Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. הראשי מנוע שונים בין שני המנועים ההבדל בהספק שלהם לא ממש משנה הראש מנוע של ה 208GTI גם מגיע עם ואנוס וVVT בקאמשפט פליטה המיני N14 יותר קרוב ל THP156 אולי תוכל להחליף ב165 לא חייב לפנות למחלקה הטכנית אתה יכול ללכת למכון טסטים ולבקש רשימת מנועים מאושרים להחלפה בגלל שהם עובדים על נפח ולא על הספק רוב הסיכויים שיהיה מאושר גם ה N18
  2. יכול להיות שעדיף לך לקנות רכב שלם במחיר זול ככה תקבל את כל הצמות חשמל מחשבים וכל מה שתצטרך כדי להפעיל מנוע מחוץ לרכב
  3. אני מתדלק בכל התחנות של סונול ופז בירושלים הכל חוץ מתחנות של דלק שאיכשהוא תמיד אני נופל אצלהם על דלק מהול (דלק ליד צור הדסה, דלק גבעה צרפתית,דלק ארמון הנציב) מאז אני לא מוכן לתדלק אצלהם בכלל
  4. הקולרים של רנו רגישים לנוזל קירור לא מקורי
  5. אי אפשר לבטל העברה בנקאית אחרי כמה דקות מרגע העברה לפחות אצלי (לאומי)
  6. המחיר של החריטה גבוהה בצורה הזויה חריטה לא עולה יותר מ200
  7. לכל המכוניות פה שהלך מנוע כולם טופלו באופן מסודר בחברה? ממה שראיתי אין להשיג את השמן בתקן של פיגו כמעט גם כשחיפשתי לאוטו שלי
  8. נשמע מהתיאור שלך שהגיר מחליק בין הילוך ראשון לשני זה נגרם בגיר הזה כבעיה מלחץ בתוך הגיר אומנם מצב שלג עוקף את הבעיה זמנית אבל נסיעה על הגיר במצב הזה בסוף תוביל לשיפוץ כללי של הגיר
  9. המחלקה הטכנית יש מצב שתאשר D16
  10. החליפי נמכר באותם מחירים בארץ אבל זה תלוי כמה הוא יחזיק
  11. אני לא חושב שלובינסקי הולכים לשלם לך משהו או בכלל שום תביעה בעולם לא תעזור מולם הרכב גם לא טופל כנראה בשמן מתאים וגם אם המקטים לא תואמים אז הפילטר שמן ששמו כל טיפול לא מתאים (הפילטר במנוע זה 1109AL וחנויות חלפים דוחפים את הAP כי זה נכנס) מה שאני כן יודע מהניסיון שלי עם 208 1.2 זה בגלל שהרכב טופל אצלי רק במורשה הם לא דיברו איתי יותר מידי לקחו את הרכב והחליפו את כל מה שהיה צריך
  12. יכול להיות שהם יפתחו את הגיר וישפצו באמת לא מחייב שרנו עושים את זה אני יודע שסובארו למשל משפצים את הגירים שלהם במוסכים ולא מחליפים גיר קומפלט
  13. אתה יכול לעשות בבית אבל אחרי זה תצטרך סורק כדי לאפס יש לך מיכל עם חומר מתחת לאוטו צריך למלא את המיכל הזה מיכל במורשה עולה בערך 400 ומשהו שקל
  14. יש לי את אותו רכב עם 250 אלף והוא עושה באיזור ה 1-8 בעיר מחוץ לעיר אפשר להגיע איתו לנתון יותר מכובד של 1 ל 13-15 הרכב כבד אין מה לצפות לצריכת דלק טובה ממנוע כזה קטן ועדיף למשוך בו הילוכים דווקא כשנוהגים יותר מידי רגוע הוא אוכל יותר
  15. בדיקת קומפרסיה על מנוע קר זה לא אינדיקציה צריך מנוע חם ומצערת פתוחה לחלוטין בזמן הבדיקה אם יש לך מאוורר מקורי של האוטו ותקין הייתי מרכיב אותו לבדיקה
  16. המאורר מקורי?
  17. גם הפריוס מזהם תרכיב תבדוק תבקש אחריות ל 3 חודש מינימום
  18. כל עוד אין איזה בעיה שגורמת לזיהום (מנוע מזייף/מעשן/תערובת לא תקינה) רכב של 94 ומטה עובר גם בלי ממיר
  19. בכל הדיזלים שראיתי תמיד יש שמן בצינורות אין למה להתייחס כל עוד אין עשן והרכב לא אוכל שמן הטורבו תקין
  20. ממיר חליפי בסובארו יחזיק אולי חודש במקרה הטוב לא סתם הממירים שלהם נגנבים המנועי בוקסר דיי מזהמים לעומת רכבים אחרים
  21. היה לי פיגו 106 והיא נבדקה על המכשיר הזה ב106 אין תת שילדה אז לדעתי כל אוטו שבעייתי להרים הם משתמשים במכשיר
  22. שלום יש לי פולו שנת 98 והמסרק התחיל לנזול לאחרונה יש מקום בארץ שימכור קיט שיפוץ למסרק הגה? או רק המשפצים מחזיקים?
  23. אם המכונאי שלך לא יודע למצוא את הבעיה אולי כדי שתיגש למוסך יותר מומחה לסובארו ברכבים האלה רדיאטור חימום פנימי סתום גורם לטרמוסטט לא להיפתח לפעמים והמנועי 2.5 מאוד עדינים
  24. ממליץ על מאסטר קאר ברחובות היה מוסך מורשה רנו ניסן לשעבר עשה לי עבודה על טיימינג במגאן ספורט
  25. קפץ לי שם אחד לפני 3 חודש החליט שהוא מתאבד לי על האוטו כשאין לי לאן לזוז ועוד הייתי במהירות של 60 לא יודע מאיפה הם החליטו להגיע כרגע אני לא נוסע דרך שם בזמן הקרוב
×
×
  • תוכן חדש...