Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. הוא מושפע מיוניט על הראש מנוע
  2. זה מברג כמו כוכב רק עם הרבה יותר פסים באנגלית קוראים ו multi spline driver משתמשים בברגים כאלה גם בציריות של פולקסווגן
  3. צריך להיות מעל 1000 עד שהרכב מתחמם
  4. כן צריך
  5. המחיר סביר לי לקחו רק על ציפ חדש לסיאט 200 שקל
  6. זה בגלל שהתקלה לא קשורה לממיר היא קשורה לחיישן ולחיווט שלו אני ימליץ לך ללכת לחשמלאי או מישהו שמבין במכוניות האלה
  7. יש לך לחנות חלפים שאתה סומך עליה תקנה ולך למישהו שירכיב
  8. מחירים נעים בין 250-XXXXX עבודה היא בערך 100 שקל תבקש ממיר עם תקן של ארצות הברית
  9. צינור יניקה לפולו קלאסיק מנוע 1.6 AFT במצב שלם ותקין
  10. איפה אפשר להשיג צינור יניקה תחליפי לפולו קלאסיק 1.6 בנזין?? מנוע AFT 100כס
  11. תיצור קשר עם יבואני מנועים ותדע אולי יש להם אפילו במלאי בארץ...
  12. זאת נורה שמתריעה שאין נוזל קירור ביונדאי יש שני נורות בגלל שאין שעון חום תבדוק את החיבור על המיכל של המים ֿלפעמים קורה שהחיישן נדפק ואז המחשב מדליק את הנורה
  13. בסיאט קורדובה יש לך חיישן שיושב על הדיסטרביוטר תבדוק שהוא לא מנותק אני מטפל באוטו אצל יואב שירותי רכב המחירים שלו יותר סבירים
  14. לא אמור להיות בעיה עם ההחלפה אני החלפתי גם ברכב שלי למצבר 72 מ55 (סיאט קורדובה) ואין שום בעיות אני חושב שעם היה סטארטר חזק וכל החשמל היה עובד ותקין זה בעיה במערכת ההזרקה\ דלק
  15. בגלל שהיה סטארטר לא נראה לי שזה בעיה חשמלית תבדוק פילטר דלק ומשאבה
  16. עם התקלה לא השתנתה (אותו קוד) לא מגיע אות מהחיישן וזה לא משנה עם זה החדש או הישן יש לך בעיה בחוטים ואם אני לא טועה יש גם פיוז שאחראי על החיישן הזה ועוד כמה תבדוק את כולם
  17. יש באיביי מזרקים משומשים וחדשים במחירים קצת יותר סבירים ב2400 שקל אפשר להביא רביעייה חדשה....
  18. בתקלה הראשונית שהעלת רשום שהחיישן מנותק תבדוק לו את החוטים עם אתה רוצה תוכנת VCDS מלאה שלח לי הודעה פרטית....
  19. lior134

    מנוע של פורשה בסיאט

    זה מנוע של פולקסווגן נמצא גם בפולו המנוע של פורש נמצא באיביזות היותר ישנות
  20. לכל הרכב צריך 4 בוקים....
  21. אתה יכול להזמין מאייבי כבל שמתאים לרכב בשם vag com 409.1 ולאפס את כל התקלות ברכב
  22. אם זה בנזין 1600 aft הבורג ריקון נמצא למטה את המילוי אתה תראה כשתוציא את הגלגל צריך בערך 2 ליטר וקצת צריך בוקסה אלן 17 או מפתח לשני הברגים להחלתפת הפלגים רק זהירות כשאתה מושך את החוטים ומפרק כדי להגיע לשני הפלאגים מתחת לסעפת
  23. כיוון טיימינג
  24. אתה צריך בוקים ,גק , מפתח לפילטר שמן עולה פחות מ 100 שקל בד"כ ומפתח אלן 12 אם אני לא טועה לבורג ריקון
  25. כמעט כל חנות חלפים זה עולה כמה גרושים שים גם באנדים חדשים
×
×
  • תוכן חדש...