נתפסה משאבת מים והלך ראש מנוע היצרן לקח אחריות מלאה על המנוע והוא שילם רק 2500-3000 על עבודה
  23. מה אתה צריך לעשות לאוטו?
  24. תלך חזרה למוסך סובארו ותבקש ניקוי מצערת ולימוד גיר זה יוריד לך קצת את הדפיקות
  25. טורבו ב 1000 שקל יתפגר אחרי יום או שהמנוע יתפוצץ (פחות מיום) אי אפשר פשוט לשים טורבו על רכב צריך לטפל ביחס דחיסה צמת מנוע מחשב מנוע סעפות צינורות אינטרקולר ועוד אם אתה כל כך רוצה יותר כח מ 407 תקנה אחת שהגיע עם מנוע 3000
×
×
  • תוכן חדש...