Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. לא קניתי עדיין זה טורבו של גאראט כמו שמותקן אצלי אחרי שיפוץ עם אחריות ל 12 חודש
  2. 3. הרכב הגיע עם טורבו מהמפעל אבל הלך שם המחזיר שמן אז הרכב מעשן.... הטורבו יעלה בערך 250 שקל לא כולל משלוח לטורבו משופץ השאלה עם אני יצטרך טפסים או משהו בסגנון כדי להוציא אותו או שזה יגיע לי לבית
  3. שלום רציתי לדעת מה המיסים על הזמנת מגדש טורבו מחו"ל ומה הסיכוי שזה יתפס במכס ולא יתנו לי לשחרר את זה? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...