זאת נורה שמתריעה שאין נוזל קירור ביונדאי יש שני נורות בגלל שאין שעון חום
תבדוק את החיבור על המיכל של המים
ֿלפעמים קורה שהחיישן נדפק ואז המחשב מדליק את הנורה
לא אמור להיות בעיה עם ההחלפה אני החלפתי גם ברכב שלי למצבר 72 מ55 (סיאט קורדובה) ואין שום בעיות
אני חושב שעם היה סטארטר חזק וכל החשמל היה עובד ותקין זה בעיה במערכת ההזרקה\ דלק
עם התקלה לא השתנתה (אותו קוד) לא מגיע אות מהחיישן וזה לא משנה עם זה החדש או הישן יש לך בעיה בחוטים ואם אני לא טועה יש גם פיוז שאחראי על החיישן הזה ועוד כמה תבדוק את כולם
אם זה בנזין 1600 aft
הבורג ריקון נמצא למטה את המילוי אתה תראה כשתוציא את הגלגל צריך בערך 2 ליטר וקצת צריך בוקסה אלן 17 או מפתח לשני הברגים
להחלתפת הפלגים רק זהירות כשאתה מושך את החוטים ומפרק כדי להגיע לשני הפלאגים מתחת לסעפת