הנוזל קירור המומלץ הוא g12+
התרמוסטט ברכבי פולקסווגן הוא בצינור העליון של הרדיאטור אבל בחלקם הוא נמצא בצינור התחתון ליד המשאבה של ההגה כח.
לא כל כך קשה להחליף אותו אחרי החלפה תבדוק שאין נזילות והמאורר נכנס לפעולה
תחפש באייבי גרמניה (ebay.de)
polo 6n mittlekonsole
יש שם קונסולות הבעיה זה המחיר אני השבוע הזמנתי קונסולה משומשת של איביזה ב 25 יורו תחפש עד שתמצא אחת במחיר טוב...
אם אני לא טועה המנועים שלו הם מפירוק בארץ ולא מיבוא אם הוא מתחייב על מנוע תקין תתני לו להתקין וקחי את המנוע לבדיקת קומפרסיה אחרי זה....
תתמקחי איתו על המחיר אף אחד לא יגיע פתאום ויבקש מנוע לרכב כזה
שלום
נשברה לי הקונסולה האמצעית יש אפשרות ליבא אחד כזה חדש?
חיפשתי באייבי מצאתי רק משומשים
יש עוד אופציות חוץ מלקנות בצמפיון ב 900 שקל בערך?
תמונה של החלק:
יש לי בעיה בוישרים כשאני נוסע פתאום הם מתחילים לפעול ולא מפסיקים לפחות ל רבע שעה האוטו הוא סיאט איביזה 1.6 98
מה צריך לבדוק?
איך אפשר לתקן את זה? חייב חשמלאי?