Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. פירוק גג זה דבר יחסית קל פשוט תפרק תמגני שמש, תידיות בצדדים ותמשוך תגומיה שמסביב לאזור של הסנרוף זה לא ממש מסובך תפרק כל דבר שמפריע לגג לצאת הגג עצמו לא תפוס עם שום דבר
  2. אם באוטו יש קופסאת פיוזים על המצבר כמו בגולף פולו ואיביזה יש שם פיוז 30 אמפר שכל הפלסטיקה מסביבו נוטה להתחמם ולהישרף תבדוק שם תפיוז
  3. איזה כבל יש לך תצלם תמונה ותעלה
  4. עם תוכנת VAG COM אפשר לסרוק את הרכב וגם לכייל מצערת
  5. אצל חרט בדרך כלל יש אנשים ששיפצו ראש מנוע ולא באו לקחת תברר אולי יש לו אחד במצב תקין
  6. יש בעיה באחד הקלאצים שבגיר הוא כנראה יצטרך שיפוץ
  7. תבדוק חוטי הצתה עם נגעת בפלאגים
  8. אפשר לנסוע עם זה כל מוסך שתבחר לא קשה להחליף אותם
  9. הם מתחברים למכסה שסתומים
  10. שתי צינורות נשם בערך 180 לצינור
  11. 13-15 באר
  12. רדיאטור סתום בדרך כלל יגרום לאוטו להתחמם בעליה
  13. תפתח את הבגאז עם מפתח יש שם מצד ימין קומפרסור תפרק אותו ותנקה את הלוח שלו עם אלכוהול בזהירות
  14. מאיפה אפשר להשיג נורות קסנון H1 לרפלקטור? חיפשתי בכל אייבי ולא מצאתי את הנורות וגם בארץ אין
  15. אם תצליח לפתוח את האוטו ולהוציא את המנעול כל מנעולן יכין לך מפתח חדש לפי המנעול בגלל שזה רכב שנת 92 אין אימובילייזר והמפתח עצמו לא יעלה הרבה
  16. יש לך בואדי גוז בכניסה חנות בשם סאמר קומבוז יש לו שם הכל חוץ מאזוזים מקורי או תחליפי הוא מאוד זול
  17. http://www.toprpm.co.il/web/8888/nsf/prolookup.taf?&_id=145532&did=5440&title=mt-90
  18. gl4 gl-5 לא טוב לגיר הזה
  19. אני בדיוק פירקתי קונסולה כזאת בחיבור שלה נמצא בצד שמאל למעלה לפי התמונות הקונסולה לא שונה אבל הדשבורד כן היא פונה למקום אחר
×
×
  • תוכן חדש...