Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. מחפש שטיחים של סיאט איביזה או קורדובה מ96 עד 2002 השטיחים צריכים להיות במצב טוב
  2. זה לא אמור להיות גיר רובוטי בפונטו זה CVT תבדוק אפשרויות שיפוץ.
  3. זה מה שתהכוונתי זה מה שזה מתריע
  4. הנורה איפה שהשעון חום זה נורה של חוסר מים כשהיא נדלקת הלוח גם מצפצף
  5. הרעש תקין זה מהמצערת החשמלית אבל האוטו נותן סטרטר?
  6. אפשר להמשיך לנסוע רק למלא אולי עדיף לחכות עד שתצטרך לעשות קלאץ תלוי גם כמה שמן נוזל אם זה קצת אפשר לחכות אם זה ממשש הרבה עדיף להחליף
  7. http://www.ebay.com/itm/Genuine-VW-Golf-Bora-Eos-Caddy-Lupo-Passat-Polo-Sealing-Flange-Ring-030103171K-/371054683371?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56649524eb http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=458+820&_from=R40%7CR40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X030+103+171+K&_nkw=030+103+171+K&_sacat=0
  8. מחפש רדיו טייפ\בקרת אקלים של איביזה/קורדובה 99-02
  9. לא סגרו את המכסה של המשאבת דלק טוב. תחזור למי שהרכיב את המשאבה.
  10. את החיישן נקישות אתה תראה באמצע הבלוק מתחת לסעפת אלומיניום הגדולה את החיישן מים בפלנג כניסה של הצינור העליון לראש מנוע קונקטור 4 חוטים מרובע
  11. מחפש מגני רוח חדשים או משומשים לאיביזה או קורדובה 3 דלתות משנת 96 עד 2002
  12. בד"כ הקלאץ הגלגל תנופה והפלטת לחץ שונים ממנוע למנוע גם בגיר משנים בד"כ את היחסי העברה אולי הבעיה היא שהקלאץ של ה 1.4 לא מצליח לעמוד במומנט של ה 1.6 רשמת בעצמך שהקלאץ של 1.4 הוא 180ממ ו1.6 הוא 200ממ פיגו לא סתם שינו את הגודל שלו בין המנועים
  13. צריך להתקין את הידית החיווט המתאים ואת ומחשב (לא המחשב מנוע) שתומך בבקרת שיוט
  14. כולל חלקים או בלי?
  15. נראה לי 45 אחוז בכל מקרה לא משנה מה שלא ישלח דרך DHL הם לקחו לי על לוח שעונים של 20 דולר 200 שקל מיסים
  16. ייקחו אבל זה עדיין יצא יותר משתלם משיפוץ אולי כדאי שתגיד לו שירשום עלות נמוכה יותר ושזה ראש משופץ
  17. אם הספוג במערכת התפורר גם כשאתה מעביר לחימום הכמות אוויר שעוברת דרך ברדיאטור חימום היא מאוד קטנה חוץ מזה לבדוק שהרדיאטור מחובר ולא עקפו אותו
  18. מגנט יוציא את זה קרה לי פעם מאחת בסגנון הזה: http://www.ebay.com/itm/LED-Magnetic-Pick-up-Tool-Flexible-Shaft-Torch-60cm-/180713683862?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item2a135ffb96
  19. הנורת טעינה של האלטרנטור דולקת בזמן נסיעה?
  20. http://www.aviparts.co.il/
  21. תנסה להתייעץ עם מוסך רון ואולי כדי לגרור את הרכב אליו
  22. אני כמעט בטוח שבפולו קלאסיק הזאת כל האינגקטורים נפתחים יחד באותו זמן אם זה נכון הבעיה באינגקטור לא במחשב . מחשב משומש אחר עולה בדרך כלל 400-1000 תלוי מאיפה אתה מביא ואיביי יהיה האופציה הזולה ביותר בד"כ המחשב צריך להגיע עם ציפ אימובילייזר מהמפתח קופסא של האימובילייזר / לוח שעונים שהאימובילייזר בתוכו והכל צריך להתאים למחשב או שהרכב לא יניע
  23. ההזרקה אמורה להיות רב נקודתית במנוע שהוא צילם החד נקודתית הגיע במנועים אחרים היה לי פולו אם אותו מנוע
×
×
  • תוכן חדש...